Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Εκείνος και Εκείνη



Μόλις είχε γυρίσει κατάκοπος, από το ταξίδι. Γιόρτασε για λίγο με τους δικούς του και τους φίλους, τη νίκη του και ζήτησε να γυρίσει σπίτι του. Πέρα από τη χαρά του χάλκινου επάθλου, η αγωνία, οι προπονήσεις, τον είχαν τσακίσει. Ακόμα και η χαρά, τον κούρασε.
Μπαίνοντας στο υπνοδωμάτιο κάθισε για λίγο στην άκρη και την κοίταξε. Εβγαλε από την τσάντα το μετάλλιο και της το πέρασε…
Σαν ένα χαμόγελο να διαγράφτηκε, κάτω από το λιγοστό φως του πορτατίφ.
«Λες να με κατάλαβε;» σκέφτηκε χαμογελώντας..
Της μιλούσε και ας ήξερε πως δεν τον ακούει..
«Θυμάσαι που με περίμενες, να γυρίσω  τρεις μήνες από το νοσοκομείο; Το κατάλαβα όταν γδύθηκα πως ανατρίχιασες με το ακρωτηριασμένο χέρι μου. Είχα πολλά νεύρα και δεν ήθελα να βλέπω κανέναν. Η μάνα ερχόταν διακριτικά, χωρίς μιλιά. Την είχε ορμηνεύσει ο γιατρός, πως θα περνούσα την περίοδο της παραδοχής. Οσο ήμουν μέσα έκανα τον σκληρό, έβλεπα τους φίλους και την αδελφή μου, χαμογελούσα και αυτοσαρκαζόμουν. Το λάθος ήταν δικό μου, περνώντας το στοπ, μα κανείς δεν  το συζήτησε ποτέ... Τα μάτια του πατέρα μου ήταν η τραγική εικόνα που δεν καταλάβαινε πως εξέπεμπε, αθέλητα!»
Σηκώθηκε να φέρει νερό.
«Αργότερα.. όταν αποφάσισα ν’ ασχοληθώ με τον στίβο, πάλι μου χαμογέλασες και εσύ ανάπηρη σαν εμένα. Μου φαινόταν πως με καμάρωνες και προσπαθούσα να σου αποδείξω πως δεν τελειώνει η ζωή στο προσπέρασμα..»
Φόρεσε τις παντόφλες του και σηκώθηκε.
Εσπρωξε την καρέκλα της κοντά του..
«Μη θαρρείς πως είναι εύκολο, να συνειδητοποιείς πως μια στιγμή σου αλλάζει τα όνειρα, πίστεψε με πως ακόμα το παλεύω με δικαιολογίες και αυτό το πείσμα να διαγράψω το λάθος μου.»
Τέντωσε το αριστερό του χέρι και χάιδεψε τις χορδές της..

Ο ήχος της αγαπημένης του κιθάρας, που μαζί  είχαν αρχίσει να γνωρίζουν την επιτυχία.. σα να του χαμογέλασε…     

13 σχόλια:

  1. Πολύ τρυφερό και πολύ συγκινητικό κείμενο. Μια απροσεξία μπορεί να μας αλλάξει τη ζωή, αλλά και να μας δώσει δύναμη να συνεχίσουμε και να πετύχουμε πράγματα που πριν θεωρούσαμε ακατόρθωτα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άγγιξες τις κρυφές χορδές μας Αντιγόνη μου.
    Συγκίνηση και έκπληξη απ' την αποκάλυψη της "εκείνης"... πόσο όμορφα πλέκεις τις ιστορίες σου!
    Να έχεις έναν ευλογημένο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΤΙΓΟΝΗ μας...
    Φορματη,συγκινητικη και ομορφη ιστορια...
    Ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία και μονη στιγμή φτανει να αλλάξει τα πάντα..αλλά και να μας κανει πιο δυνατους και πείσμονες για τους στόχους που βαζει η ανθρωπινη θέληση..!!
    Τι δυνατό συναίσθημα νιωσαμε διαβαζοντας την γραφή σου παλι Αντιγονακι μου..!!! να είσαι καλα μάτια μου!!!ευχαριστούμε να έχεις ενα ομορφο γιορτινο μηνα.. φιλω σε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια λαθος αποφαση μια λαθος στιγμη...
    Ποσο αληθινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτές οι μικρές στιγμές που μας αλλάζουν τη ζωή και γίνονται δάσκαλοι για να συνεχίσουμε να ζούμε συνειδητά, χαϊδεύοντας ότι μας δίνει χαρά!
    Πολύ δυνατό κείμενο Αντιγόνη μου!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..όσα φέρνει η στιγμή...

    Αντιγόνη ,Αγαπημένη,
    αν πας μια "βόλτα" κάτω στην "Αστοριανή"
    θα διαπιστώσεις ότι κι εγώ γλύτωσα παράτρίχα... 3 βδομάδες στο Νάσω νοσοκομείο... κι ακόμη με στεροειδή... Δόξα το Θεώ..
    ¨ομως, η σκέψη και η καρδια τριγυρίζουν μαζί σας κι ας μη τα καταφέρνω να βάζω στο χαρτί τις στιγμές της επικοινωνίας ...

    Οι γιορτές, έρχονται, δεν έχω ετοιμάσει τίποτα, μόνο δωράκια για τα παιδιά... Σε φιλώ,
    σκόρπισε κάμποσα καθυστερημένα και στο "χωριό" του ...Δημήτρη... Η όψη του λιμανιού ας ενισχύει την ακάματη δημιουργία του μυαλού σου. Φιλιά και στα μικρα... πάντα με την αγάπη μας, Υιώτα Στρατή, ΛΙ, ΝΥ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους για τις σκέψεις και τα λόγια τους!
    Αλλεπάλληλες ιώσεις από την μεγαλύτερη [γιαγιά] έως τον [Απόστολο] τον δίχρονο μικρό μας, δεν μου επέτρεψε να περάσω από τη ζέστα σας!
    Να είστε όλοι καλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές γιορτές, με Υγεία- Ελπίδα- Δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα να αφησω τις ευχες μου πρωτα Αντιγονακι μου για γρηγορη αναρωση και μετα Ευχες για ομορφες γιορτινες μερες γεματες με πολύ υγεια ... πολύ αγαπη και πιο πολλα χαμογελα τον καινουργιο χρόνο..ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ αγαπημενη μου φιλη..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!! φιλώ σε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις καλύτερες, τις πιο χαρούμενες, τις πιο αγαπησιάρικες ευχές Αντιγόνη μου, για μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και Αγάπη!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγγονο-ΠΛΗΚΤΗ καλυτερη μου φιλη,για παντα..
    Δινω τι΅καλυτεροτεροτατες ευχες μου για τα χριστουγεννα και τη νεα χρονια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή