Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Χαμόγελα και γρίνια της επιστροφής!



Αχ, επιτέλους! 
Ανοιξα το σπίτι, το ξαράχνιασα τα πάνω-πάνω δηλαδή γιατί ακόμα ζέστες έχουμε!!
Να σας πω πόσο μου λείψατε;
Θα μου πείτε … «Ασε την παλιόγρια» θα αρχίσει τα συγκινητικά της πάλι!
Ολο αυτό το διάστημα δεν είχα έρθει ούτε για επίσκεψη! Για λίγο κους-κους βρε αδερφέ!
Ένα στερητικό το έπαθα!

Ολο αυτό το διάστημα θα έχετε διαβάσει.. θα έχετε δει φωτογραφίες από θάλασσες ,ποτάμια, λόγγους, λιμάνια, της πατρίδας μας και όχι μόνο!
Λίγο εξωτερικό σας τράβηξε!
Ε, όλο και κάποιοι θα είχατε παιδιά ή συγγενείς στα «ξένα» δεν είπα πως πήγατε με τον Γκίνη καιροί που είναι!

 Διακοπές όμως στο κέντρο της Αθήνας δεν νομίζω να σκέφτηκε κανείς!
Αν έχετε την περιέργεια συνεχίστε…


Κλείνω δίκλινο που λέτε, σε κεντρικό νοσοκομείο της Αθήνας το οποίο συνορεύει με άλλο μαιευτικό και απέναντι ένα τρίτο που προσπαθούν να τα ενσωματώσουν 3σε 1 λες και είναι λοσιόν σώματος!
Το δωμάτιο εξαιρετικό! Δίπλα μου μια κυρία που είχε ήδη κατασκηνώσει δέκα ημέρες. Στην αρχή μου φάνηκε πως θα δεν θα τα πηγαίναμε καλά… αλλά απεδείχθη πως η μοναξιά την είχε κουράσει.
Μια κυρία στην ηλικία μου, με ένα ήρεμο χαρακτήρα που μου ζήτησε συγνώμη γιατί στην αρχή έδειξε μια δυσφορία! 
Και με το δίκιο της η χριστιανή! 
Ένα Ντάτσουν με πήγε στο δωμάτιο! Λες και δεν θα με ξανάβλεπαν πια!

Δόθηκαν αυστηρές διαταγές να μην έχω επισκέψεις γιατί θα κρύβομαι όταν έρχονται και θα γίνουμε μαλλιοκούβαρα! Ευτυχώς ξέρουν πως το κανάκεμα το σιχαίνομαι γιατί μια χαρά ήμουν.. και το πήραν απόφαση! Η αποχαιρετιστήρια εντολή:
-Και τα τηλέφωνα ένας – ένας την ημέρα! Δεν θέλω έννοιες!



Βολιδοσκοπώντας το χώρο, εσωτερικό και εξωτερικό, μέχρι το απόγευμα είχα μάθει όλες τις αυλές, τα απέναντι καφενεία, μέχρι το σούπερ- μάρκετ της γωνίας!
Και αρχίζει η μετάλλαξη του χώρου. Συμφώνησε και η Ελένη μαζί μου.

-Πες πως είμαστε εξοχή! Το φαγητό μας το σερβίρουν… το δωμάτιο μας το φροντίζουν.. χώρους αναψυχής έχουμε, καφετέριες, ένα σωρό γιατί να αγχωνόμαστε; Το μόνο κακό ήταν τα στρώματα που τα είχαν αλλάξει πριν τρία χρόνια και είχαν επιλέξει ούτε σε μπεμπέ μέγεθος! 
Η λεκάνη μου πιάστηκε από τις μελανιές! Ηταν μόνο για εύσωμους!

Τις πρωινές ώρες 10-12 είμαστε σε εγρήγορση! (Μέρος του προγράμματος)!
Ακούω το όνομα μου σε μια στιγμή που είχα τελειώσει με τις εξετάσεις της ημέρας αλλά ο τραυματιοφορέας είχε λάβει εντολή!
-Μισό να βάλω παπούτσια γιατί δε ισσοροπώ καλά!
Ο χριστιανός να σέρνει ένα καρότσι με ασθενή και να βιάζεται… να ιδροκοπά σαν τον Βέγγο και χειρότερα και να τρέχει με τετάρτη στους διαδρόμους! Μπρός αυτός και πίσω εγώ να μαζεύω τις παντόφλες που πετάγονταν!
-Καλέ κύριεεεεεεε! Μισό λεπτό… εδώ είμαστε σε άλλο κήπο και σε άλλο
νοσοκομείο!


Την εξέταση θώρακος ΕΔΩ την κάνουμε!!!
-Σε άλλο νοσοκομείο; Σβήνω…..
Λίγο πριν την λιποθυμία,  γυρίζω πίσω και ανακοινώνω στην συγκάτοικο πως η γυμναστική στον διάδρομο είναι επίπονη!
Της τράνταξα ευτυχώς την πλάτη και έφυγε το κόκαλο από το ψάρι!



Ενας τραυματιοφορέας για έναν όροφο με άτομα που έπασχαν κυρίως από κινητικά προβλήματα!
Μια νοσηλεύτρια!
Που έτρεχαν και δεν έφταναν! Αλλά το γέλιο και ο καλός λόγος δεν μπορώ να πω κουβέντα! Και από το ιατρικό τμήμα που μας εξέταζαν επίσης!

Να έχουν και τα εργασιακά τους προβλήματα… απέναντι στο τρίτο νοσοκομείο με τα αναρτημένα πανό  δεν έχουν πληρωθεί 6 μήνες και βάλε!

Πρωί –πρωί λοιπόν, ήταν υπέροχα στην αυλή… με τα περιστέρια που τα ταΐζαμε.. κάτω από τη δροσιά των δέντρων! Τα παγκάκια!
Μια χαρά σας λέω!



Οσο για το ταξιδιωτικό πρακτορείο του ΕΟΠΥΥ κε Αδωνη ένα έχω να σας πω!
Τους εργολάβους καθαριότητας να τους ελέγχεται που και που!!!
Απορρυπαντικά μέχρι σαπούνι και χαρτί υγείας το αγοράζαμε!
Λίγη χλωρίνη στις μαύρες σφουγγαρίστρες έτσι για απολύμανση λέμε τώρα…. 

Ούτε σταγόνα! Στο βάθος τα εργαλεία καθαριότητας που βρωμοκοπούσαν!!!
Με είδαν με τη μηχανή και με κοίταξαν περίεργα.. Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να σας δείξω το χάλι... κακούργα κοινωνία!


Τα Ενδονοσοκομιακά μικρόβια ξαποστέλνουν τον κοσμάκη βρεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα μιλήσουμε σε άλλο κεφάλαιο γιατί πολλά σου τα έχω μαζεμένα που άφησες (οι προκάτοχοι σου έστω) χωρίς προσωπικό τα νοσοκομεία!!!

Ωχ, άρχισα την γκρίνια… αλλά λόγω ζέστης θα τα λέω μπερδεμένα και αμαρτίαν ουκ έχω!


Να είμαστε καλά και με τις γρίνιες μας και με τα γέλια μας και με την οργιώδη φαντασία μας που μας στέλνει σε όλα τα νησιά!


67 σχόλια:

  1. Αντιγόνη μου τέτοιες διακοπές να μην τις ξανακάνεις εύχομαι. Στο κέντρο της Αθήνας αν θες έχει και ξενοδοχεία βρε!
    Περαστικά να’ναι όλα και να’σαι γερή και δυνατή!
    Όσο για τον Άδωνη έχει βαλθεί να εξολοθρέψει την δημόσια υγεία φαίνεται απ’το ύφος του όποτε βγει στην τηλεόραση, τρομάρα του. Που να γυρίσει πίσω στις εκπομπές να πουλάει βιβλία πριν το τέλος του χρονου του εύχομαι από καρδιάς.
    Φιλάκια Αντιγονάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά πήγαμε στο Χίλτον για spa! χαχα
      Ολα αν τα δεις από άλλη γωνία, τα αντέχεις.. Πάντα έφτιαχνα παραμύθια για να ξεγελάω τα δύσκολα.

      Οσο για τον υπουργό και τα υπουργία τους μέσα έχω μαζέψει πολύ υλικό! Παίζονται παιχνίδια τρελά! Μειώνουν τα κρεβάτια στα αντικαρκινικά και όχι μόνο για να έχουν ευχέρεια χρόνου οι εναπομείναντες γιατροί και το προσωπικό!

      Κοριτσάκι μου σου στέλνω πολλά φιλιά..να περισσέψουν να τα δώσεις στον άγγελο σου!

      Διαγραφή
  2. αχ !!!Αντιγονη!!
    νασαι γερη,
    δυνατη καλη μου!
    περαστικα!
    αντε τωρα,,
    ,καλες διακοπες...
    .το καλοκαιρι δεν τελειωσε...
    εχουμε δρομο ακομα!!!!!!!!!!!
    ...irida.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πούμε και τα ωραία!
      Νομίζεις πως δεν γύριζα;
      Το τραγουδάκι το λέει!!
      Καλή μου σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Σιδερένιαι να ευχηθώ και .... μη χειρότερα !!
    Άλλο κακό να μη σε βρει :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελπίζω να μην ήταν κάτι σοβαρό....σιδερένια και ποτέ να μην ξαναπατήσεις εκεί μέσα!
    καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου ρουτίνας ήταν και για αυτό πρέπει να τα παίρνουμε από την ανάποδη ...για να φαίνεται και η φόδρα!
      Πολλά φιλάκια στα αστέρια σου!

      Διαγραφή
  5. Υποκλίνομαι στην οπτική σου Αντιγόνη μου και όχι μόνο!!!

    Φιλιά θαλασσένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαλασσένια μου δεν "βγαίνει" η ζωή με κλάψες ..έλεγε η γιαγιά μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ότι κι αν ήταν εύχομαι περαστικά.
    Για τα υπόλοιπα τα ξέρω από πρώτο χέρι μιας και 38 από τα καλύτερα μου χρόνια τα έζησα στο χώρο της υγείας και ξέρω πράγματα και θάματα και μη νομίζετε ότι παλιότερα δεν υπήρχαν τέτοιες καταστάσεις αλίμονο!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου να είσαι καλά!
      Δεν ισχυρίζομαι πως είναι πρωτόγνωρα γεγονότα... άλλωστε αυτήν την χρονική περίοδο μια και έτυχε να συμπέσουν τρεις καταστάσεις συγγενικές να σου πω πως απλά ακούγαμε και βλέπαμε τους εργαζόμενους να υπερβαίνουν τον εαυτό τους!!
      Εσύ φυσικά τα γνωρίζεις από "μέσα" που λέμε!!
      Ευτυχώς που εδώ τα πασπαλίζουμε μελίγο χαμόγελο.. διαφορετικά...
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Περίεργες διακοπές...Αλλά έκανες και ένα ρεπορτάζ, μούρλια! ;)
    *να χαμογελάς καλή μου και να αντιμετωπίζεις πάντα τα ζόρικα έτσι. Περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βολτίτσα μου όχι πως δεν έκανα τα "σουλάτσα" μου!!
      Μου αρέσει να κάνω ..ανίχνευση.. για αυτό απορούσαν που είχα μια φωτογραφική!
      Ηταν εισαγωγή ρουτίνας και ευτυχώς όλα είναι καλά! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Αντιγόνη μου χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω, πάντα ίδια!! φρέσκια και αισιόδοξη.
    Ευχομαι να είναι περαστικό το πρόβλημα σου και το περσινό σου μαγιό με τα στρας που λέγαμε να σου κάνει και φέτος για καμμιά βουτιά. Το καλοκαίρι δεν τέλειωσε ακόμα.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Μαρία θα σε μαλώσω!
      Την φετινή χρονιά μόδα είναι τα κορδόνια! Ετσι λοιπόν που λικνίζω το θεϊκό κορμί μου, πηγαινοέρχονται και δεν σου λέω τίποτα!!!

      Αν είμαστε καλά θα σε χρειαστώ σε συμβουλές για βάπτιση του χρόνου! Αγόρι θα έρθει πρώτα να είναι καλά το νέο μέλος της οικογένειας!
      Αντε να ζήσουμε η χαζογιαγιάδες!

      Διαγραφή
  9. Με τρόμαξες...
    Δεν ήξερα πως είχες πρόβλημα.
    Εύχομαι να ήταν κάτι εντελώς περαστικό...
    να πάει και να μην ξαναέρθει.
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις πάντα παραμύθια
    για να στολίζεις τον κόσμο γύρω σου.
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΘΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου έλειψες και εσύ!
      Αυτά να ήταν προβλήματα..
      Απλά μια διαπίστωση του χάους που επικρατεί ήθελα να πω. Και από ότι άκουγα από τους εργαζόμενους.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά και θα αρχίσω την τσάρκα από αύριο να τα λέμε!

      Διαγραφή
  10. Ελπίζω να είναι όλα καλά τώρα...και να μην ξανακάνεις τέτοιες διακοπές!
    Κανονικό ρεπορτάζ έκανες όμως...από κουράγιο καλά πας..δε σε φοβάμαι...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία κατάσκοπος πες καλύτερα!
      Μια τρελή που έπαιρνε φωτογραφίες ... είχα καταντήσει γραφική!
      Μη νομίσεις πως δεν γύρισα και στα νησιά!!
      Εκεί να δεις τρέλα!

      Διαγραφή
    2. Α, στα νησιά σου επιτρέπω να γυρνάς όσο λαχταράει η ψυχή σου!!

      Διαγραφή
  11. περαστικα σου......
    οταν εχει χιουμορ ο ανθρωπος βλεπω ολα ξερει να τα παλευει....
    αντε να μην σε ξαναδουμε διακοπες τετοιου τυπου λοιπον!!!!
    καλο χειμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι θα σκάσουμε!
      Οσα συμβαίνουν στη ζωή μας δεν μας σκοτώνουν.
      Ανθρωποι με βαθιές πληγές και επιβιώνουν!
      Στα εύκολα ας λέμε ένα "τσα"!
      Θα τα πούμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αυτην την αντιμετώπιση ακριβώς περίμενα απο σενα... Αντιγονακι μου... οχι που θα αφηνες να σε βαλουν κατω .. τα ασχημα...χι.χιχ...καλώς ώρισες απο τις αχρείαστες διακοπες σου... να συνεχίσεις στις χρειαζούμενες..χι.χιχ. εκεί...ειναι καλήτερα....καιιιιιιι μας ΕΛΕΙΨΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;;ΦΙΛΏ ΣΕ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σμαραγδένια μου!
      Αυτό είναι κομμάτι ανώδυνο.. πάντα κάτω από αυτές τις συνθήκες να μπαίνει ο κόσμος!
      Να περνάς καλά και εγώ κάνω ολιγοήμερες "επιδρομές" σε τόπους όπου ζουν αγαπημένοι μου άνθρωποι! Μη θαρρείς πως μόνο στα νοσοκομεία στέκομαι!! χαχαχαχαχα!
      Φιλιά καλή μου!!

      Διαγραφή
  13. Βλέπω Αντιγόνη, έκανες χρήση του νέου προγράμματος "Νοσοκομειακός Τουρισμός"..
    άντε να δω τι άλλο θα κάνουν για μας αυτοί οι καλοί άνθρωποι!!
    Όσο για την χλωρίνη, πειράζει το αναπνευστικό,
    γιαυτό την αποφεύγουν στα νοσοκομεία..χαχαχα
    Όπως και να’χει χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω", Αρχόντισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε μου καλή σου μέρα!
      Χαίρομαι που σε συναντώ και πάλι ποιητή μου!
      Για την χλωρίνη θα συμφωνήσω...αλλά υπάρχουν άλλα αντισηπτικά που η μεγάλη μύτη μου δεν συνέλαβε!!!
      Να είσαι καλά και να ανταμώνουμε!!

      Διαγραφή
  14. Α βε Αντιγονη..Με την μεταλλαξη του περιβαλλοντος...
    Μ ε πεθανες...!!

    Αλλα θα μου ειπες..Δεν το περιμενες;;
    -Ναι το περιμενα...
    Απο σενα,και την μεγαλη αθανατη καρδια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχαίρη μου καλή σου μέρα!
      Μεταλλάσσουμε, τον κακό μας τον καιρό για να μην μας πάρει από κάτω!
      Να είμαστε έτοιμοι όταν έρθει η ΩΡΑ! Αν και βλέπω το όνειρο να είναι μακρινό...

      Γεροί και δυνατοί ας είμαστε και εμείς οι ...κάπως μεγαλύτεροι έστω να φωνάζουμε!
      Η δική σου φωνή αξίζει αξίζει σαν μια ολάκερη συγκέντρωση!

      Διαγραφή
  15. Και νοσοκομείο και νησιά!
    Δύο σε ένα!
    Έχεις πιάσει το νόημα της ζωής Αντιγόνη!
    χα,χα,χα!
    Να είσαι καλά και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι!!
      Τι με πέρασες αγάπη μου;
      Είμαι δηλωμένη τρελόγρια !!
      Θα τα πούμε τώρα που αποφάσισα να ...ηρεμήσω!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ναι, καλά...
    Έμαθα από εγκυρότατη πηγή ότι ήσουν σε σουίτα όσες μέρες έμεινες για τις εξετάσεις σου και είχες όοοοοολους τους γιατρούς στο προσκεφάλι σου...
    Μα είναι δυνατόν τέτοια πράγματα να συμβαίνουν στα νοσοκομεία; Πρωτάκουστο!

    Και για να σοβαρευτώ... εύχομαι να μη περάσεις ποτέ ξανά την πόρτα του αίσχους! Βρομιά κι εγκατάλειψη δυστυχώς, να πρέπει να αγοράζεις και τα απαραίτητα... Ντροπή!

    Σιδερένια να είσαι κοριτσάκι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι.. έπαιζε και αυτό που γράφεις είναι αλήθεια!
      Την ειρωνεία την πιάσαμε στον αέρα!!!!!

      Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Μας επιθύμησες όσο επιθυμήσαμε κι εμείς εσένα ;;;;;
    Τέτοιο φωτορεπορτάζ μόνο απο εσύ ήσουνα ικανή να κάνεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Απίθανη κι απρόβλεπτη όπου κι αν βρίσκεσαι , σε θαυμάζω :-0 !!!
    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοφανώ μου σας επιθύμησα τόσο πολύ!
      Στερητικό λέμε!!!
      Πολλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Αυτό θα πει "πακέτο", έτσι το αποκαλούν τα ταξιδιωτικά πρακτορεία (του ΕΟΠΥΥ!!)
    Ελπίζω να είναι όλα πια περαστικά.
    Καλωσόρισες και πάλι και καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοκληρωμένο και ακριβοπληρωμένο το πακέτο από χρόνια!
      Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!

      (Αυτό που γράφεσαι στους κύκλους τι είναι;
      δεν είμαι και τόσο...μαστόρισσα!)

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Καλώς το μας. Πάντα με χαμόγελο γλυκό μου κοριτσάκι!!! Μου λειψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό!!
      Μπορεί να έλειπα αλλά τα έργα σου τα έβλεπα!
      Φιλιά στο αγόρι μας!!!

      Διαγραφή
  20. περαστικα-περαστικα
    χαιρομαι που εχεις θετικη αντιμετωπιση
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aντιγονη μου χαιρομαι τοσο ου εερστρεψες ξανα στο σιτακι σου! οτε ξανα τετοιες διακοες! αο δω και στο εξης διακοες μονο σε ονειρικα μερη ευχομαι! εραστικα και ολα θα ανε καλα!

    καλως ορισες ξανα και να μαθαινουμε αο σενα λεον μονο ευχαριστες ειδησεις!!! σε αγααμε ολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι γιατί πρόφτασα και διάβασα κάποιες αναρτήσεις σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  22. ορίστε επέστρεψε και η γραία επιτέλους!
    Και γιατί γκρίνια μαντάμ;
    ξέρεις πολλούς που έκλεισαν δίκλινο για διακοπές;
    και πρόγευμα στο κρεβάτι και δασος να περιπατας
    και διάδρομο να τρέχεις(λέμε τώρα)
    έλεος τι άλλο πια!!!!!EEEEEEEEEEEEE;;;;;;;;;;
    και πε μου τώρα πως η ροζουλι οι γάμπες είναι δικες σου και όχι της κυρα Λένης!
    ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    πουλάκι μου το ποσο μας έλειψες περιττεύει νομίζω να το πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα είχα γιατί ζηλεύεις;
      Και μάλιστα κυρία μου οι ροζουλί γάμπες είναι δικές μου!
      Τις ξένες θα έβαζα! χαχαχαχαχα

      15 λεπτά σχόλιο!!

      Διαγραφή
  23. σημείωσε 15' λεπτά το σχόλιο!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέταξες την πρόσκλησή μου στο καλάθι και προτίμησες το Δίκλινο εκεί,καλά να πάθεις μπορεί να τα είχες όλα μα έχασες τις βόλτες με τη μηχανή...
    Εύχομαι ποτέ ξανά σε τετοια σουίτα και να είναι όλα καλά...
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχασα τη μηχανή και αυτό με σκάει!
    Να σου πω τ ΝΈΑ; Ανέβηκα σε ΡΟΖ βεσπάκι!!
    Καλά γέλαγε η συνοικία!!

    Φιλιά αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ ήρθα να σου δώσω ένα μεγάλο φιλί! Δεν σε ξέχασα, καθόλου, ε;

    Φιλιά πολλά.

    Βερονικούλα.

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερονικούλα μου οι παλιές αγάπες δεν χάνονται... ανταμώνουν στα ίδια μονοπάτια!!

      Φιλιά σε όλους σας! Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  27. Εύχομαι περαστικά. Όσο για τα υπόλοιπα δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να γνωρίσω ένα ΠΑΙΔΙ πολύ εκφραστικό και ζουζουνιάρικο!
      Σε πάω με τα άλλα μου παιδιά για να μην σε... χάσω.

      Διαγραφή
  28. Σε διαβάζω σποραδικά..Η αλήθεια είναι ότι σε διαβάζω όταν δεν αντέχω άλλο.Να είσαι γερή και δυνατή.Μαριάννα Ξηρογιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα ..αυτό το όνομα μου είναι ιδιαίτερα αγαπημένο!
      Πολύ θα ήθελα να "μιλήσουμε"....

      Διαγραφή
  29. Καλώς την! Εύχομαι τέτοιες διακοπές να μη σου ξανατύχουν! Μόνο όμορφα να περνάς! Περαστικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγες μέρες μέσα σε ολάκερο καλοκαίρι δεν μου στέρησαν τη χαρά!
      Να περνάς καλά ΜΑΝΑ!!
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  30. Καλώς την Αντιγόνη μας! Εύχομαι να είναι όλα καλά!!!!! Μας έλειψες!!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι...ελπίζω να κάνεις και κανένα μπανάκι!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς να ξέρατε πόσο μου λείψατε!
      Ακόμα το καλοκαίρι χαμογελά! Τι και αν σε λίγες μέρες "μπαίνει φθινόπωρο... αυτά είναι για τα ημερολόγια!
      Εμείς ακόμα καλοκαίρι θα το λέμε!
      Πολλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  31. Γιαγιάκα, κι εγώ κάτι παρόμοιες διακοπές έκανα αυτή τη περίοδο.
    Περαστικά και σιδερένια! Σ'ευχαριστώ πολύ που περνάς από το κουτουκάκι
    μου και που μου παραστέκεσαι. Νοερές αγκαλιές από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου το γνωρίζω...
      Σου στέλνω μια αγκαλιά από τον Πειραιά που τώρα φυσά ένα αγέρι... και θα έρθει γρηγορότερα!

      Διαγραφή
  32. αχ τί ωραίο το ψαράκι! Με μ πόλικη μαγιονέζα είναι πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ήντα σ' ηύρε, καλέ;;;;!!! Πιάσε ένα φιλάκι από Ηράκλειο, έτσι, για να σου περάσουν όλα! (Αλλά μη με καταγγείλεις στον ΕΟΦ για τα... θαυματουργά φιλιά μου!)

    Σνουποαγκαλιά μεγάλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι να πω τώρα εγώ για τούτες τις "διακοπές" και την απίστευτη εμπειρία στα Νοσοκομεία μας...... Απ' ό,τι κατάλαβα, για εξετάσεις "παραθέριζες" και πήγαν όλα καλά....
    Αντιγόνη μου, σου εύχομαι να μη σου ξανατύχει τέτοιο καλοκαίρι, να είσαι γερή και δυνατή και να χαρείς τρελές βουτιές έστω και λίγο αργά!!!!! Σιδερένια!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γιαγιά Αντιγόνη μου, εγώ τέτοιες διακοπες τις έκανα τα Χριστοπύγεννα και την Πρωτοχρονιά, αλλά το δικό μου "Ηotel" ήταν στα βόρεια προάστεια ...
    και λέω ήταν, γιατι τώρα κλείνει και μετακομίζουν τους "ενοίκους" σε άλλο κοντινό...
    ομως εγώ πριν πιάσω το τρίκλινο του δικού μου "hotel" είχα περάσει από το άλλο, αυτο που μένει τώρα ανοιχτό, περίμενα 6 ώρες, με έδιωξαν και αφου κόντεψα να "μείνω", πήγα την επομενή στο "δικό μου"
    Αλήθεια πόσες ώρες αναμονής θα έχει τον χειμώνα όποιος χρειαστέι νσοκομείο; Αχρείαστο νάναι, αλλά έχω την απορία...
    οσο για τα υπολοιπα που λες, άνθρωποι γεμάτοι χαμόγελο, αλλά ουτε γάντια δεν είχαν... και όταν πέρασε η διοικήτρια και της έκανα παράπονα, μου είπε "αλιμονο τι είναι αυτά που λες; Εμείς τα έχουμε όλα..."
    Γιαυτό σου λέω, Αντιγόνη μου, να είσαι καλά και να μην ξαναχρειαστείς τέτοιες διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πω... σε κάτι τέτοια χάνω το χιούμορ μου... αν και δεν θα έπρεπε!
    Περαστικά να είναι όλα όσα μας δυσανασχετούν...

    ΑΦιλάκια καρδιάς... εξάλλου το καλοκαιράκι καλά ακόμα κρατεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή