Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Τα μολύβια της Μαρίας Βιλλιώτη!


Η ζωγράφος με τα μαγικά ακροδάχτυλα ..
Οταν πιάνει τα 'μολύβια που αγαπά' αγγίζει εκφράσεις.. στοχασμούς.. τόσο καθαρά, που λες δεν μπορεί 
φωτογραφία είναι!

Αν δεν την γνωρίζαμε θα μας "παγίδευε"
Μέσα στις ευκολίες που συνήθως συναντάμε, δίνει το ξεχωριστό και αληθινό με τρόπο μαγικό!

Εχω εισπνεύσει τις μυρωδιές του εργαστηρίου της...
Εχω δει...
..την ηρεμία της, ανάκατη, με το προσδοκόμενο τέλειο αποτέλεσμα της!

Μια επίσκεψη στην ατομική της έκθεση θα σας αφήσει ευφορία και θαυμασμό! 
 Σε ομαδικές εκθέσεις έχω κατορθώσει να δω την ΣΦΡΑΓΊΔΑ της!
Για την ταπεινή μου γνώμη αυτό το ξεχωριστό κάνει τη διαφορά!

21 σχόλια:

  1. Αν είμαι ήρεμη εγώ... τι να πω για σένα!!! Κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ τόσο πολύ... όχι για τη δημοσίευση μόνο, πολύ περισσότερο γιατί ξέρω πως όσα λες τα λες με την καρδιά σου! Μακάρι να ανταποκριθώ στις προσδοκίες όλων σας! Από κοντά λοιπόν την Παρασκευή... Φιλιά πολλά και μια αγκαλιά γλυκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπήκα στα μπλογκ της και την θαύμασα πραγματικά!!!
    Εύγε Μαρία, είσαι πολύ αξιόλογη καλλιτέχνης και χαίρομαι που σε γνώρισα!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση, αν και την θεωρώ δεδομένη με αυτά που είδα..

    Και σε σένα όμως, Αντιγονίτσα, αξίζει ένα φιλάκι, ναι;;;

    Καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Αντιγονη μου!
    πολυ ομορφη η κινηση σου αυτη!
    χαιρομαι που μας γνωρισες εναν τοσο αξιολογο ανθρωπο και της ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο στη ζωη της!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παρε τα ζεστα σου βηματακια και ελα ως το στεκι μου να δεις τις δημιουργίες μου σε περιμενωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ANTΙΓΟΝΗ μας..Καλημερα..Καλη υγεια, και παντα τετοια...
    Οταν η Αντιγονη σε στηριζει..Θα πετυχεις...
    Διοτι εχει το μαγικο ραβδακι...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αντιγόνη!Για να το λές εσύ θα είναι ενδιαφαίρουσα
    η καλλιτέχνηδα,και χαίρομαι που θα εκθέση κι εδώ!
    Θα ζητήσω φιλία για να μπώ στο χρονολόγιο της να δώ κι άλλα της έργα,
    Καλή επιτυχία την εύχομαι,φιλάκια σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αντιγόνη μου!
    Είναι πολύ τρυφερός ο τρόπος που στηρίζεις τους φίλους σου!

    Πολλά φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα χαζεύω και μου αρέσουν πολύ τα μολύβια γενικώς , αλλά της Μαρίας μακάρι να μπορώ να τα δω από κοντά
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ ανακοινώσεις πήγαινα να κάνω τώρα και είδα την δικιά σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τέλεια! (την επισκέφθηκα ήδη!) αλλά κι εσύ Αντιγόνη μου είσαι πολύ γλυκιά, που στηρίζεις ανθρώπους που το αξίζουν πραγματικά! Πολλά γλυκά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία & Αντιγόνη, μπράβο και στις δυο σας!
    Καλή επιτυχία που είναι σίγουρη με τέτοια αριστουργήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι υπέροχη ανακάλυψη για μένα ! Γιαγιά Αντιγόνη σε ευχαριστούμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι και να ήμουν εκεί...
    Η επιτυχία είναι σίγουρη για την Μαρία!
    Φιλια πολλά και στις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντιγονάκι μου, ο θαυμασμός και η αγάπη σου για τη Μαρία ξεχειλίζει!
    Να έχει καλή επιτυχία!

    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η επιτυχια της ειναι σιγουρη.. Αντιγονακι μου .. νομίζεις στους πινακες της οτι αν τους αγγιξεις θα παρουν ζωή..... αυτό μου εκπεμπει καθε φορα που τους βλεπω.. θα ειμαστε με την σκεψη μας εκει..!!!!! φιλί μεγαλο αγαπη μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η επιτυχία της έκθεσης της Μαρίας μας είναι δεδομένη! Τι ωραία που θα θαυμάσουμε όλα της τα έργα από κοντά!!!
    Φιλάκια, Αντιγόνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοριτσάκια μου, πέφτω πολύ μακριά αλλά θέλω φωτογραφίες, ε; Πολλές πολλές φωτογραφίες! :)
    Μη μας ξεχνάτε κι εμάς εδώ στο εξωτερικό! Η σκέψη μου πάντα μαζί σας!

    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χάρη σε σένα, αγαπημένη Αντιγόνη, γνώρισα και ένα μέρος της δουλειά της Μαρίας, τώρα δε μου μένει παρά να γνωρίσω και την ίδια και να τη συγχαρώ γιατί η δουλειά της είναι εξαιρετική.
    Καλή επιτυχία στην έκθεση της και πολλά ΑΦιλάκια σε σένα! (Α=Αληθινά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή της επιτυχία!!
    Είμαι σίγουρη πως θα έχει κάθε επιτυχία...μακάρι μόνο να μπορούσα να πάω στην έκθεση..
    Να είσαι καλά Αντιγόνη μου...φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή