Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Πες τα Ανάργυρε!



Πήγαμε που λέτε οι «νεολαίοι» {μέσος όρος ηλικίας τα 60!} στο κάλεσμα Κυριακάτικου γεύματος της Ελένης.
Τα τζόβενα μια χαρά!
Στην παρέα και ο πατέρας της 87 με τη μητέρα 84. Εκτός υπολογισμού της ηλικίας για να μη λέτε πως σας κλέβω στο μέσο όρο.
Την παράσταση κλέβει πάντα ο Ανάργυρος, ο πατέρας της Ελένης.
Ενας αρχοντάνθρωπος με λυγερή κορμοστασιά για την ηλικία του που ακόμα κυκλοφορεί με βεσπάκι στη γειτονιά!
Ανθρωπος με χιούμορ, πληθωρικός σε όλα του! Καραβογδαρμένος.. έχει να πει τόσα πολλά!
Το γεύμα το συνόδευε και μουσική από την παράσταση του θεατρικού για τον Αττίκ!
Είχαν μερακλώσει οι άντρες με το κρασάκι και η ώρα περνούσε ευχάριστα.

Μαζεύτηκε το τραπέζι με τα εδέσματα…ήρθε η ώρα του καφέ συνοδεία γλυκισμάτων!
-Αντρέα μη τολμήσεις! Εφαγες του σκασμού!
-Νίκο παράτα την τούρτα μην έχουμε ιστορίες!
Εξαπολύοντας απειλές οι κυρίες δεν βλέπαμε τις χοληστερίνες μας, μόνο κάναμε παρατηρήσεις. { Που είσαι μάστορα μου!!!!!}
Προσωπικά τις έκανα στον εαυτό μου!

Η κουβέντα ξεστράτισε που αλλού; Στα δεινά των ημερών που ζούμε!
Εκεί φούντωσε ο Ανάργυρος!
-Ρε χαϊβάνια μόνο λόγια είσαστε! Η αντίσταση δεν γίνεται ούτε από την ψήφο γιατί δεν αλλάζει μυαλό ο κόσμος, ούτε από τις πορείες!
Ακρα σιωπή….
-Λέτε-λέτε αλλά αν δεν περιορίσετε τις αγορές σας, ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ στα ρούχα αλλά στη ΜΑΣΑ τίποτα δεν γίνεται!
-Ελα τώρα πατέρα, τι θέλεις, να μας λείψουν και τα βασικά;
-Ποια βασικά το φελέκι μου! Πάμε στο ψυγείο τώρα!
Τραβάει με θόρυβο την καρέκλα και σηκώνετε ο  καπετάνιος που θεωρείτο μέχρι στιγμής και ο πιο κουβαρντάς, όχι για να μην έχετε να λέτε!

Συνεχίσαμε την κουβέντα και σε 10’ γυρίζει με το μπλοκάκι του!
-Λοιπόν σ’αυτό το σπίτι που μένει η κόρη μου με τον γαμπρό μου, δείτε τι σπατάλες προσφορά στα Σούπερ-Μάρκετ γίνεται!
-Εχουμε και λέμε. Τεσσάρων ειδών τυριά..γιατί κυρά μου δεν παίρνεις μισό κιλό φέτα από τον Αντώνη που έχει το μπακάλικο; Και τι τα θες τέσσερα τυριά; Μαγιονέζες μήπως θέλει κάποιος, κέτσαπ μην έρθουν τ’ αγγόνια, σε συσκευασίες ζαμπόν… μπέικον.. σαρδέλες.. σαλάτες έτοιμες… ψωμιά.. μουστάρδες δυο λογιών..
Ζαρζαβατικά για να φάει λόχος! Πάμε κατάψυξη…χταπόδι..σουπιές..μοσχάρι… μπούτια αρνιού.. κάτι σακκούλες που δεν με άφησε να καταγράψω!
Στα ντουλάπια αλεύρια να φτάσουν να κάνουν και τη Βασιλόπιτα.. μακαρόνια 14 κομμάτια. Σοκολάτες… μπισκότα.. ξηροί καρποί… ρύζια να φάει η μισή Κίνα.. πελτέδες.. κονκασέ να κάνεις 15 μαγειριές!
Στα απορρυπαντικά σταμάτησα το μέτρημα γιατί θύμωσα τόσο πολύ!
-Κάποτε μωρέ ΤΑ έπαιρνες… νοικοκυρά είσαι και ξέρεις αλλά τώρα τουμπάραμε!
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!!! Εβγαλες στο τραπέζι για δώδεκα νοματαίους, τόσο φαί που θα τρώτε δυο βδομάδες!
-Μόνο ότι είναι εντελώς απαραίτητο!
Αν δεν αδειάσουν τα ντουλάπια σας από τα περιττά ο κάθε ξενόφερτος θα πλουτίζει και οι τιμές θα είναι στα ύψη! Και μετά λες κοίτα πόσο πήγε το γιαούρτι; Εμ, όταν αυτοί το πουλούν γιατί να κατεβάσουν τις τιμές; Και δεν λέω συγκεκριμένα για το γιαούρτι αλλά αυτή η ασυδοσία…. Έλεος! Αυτά γυρίζουν στα παιδιά σας βρε ανόητοι!
Εγώ στις πορείες δεν πάω πια αλλά το σπίτι μας είναι με τα απολύτως απαραίτητα!
Και τη σαλάτα την παίρνουμε από τη λαϊκή, όχι από τα πολυκαταστήματα τις ληγμένες… το κέρατο μου που μάθατε γριές γυναίκες τα κατεψυγμένα σπανάκια και τις σαλάτες! Μου θέλεις σολομό σαν την μάνα σου! Μια χαρά είναι οι σαρδέλες και έχουν αυτό το Ω3, που το μάθατε τώρα στα γεράματα! Αφήστε τις επιδείξεις και τις βλακείες! Ψήστε το ψωμί στο σπίτι! Κάντε ένα κέικ που μου στόλισες δυο τούρτες να μας στείλεις στον αγύριστο!
-Βάλε μια ρακί τώρα γιατί με σύγχυσες!   

43 σχόλια:

  1. ΌΠΑ!!!
    Στην υγειά σας, στην υγειά του κυρ Ανάργυρου! και ν' αγιάσει το στόμα του!
    Έτσι πρέπει. Κι αν δεν γυρίσουμε σ' αυτά, τίποτα δεν θ' αλλάξει.

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακομάθαμε τα παιδιά μας δυστυχώς!! Στο Σ/Μ και στη λαϊκή πάω πάντα με χαρτάκι για τα απαραίτητα δεν ζούμε άλλωστε στην κολοπετινίτσα και να χρειαστείς κάτι που λέει ο λόγος θα το βρεις άμεσα.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο δίκιο έχει ο κυρ Ανάργυρος. Όταν σταματήσουμε να καταναλώνουμε αφειδώς και μάλιστα τα εισαγόμενα τότε θα καταλάβουν...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πω ότι έχει άδικο ο κυρ Ανάργυρος; Ε δεν έχει!! Καλά τα λέει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ σε όλα (και τα τηρώ),
    εκτός από το ψωμί.Όχι να αρχίσουμε να φουρνίζουμε και ψωμιά, μια χαρά είναι ο φούρνος. Εξ άλλου όσο λιγότερο τόσο καλύτερα.

    Για τη λαϊκή και τα μικρά μαγαζιά και οι γκουρμέ και οι γιατροί και οι οικολόγοι αυτά συστήνουν. Το χρήμα πάει κατ' ευθείαν στους συνανθρώπους μας κι όχι στα κότερα των ιδιοκτητών σουπερ-μάρκετ ενώ η ποιότητα είναι πάντα καλύτερη από τα χημικά των πλαστικών τυριών κ.λ. μακράς διαρκείας.
    Αλλά αυτά κανένα κανάλι δε θα τα πεί. Έχετε προσέξει που τα ρεπορτάζ ακρίβειας γίνονται πάντα στη Λαϊκή, πάντα χτυπούν αγρότες που, σε τελευταία ανάλυση κοπιάζουν στα χωράφια και κάνουν δουλειά σκληρή που εμείς αποφεύγουμε. Τα μεγαλοκαταστήματα τροφίμων όμως ποτέ δεν αγγίζονται διότι έχουν δύναμη- αν χτυπηθούν θα κόψουν τη διαφήμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι τι θα έλεγε ο κύριος Ανάργυρος (και με το δίκιο του...) αν έκανε επιθεώρηση στο ψυγείο και τα ντουλάπια της γιαγιάς μου: υπεραγορά τροφίμων και απορρυπαντικών εχει καταντήσει. Ό,τι ζητήσεις το έχει. Πάντως είναι πολύ σωστός, όταν κάτι πουλάει δεν πρόκειται να πέσει η τιμή του.

    Καλοτάξιδο το βιβλίο! Εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες τα χρυσόστομε!!!! εγώ δεν αφήνω τον άντρα μου να πάει να ψωνίσει μόνος του, γιατί μου φέρνει πράγματα που δεν χρειαζόμαστε ή που δεν πρέπει να φάμε, δικαιολογούμενος ότι μπορεί να έρθει κάποιος ξαφνικά.
    Εχει απόλυτο δίκιο ο κύριος Ανάργυρος. Προσέχω τώρα που πάω τακτικά στο εξωτερικό, πως οταν πάνε για τα προγραμματισμένα ψώνια της εβδομάδας, πρέπει το ψυγείο να έχει αδειάσει απο τα τρόφιμα της προηγούμενης εβδομάδας. Εμείς οι πλούσιοι Νότιοι, ψωνίζουμε και δεν έχουμε που να βάλουμε τα ψώνια γιατί ντουλάπια και ψυγεία είναι γεμάτα.
    καλό απόγευμα Αντιγόνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει απόλυτο δίκιο ο άνθρωπος και τώρα πια ξέρω γνωστές οικογένειες, βάζω και την δική μου μέσα που ακολουθούμε αυτή την τακτική. Το μπαούλο καταψύκτης στο υπόγειο έγινε μια ωραιότατη ιματιοθήκη, Το δεύτερο ψυγείο φιλοξενεί σπιτικά γλυκά από τα φρούτα του κήπου πλέον και πετιμέζι, τέλος οι σπατάλες σε δέκα λογιών τυριά και μια χαρά ψωνίζουμε αποκλειστικά με όσα γράφει η λίστα και τίποτα παραπάνω . Αν δεν μαζευτούμε, αν δεν δείξουμε έμπρακτα πόσο μας ενοχλούν όλα όσα μας επιβάλλουν τίποτα δεν θα αλλάξει γιατί γεμάτα καρότσια και ξέχειλα ντουλάπια μόνο ευμάρεια δείχνουν κι όχι έναν λαό σε απόγνωση.
    Σε φιλώ Αντιγόνη μου, καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η απάντηση της Δάφνης με κάλυψε!!
    Πόσο δίκιο έχει για τα ρεπορτάζ της ακρίβειας...ποτέ δεν αγγίζονται τα συμφέροντα!
    Και καταντήσαμε να τα σκάμε στους μεγαλοαρπάχτες που ορίζουν τις τιμές κατά πως τους βολεύει.
    Πάντα να προτιμάμε τις λαϊκές και τα μικρά μαγαζιά όσο μπορούμε..και ναι, θα συμφωνήσω με τον κύριο Ανάργυρο..η σαρδελίτσα δε συγκρίνεται με κανέναν σολομό...είναι πολύ ανώτερη!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ζήσει χίλια χρόνια ο καπετάνιος ! Μαθήματα καταναλωτικής συμπεριφοράς χρειαζόμαστε , μήπως και έρθουμε στα σύγκαλα μας ... Μόλις προχθές η μάνα μου (81) μου εξιστορούσε πώς ξεκινούσαν αυτόν τον καιρό την προετοιμασία για το χειμώνα ... Αποξηραμένα χόρτα για πίτες , αποξηραμένα φρούτα για κομπόστα , γλυκά του κουταλιού , σάλτσες , τουρσιά ,ρετσέλια , πετιμέζι κ.λ.π .Όλα δικά τους απο τη γή τους και το μόχθο τους ..."Πως θα ζήσουν τώρα τα παιδιά σας παιδί μου ,που έμαθαν με όλα τα καλά και έτοιμα ; "με ρωτά ...Δυστυχώς δεν βρήκα απάντηση να της δώσω ...Όλα χρειάζεται πλέον να τα υπολογίζουμε...όχι ,ότι λειτοργούσα και τελείως διαφορετικά ,αλλά το κάτι παραπάνω πάντα υπάρχει ...Πολύ επίκαιρη ανάρτηση Αντιγόνη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι το είχαμε παρακάνει και αυτήν την υπερκατανάλωση την πληρώνουμε τώρα!
    Μια χαρά τα λέει ο Ανάργυρος, καιρός να τα συνειδητοποιήσουμε όλοι μας!
    Φιλιά Αντιγονάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και το φελέκι του και το κέρατό του, τόσα κι άλλα τόσα να πει ο Ανάργυρος!

    Από τότε που εμφανίστηκαν τα σούπερ μάρκετ, χάσαμε όλοι τον έλεγχο. Στα μπακάλικα πήγαινες για τα ψώνια της ημέρας κι ήξερες τι έπαιρνες, ενώ εκεί ξεγελιέσαι και φορτώνεις το καρότσι με ένα σωρό πράγματα που μπορεί να περάσουν μήνες για να τα καταναλώσεις, ή να τα πετάξεις αφού έχουν λήξει.
    Έβγαιναν οι νοικοκυρές το πρωί και είχαν όλες ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο, μπακάλης, μανάβης, φούρνος, για να στηθεί το φαγάκι της ημέρας. Για το κρέας στο γειτονικό κρεοπωλείο, στο χασάπη πάω, όπως έλεγαν, περνούσε κι ο ψαράς και μαζεύονταν πολλές να πάρουν τα θαλασσινά τους.
    Και τα καροτσάκια πάνω κάτω στη λαϊκή για να δουν και να συγκρίνουν τις τιμές.
    Και οικονομία έκαναν και νηστική δεν έμενε η οικογένεια.

    Καλό απόγευμα Αντιγονάκι μου και τα σέβη μου στο θαλασσόλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωστός ο κύριος Ανάργυρος !
    Κυρίως για μποϋκοταζ των ξένων προϊόντων και ενίσχυση των Ελληνικών.

    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχα!!! Λατρεύω την "παλιά" γενιά! Παλέψανε, χτίσανε, δημιουργήσανε κι επιβιώσανε στα δύσκολα. Αλοίμονο σε μας.
    Κάθε Πέμπτη έχει λαϊκή στη γειτονιά μου. Ότι καλύτερο για μένα, με έχουν μάθει όλοι οι πάγκοι, λέμε και καμια χαζομάρα να περάσει η ώρα. Τώρα άμα πας στο σούπερ μάρκετ, με ποιον θα κάνεις αλισβερίσι για σκόντο?Μου λες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίος και σωστός ο Ανάργυρος!
    Αντιγόνη,πραγματικά έχουμε ξεφύγει,προσωπικά μου το λένε οι κόρες μου-ναι,τα νέα παιδιά καλύτερα συμπεριφέρονται καταναλωτικά-αλλά δεν μπορώ ακόμη να ξεφύγω από το σύνδρομο-υποσχέθηκα να προσπαθήσω.
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Ανάργυρος με έβαλε κι εμένα στη θέση μου. Καλά τα λέει....Πολύ καλά θα έλεγα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έ! δεν έχει κι`άδικο!...το είχαμε κι`εμείς παρακάνει...
    πλάκα-πλάκα μας βάλανε σε σειρά...
    Καλό μήνα γιαγιά Αντιγόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σωστός ο Ανάργυρος!
    Η αλήθεια είναι πως εγώ έχω σταματήσει, καιρό τώρα, να ψωνίζω όπως κάποτε.
    Ο περισσότερος κόσμος όμως συνεχίζει.
    Μέχρι πότε;
    Θα δείξει.
    Σε γλυκοφιλώ Αντιγόνη μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πες τα Χρυσόστομε...ούπς Ανάργυρε ήθελα να πω!!!
    καλε χθες έπρεπε να κανεις την ανάρτηση να του πεις και τα χρονια πολλά του ανθρώπου...που τα έχεις τα μυαλά σου μου λες; στα super market; e; EEEEEEEEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σωστά!!!!Έτσι πρέπει να κάνουμε!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α! ξέχασα! Καλό σου μήνα Αντιγόνη μου γλυκιά!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εμένα Αντιγόνη μου, όταν ανεβαίνουν τα παιδιά μου στο δικό μου διαμέρισμα λένε...."ήρθαμε για προμήθειες από το μπακάλικο".'Ετσι αποκαλούν τα ντουλάπια της κουζίνας και τα ψυγεία μου. Αλλά εγώ δεν πετώ τίποτα. Μέχρι και τα ληγμένα τους μαγειρεύω....χα χα χα. Φιλιά πολλά σε σένα και τον Ανάργυρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΑΠΟΥΡΩ θα έλεγε,"ταμαχιάρηδες"!Τι καταναλωτική μανία μας ειχε πιάσει,
    φάγαμε τις σάρκες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και μηχανόβιος ο κυρ Ανάργυρος,πες μου ότι είναι και ροκάς να πέσω τ'ανάσκελα! θέλω να μου τον γνωρίσεις, σσσσσ μην μας ακούσει η κυρα του και ζηλέψει, αθώα το λέω μην παρεξηγηθώ εεεεε
    μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος να αγιάσουν τα.......το στόμα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. (Γράφω αυθόρμητα αυτό που μου ήρθε στο στόμα:)Πόσο δίκιο έχεις κυρ-Ανάργυρε...!!!
    Εμ τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ....!!!! Αλλά τώρα που μάθαμε στο μετάξι πως θα γυρίσουμε στη λινάτσα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ πάντα τον τρόπο ζωής του
    Κυρίου Ανάργυρου εφαρμόζω.
    Με λίγα τετραγωνικά κήπου,
    έχουμε επάρκεια σε λαχανικά.
    Δηλαδή,δέκα τετραγωνικά ντομάτες,
    από δύο μέτρα σπανάκι, σέσκουλα,
    αντίδια κ.τ.λ.
    Αρακά επίσης και στην κατάψυξη,
    για όλο το χρόνο.
    Σήμερα κάνω μαρμελάδα με πράσινες
    ντομάτες.
    Σε φιλώ και σ'αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρυσοστομο επρεπε να τονε λενε τον Αναργυρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΑΣ....
    Βεσποβιος ο κυρ Χρυσοστομος...Η Βεσπα ειναι αρχοντια..Ειναι εργαλειο, ειναι ομορφια, και ειναι και γαιδουρακι...
    ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ....!!!
    Δεν τα χρειαζεστε....
    Ψωνιστε απο παραδοσιακα μαγαζια απο παραγωγους...
    Ψωνιστε απο την αγορα....
    Συνεννοηθητε και παρτε απορρυπαντικα σε μεγαλες συσκευασιες, για ολη την ευρυτερη οικογενεια...
    Θυμαμαι τη θεια μου Μαργαριτα...Αδελφη του πατερα μου...
    Την Αδελφη της Τετα..Τη μανα μου, τη γιαγια μου....
    ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΑΝ....Ολην την ωρα με τα ευρα στο πορτοφολι...
    Εφτιαχναν τα παντα...!![πελτε, γλυκα,κομποστες,αλλαντικα]
    Δεν ΠΕΤΑΓΑΝ τιποτα...!!

    Η καλη Κυρια..Θα κανει το φραγκο σου...Ταλληρο και δεκαρικο...!!
    Η κακη κυρια...Θα κανει το δεκαρικο σου...ΔΕΚΑΡΑ...!!

    Και δεν θα φταιει αυτη...!!..Θα φταις εσυ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πες τα χρυσόστομε Ανάργυρε....!!!!!τι αλήθειες θεέ μου!!!!πόσο κακομάθημενοι είμαστε!!!!το ίδιο σύνδρομο..την κατοχής το λενε...και δεν ζουσα στην κατοχή ..να πώ οτι στερήθηκα ..αλλα το σύνδρομο των γεμάτων ντουλαπιών το έχω..( τα παιδια μου ...μανα μπακάλικο εχεις).. ( εγώ.. μπορεί να χρειαστήτε τίποτα να μην το έχω να σας το δώσω;)χι..χι..πρός το παρον τουλαχιστον γιατί αυριο δεν ξέρουμε τι θα γίνει...θα πάρω τα λόγια του Αναργυρου Αντιγονακι μου και θα κανω Ευαγγέλιο..χι..χι.. σε φιλώ και καλο μηνα ...να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιαγια Αντιγονη καλησπερα, εχει δικιο για τις φορτωμενες καροτσιες, αλλα ποσος κοσμος ψωνιζει ετσι πια? Μπορει ο κυκλος του κυριου Αργυρη να εχει τον τροπο του και δικαιως τα ''παιρνει'' απο την υπερκαταναλωση, αλλα οικογενειες με 450 ευρω μηνιατικο οαεδ, δεν εχουν μια φρατζολα ψωμι καθε ημερα, στο σουπερ το...........ελληνικο ψωνιζουμε μοσχαρι ολλανδικο γυρω στα 8 ευρω, ενω ο χασαπης της γειτονιας το εχει γυρω στα 12 ευρω, πως θα τα βγαλεις περα?
    Μαλλον μιλαει για μια Ελλαδα που ακομα.......αντεχει, την μειοψειφια, γιατι οι πολλοι τα εχουμε βρει σκουρα και χωρις πορειες και ψηφο, αλλαγη δεν κανεις, οποια αλλαγη.
    Φιλια και αγκαλιες απο το κατινακι, που ψαχνει στα μεγαλοβιβλιοπωλεια τους ΑΓΟΥΣΤΟΥΣ ΣΟΥ και δεν υπαρχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο! Μπράβο!! αυτά πρέπει να λέγονται...Καλό Σαββατόβραδο εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. xaxaxaxa θεός...

    Μωρε σήμερα ο κοσμος απο φοβο μηπως πεινασει...ψωνιζει τοσο πολυ!

    Ασε που η κοινωνία χαρακτηριζεται υπερκαταναλωτική.

    Ασε που το τυράκι τα σπασει σε οποια του εκδοχή...πλην του μουχλιασμενου...

    φιλια πολλααααααα

    καλημεραααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ σωστά και τώρα για άκουσε και τα δικά μου:
    Τα οικονομικά μας δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλά, (παιδί άνεργο κλπ) έτσι αποφάσισα να μη ψωνίσω για μια βδομάδα και να φάμε ότι είχαμε στα ντουλάπια και στο ψυγείο... και όχι μόνο φάγαμε υπέροχα, αλλά έβαλα και το μυαλό μου να δουλέψει για να φτιάξω έξυπνες συνταγές και... τα ντουλάπια ακόμα δεν άδειασαν!

    ΑΦιλάκια αυτά χωρίς καμιά οικονομία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπημένη μου κυρία Αντιγόνη, πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση.
    Χαίρομαι πολύ που ακόμη κάποιοι από εμάς, μπορούν/με και κάνουν/με "σπατάλες".
    Τι όμορφο, όσοι από εμάς έχουν αυτή την ευλογία, γιατί ευλογία είναι, στις μέρες μας, να έχεις δουλειά, και να μπορείς να εφοδιάζεσαι τα απαραίτητα. Τι όμορφο, λοιπόν, όλοι εμείς που ακόμη αντέχουμε, να μοιραζόμασταν με όσους συνανθρώπους μας έχουν ανάγκη! Αυτό θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη ευλογία. Μόνο τότε η κοινωνία μας θα άντεχε τον πόλεμο, και όχι μόνο, μα θα τους φωνάζαμε: "Βαράτε κι άλλο ρε αν σας βαστάει. Εδώ είμαστε, μια μεγάλη αγκαλιά όλοι, ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ"
    Γίνονται πολλές προσπάθειες από διάφορους τομείς. Δήμους, εκκλησίες, φιλανθρωπικές οργανώσεις. Όσοι από εμάς, ακόμη αντέχουμε, ας βρούμε έναν από αυτούς, και ας μοιραστούμε. Να το κάνουμε συνήθειο, και να το έχουμε στο μυαλό μας, κάθε βδομάδα ή κάθε μήνα. Και ένα ευρώ να μοιραστούεμ, ή ένα σακούλι μακαρόνια έχει μεγάλη αξία για κάποιους από εμάς.
    Να είσαι καλά κυρία Αντιγόνη μου, γι' αυτή την ανάρτηση!
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σωστός ο κ. Ανάργυρος.... σωστός σε όλα! Αλλά, πάνω απ' όλα: ΟΧΙ ΞΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ!!!!!!
    Είναι γερή αντίσταση αυτή... μην την υποτιμάτε!
    Φιλάκια πολλά Αντιγόνη μου και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ειχα καιρο να περασω απο το σπιτικο σου.Καλη εβδομαδα να εχεις και καλο μήνα με υγεια ,λιγάκι καθυστερημενα βεβαια η ευχη :)Τελεια η αναρτηση.
    Ευχομαι και απο εδω καλη επιτυχια στο βιβλιο σου καλη γιαγιακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μέσος όρος ηλικίας τα 60 ??? Αρα θα θυμάστε όλοι που μας έστελεν η μάνα μας στον μπακάλη της γειτονιάς για να αγοράσουμε μισή οκά ζάχαρη ,φακές και 250 δράμια φέτα τυρί???Θυμάστε τη φετούλα με τη ζάχαρη και λίγο λαδάκι???Θυμάστε τη θρεψίνη (από σταφυλάκι) στη φετούλα μας???Καλέ τι πάθαμε?? , μεγαλώσαμε μια χαρά!! και με τα κιλά να μη μας περισσεύουν σαν τα σημερινά παχύσαρκα παιδάκια,τίγκα στη χοληστερήνη!!!Πεθάναμε που δεν είχαμε μαγιονέζα και μπέϊκον????Ακόμα και σήμερα τα ντουλάπια μας έχουν περισσότερα πράγματα απ' ότι ο τότε μπακάλης της γειτονιάς!!!Και το χειρότερο να λήγουν και να τα πετάμε!!Μέχρι πρότινος δεν γνωρίζαμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα ληγμένα!!χαχα
    Ας συνέλθουμε λοιπόν και ας αντισταθούμε σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ανάργυρου!!Και ίσως καταφέρουμε να πιέσουμε προς τα κάτω τις τιμές!!
    Πες τα Ανάργυρε!!!Γ@#ώ το φελέκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και που να δει της μάνας μου τα ντουλάπια.Δε σου λέω τίποτε άλλο ούτε εμείς που είμαστε τέσσερα άτομα δεν έχουμε τέτοιο απόθεμα σε λάδι, ζάχαρη και λοιπά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΆΔΑ!

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΊΚΤΥΟ ΤΟΥ ΤΟ ΈΔΕΙΞΑΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ο άνθρωπος. Δεν ξέρω τι μας πιάνει! Πάντα ο φόβος μη μας λείψουν κι ας μην είμαστε όλοι απ'την γενιά που της έλειψαν πολλά. Βάζω κατσαρόλα και δεν μπορώ ποτέ να μαγειρέψω γιά δυό ψυχές που είμαστε. Και τοπικά προιόντα τι να πάρω που εδώ ούτε τυρί δικό τους δεν έχουν. Αλλά κοντός-ψαλμός-αλληλούια δε θα κατέβω Κρήτη? (Ο άντρας μου ήδη κάνει υπολογισμούς πως μπορούμε να κατεβούμε νωρίτερα) Μόνο ντόπια προιόντα ΚΡΗΤΙΚΑ θ'αγοράζω το ορκίζομαι κι όσο γίνεται απ'τους παραγωγούς τους ίδιους. Να'σαι καλα Αντιγονάκι μου που ακόμα και διδακτικές είναι οι αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΖΗΤΩ Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ!
    Και συ που μας τον γνώρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ένα κείμενο που είναι πολύ οικείο για μένα, αγαπητή φίλη!

    Συγχαρητήρια, έχεις γράψει ένα βιβλίο, έχεις κάνει και παιδιά ... Έχεις φυτευτεί ένα δέντρο; Η ζωή σου είναι πλήρης.

    Συγχαρητήρια για το βιβλίο. Ένα μεγάλο φιλί και καφεδάκι.

    Βερονικούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι ένα καινούργιο τετράδιο αυτό; Μπράβο στον Ανάργυρο. Αρχίζω από αύριο. Η κόρη μου ήδη μου μιλάει σαν τον Ανάργυρο. Όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε αυτό που περιγράφεις.
    Φιλιά και μεγάλες αγκαλιές
    μου έλειψες, σου έλειψα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή