Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Και στις τρέλες λέμε ΝΑΙ!!!!


Ο Εμίρης και ο .... κακομοίρης!.


Σιγά παιδιά μην σπρώχνεστε!
Θα απεργήσουμε όλοι..
Όμως να προλαβαίνουνε
τα αιτήματα οι ενστόλοι.
           ****
Πώς να προλάβουν και τα ΜΑΤ
όλες τις απεργίες,
τώρα που δεν πληρώνονται
για τις υπερωρίες;
           ****
Όμως υπάρχουνε λεφτά
να φάνε και οι κότες.
Όλοι θα πάρουμε απ’ αυτά
και πρώτοι οι αγρότες!

              ****
Αυτοί είναι πάντα συνεπείς
Φλεβάρη κάθε χρόνο
όταν δεν έχουνε δουλειά
να κλείνουνε τον δρόμο..
             ****
Μεγάλες απ’ το Κιλελέρ
διαφοροποιήσεις.
Τώρα τεράστια τρακτέρ
μα και κοιλιές επίσης.
            ****
Γιατί δεν πάνε στην Βουλή
δεν κλείνουν Υπουργεία;
Τι φταίει ο κόσμος να περνά
τέτοια ταλαιπωρία..
           ****
Προβλέπεται ο Δένδιας
το πρόβλημα να λύσει.
Έχει τα μέσα προφανώς
να τ’ αντιμετωπίσει..
           ****
Γι’ αυτό και τηλεφώνημα
πήρε απ’ τον Αντώνη.
Που το περηφανεύεται,
τέτοια δεν τα σηκώνει!
           ****
-Ξύπνα καημένε Δένδια,
τον έλεγχο τον χάνω!
-Πέντε λεπτά Αντώνη μου,
να χτενιστώ και φτάνω!
           ****
-Άφησε τα μαλάκια σου,
να’ ναι ανακατωμένα
τα μπλόκα να χτυπήσουμε!
Μετά θα βρούμε χτένα..
-Καλά Αντώνη έρχομαι,
θα γίνει πανηγύρι!
-Δένδια είμαι στο Κατάρ,
μαζί με τον Εμίρη..
             ****
Σε ένα χαρέμι είμαστε,
λέμε για επενδύσεις..
Καλά που ζεις ρε Δένδια;
Δεν άκουσες ειδήσεις;
              ****
-Δεν άκουσα και έλεγα,
που να’ ναι ο Αντώνης;
Όμως να μην  ανησυχείς,
κλείσε να μην πληρώνεις.
              ****
Πράγματι ο Αντώνης στο Κατάρ,
δίνει μεγάλη μάχη!
Ωραία λέει θα’ τανε
κι αυτός χαρέμι να’ χει…
             ****
Γι’ αυτό και καταράστηκε
τις τόσες του στερήσεις,
να αλλάξει την κατάσταση
θα φέρει επενδύσεις!
              ****
Και άμα δείτε επενδυτή
γυρίστε και μια πέτρα!
Να λέμε όταν ξαναρθεί
μην πάρει κι άλλα μέτρα.
              ****
Να, τότε τι θα κάνουμε:
Κατάληψη κουζίνας!
Θα εκφράζουμε αιτήματα,
με απεργία πείνας…!!

Σπύρος Πεταρούδης
http://prassia-eyrytanias.blogspot.gr/

25 σχόλια:

  1. πολύ πολύ γέλιο καλό μηνα θα τα πουμε και ραδιοφωνικα αγγελέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα, γεμάτο υγεία, γέλια και αρμονία!Πολύ γέλιο το ποιηματάκι σου!Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό !!

    Αντε να δω τι μας ετοιμάζεις το βράδυ !
    Εγώ και με μία καρμπονάρα, μία πίτσα και ένα κοκορέτσι βολεύομαι...
    και μία κόκα light για χώνεψη...
    Α όλα κι όλα ... light η κόκα ! Να προσέχουμε, δίαιτα κάνουμε !! :) :)
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ούτε το Κουλιώ πέτυχα, ούτε τον Ρας, ούτε την γιαγιά Αντιγόνη τώρα... :( Διαμαρτύρομαι και θα σας παρακαλούσα να μεταβιβάσετε τις διαμαρτυρίες μου στο ιντερνοράδιο, γιατί εμείς τα ξενιτεμένα λόγω διαφοράς ώρας δεν μπορούμε να σας ακούμε live. Δεν είναι κατάσταση αυτή.. σνιφ, σνιφ!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Αντιγόνη μου:)))
    Πολλά πολλά φιλάκια κι αγκαλίτσες σφιχτές!

    ΥΓ. Στο Κατάρ ήταν και η Βάνα Μπάρμπα! Γιατί;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα...καλά γυρνάει ο Αντωνάκης κι έχει και τα τυχερά του...
    Μακάρι να τα καταφέρω να σας απολαύσω...θα προσπαθήσω..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους με ξεμπλοκάρανε, και το βράδυ θα είμαι παρούσα εννοείται!!
    Περιμένω να δω τι θα δω, ή μάλλον τι θα ακούσω!
    Φιλιά, καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!
    Δηλώνω παρούσα σήμερα Αντιγόνη μου και ανυπομονώ!!! Για να δω η άσχετη, θα καταφέρω να σε ακούσω χαχαχααα. Θα ζητήσω και βοήθεια όμως.
    Την αγάπη μου (που την έχεις πάντα)
    Θα σε απολαύσω το βράδυ!!!!
    Φιλιά πάαααααρα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλό μήνα και από εδώ......πολύ καλό...χαχαχαα..τα λέμε βραδάκι στην εκπομπή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την αντιγομη τη γιαγια
    ηρθα για να διαβασω
    τα ωραια της τα λογια της
    το μεσα μου ν αγιασω
    μα βρηκα ποιημα καλο
    και των καιρων μοντερνο
    με καναν να παω στη βουλη
    και δενδια να δερνω

    μα αντι να παω στη βουλη
    να αυτοκαταστραφω
    αποψε ολοι στις 9
    ραδιο σπιρτοκουτό
    ακουμε αντιγονη τη γιαγια
    ο για ο για ο για ο γιααααααα ( 3 φωνες μαζι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "πολύχρονο" το κορίτσι... νάσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ποίημα όλα τα λεφτά!!!
    Να είναι πάντα καλά το κορίτσι σου, πολύχρονο, γερό κι ευτυχισμένο!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tι είναι αυτό πάλι καλέ Αντιγόνη!
    Διάβασα και άκουσα πολλά δικά σου.
    Ποίημα όμως,πρώτη φορά,και τι
    ποιήμα...να γελάμε με τα χάλια μας.
    Ολα από την εύθυμη πλευρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ βρε Αντιγόνη μου έστειλα μήνυμα στην εκπομπή αλλά είναι τόσο χάλια η σύνδεσή μου με συνεχόμενες διακοπές που υποθέτω πως κάπου αλλού το έστειλα.
    Είμαι να σκάσω, άκουσα την εκπομπή με ήχο σαν σήματα μορς. Και να ξερες πόσο σπάνια έχω την πολυτέλεια να ακούσω κάτι με ησυχία.. Ελπίζω την άλλη εβδομάδα..
    Τώρα μόνο μια καληνύχτα μπορώ να σου στείλω και καλό μήνα.
    Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αστα αυτα....!!
    Αποκαλυφθηκες...!!
    Εισαι ρατσιστρια, με τους..καραφλους...!!

    Τωρα θα μου ειπεις..Εδω τα..Μαλλια του δεν επιασε...Θα πιασει τους αγροτες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα , φιλεναδίτσα μου !!!

    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Αντιγόνη !!! Δεν σε πρόλαβα χθες το βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα, γλυκιά μου!
    Φιλάκια,
    Υιώτα,
    Αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα αγαπημένη Γιαγιά-Αντιγόνη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερα, καλο σ/Κ!!!!!!!!!!!!!!!!
    να σαι καλα, με εκανες και γελασα με το φανταστικο αυτο επικαιρο ποιημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερός!
    Αθάνατε Ελληνα που δεν χάνεις
    το χιούμορ σου ό,τι και να σου συμβεί!

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα Αντιγόνη μου,να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου...
    φιλιά πολλά.

    υγ Αχ πως θα έρθω τη Δευτέρα που εχω ραντεβού σε γιατρό; 4 μέρες αποκλεισμένοι λόγο απεργίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλοοοό!!!!!
    Να χαίρεσαι την κόρη σου!!!!
    Φιλιά,καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή