1972
Μέχρι αυτή τη χρονική περίοδο τα ταξίδια μου ήταν στον Αργοσαρωνικό... με τη ΜΑΧΗ..
Τον ΠΟΡΤΟΚΑΛΉ ΗΛΙΟ
Την.. ΚΑΜΕΛΙΑ...
Στο τέλος της ίδιας χρονιάς βρέθηκα στον ΠΑΝΑΜΑ!
Μετά από ένα δύσκολο ταξίδι από τη Γαλλία..
Δέκα πέντε μέρες με το φόβο καλά κριμένο...
Ενα τριαντάρη φορτηγό ανάμεσα στα κύματα και τον ουρανό..
Περνώντας από τον Ατλαντικό.. στον Ειρηνικό ωκεανό..
Προορισμός ..COSTA RICA.. NICARAGUA..EL SALVADOR..GUATEMALA .
Προορισμοί που δεν είχα φανταστεί..
Χαμόσπιτα με έντονα χρώματα βαμμένα και παλάτια εναλλάσσονταν αριθμητικά ασύμμετρα..
Παιδιά στη ζητιανιά...
Κοπέλες που εκπορνεύονταν για ένα σαπούνι ένα μήλο και ένα πεντοδόλαρο.. αγορά της μιας στιγμής στο ξεπούλημα της ανθρώπινης έκπτωσης..
Το κανάλι του ΠΑΝΑΜΑ στα μάτια μου ονειρικό...
Εδώ είμαστε στη λίμνη...
Περιμένοντας τη λάντζα..
οι φωτογραφίες της εποχής δυστυχώς ξεθώριασαν σαν τη μνήμη....
ενός κοριτσιού που παραμεγάλωσε!
Εμειναν εικόνες ανεξίτηλα γραμμένες ..
Ήδη από το 1501, οι άνθρωποι ονειρεύονταν μια γέφυρα νερού που να ενώνει τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικό, μέσα από τον ισθμό του Παναμά. Η προσπάθεια διάνοιξης της διώρυγας είχε αρχίσει απ' τα πολύ παλιά χρόνια. Πολλοί επιχείρησαν την εκτέλεση του έργου, αλλά οι εδαφικές ανωμαλίες, η διαφορά της σταθμης μεταξύ των δύο Ωκεανών και της παλίρροιας καθώς ο κίτρινος πυρετός έκαναν την κατασκευή προβληματική, αν όχι αδύνατη. Το1859, τελείωσε η σιδηροδρομική γραμμή που διέσχιζε τον Ισθμό, αφού στοίχισε όμως πολλές απογοητεύσεις, κόπους και έξοδα. Φαινόταν, λοιπόν, πως τα πλοία θα συνέχιζαν να κάνουν το γύρο του Κέιπ Χορν, διαπλέοντας 8.000 μίλια παραπάνω.
Το 1904 η αμερικανική κυβέρνηση εξαγόρασε τα γαλλικά δικαιώματα και μια στενή λωρίδα γης, που είχε μήκος 50 μίλια και πλάτος 10 (η Ζώνη της Διώρυγας). Ο αρχίατρος Ουίλιαμ Κρόουφορντ Γκόργκας ανέλαβε να απαλλάξει τη Ζώνη της Διώρυγας από τις ακαθαρσίες και τις αρρώστιες, τηνελονοσία και τον κίτρινο πυρετό, εξαιτίας των οποίων πέθαναν πολλοί εργάτες. Δημιουργήθηκε μια Επιτροπή για τη Διώρυγα, με πλήρη μηχανικά και διοικητικά δικαιώματα και η κατασκευή της άρχισε. Ο πρώτος αρχιμηχανικός Τζον Ουάλας παραιτήθηκε ύστερα από ένα χρόνο και ο διάδοχός του Τζον Στίβενς αποσύρθηκε το 1907.
Ο Πρόεδρος των Η.Π.Α. Θεόδωρος Ρούσβελτ αντιλαμβανόταν πως αν επρόκειτο να κατασκευαστεί μία Διώρυγα του Παναμά, δεν έπρεπε να επαναληφθούν τα λάθη που είχαν διαπράξει οι Γάλλοι. Το 1907, η Επιτροπή Διώρυγας ανετέθη στο στράτευμα και ο συνταγματάρχης Τζορτζ Ουάσινγκτον Γκέταλς ανέλαβε τη διοίκηση. Το κανάλι δε θα γινόταν ένας κρίκος που θα ένωνε απ' ευθείας τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό, όπως είχαν σχεδιάσει οι Γάλλοι, αλλά ένας υδάτινος διάδρομος, φραγμένος από ξηρά, κατασκευασμένος στη ψηλή ράχη του ισθμού.
Μέχρι αυτή τη χρονική περίοδο τα ταξίδια μου ήταν στον Αργοσαρωνικό... με τη ΜΑΧΗ..
Τον ΠΟΡΤΟΚΑΛΉ ΗΛΙΟ
Την.. ΚΑΜΕΛΙΑ...
Στο τέλος της ίδιας χρονιάς βρέθηκα στον ΠΑΝΑΜΑ!
Μετά από ένα δύσκολο ταξίδι από τη Γαλλία..
Δέκα πέντε μέρες με το φόβο καλά κριμένο...
Ενα τριαντάρη φορτηγό ανάμεσα στα κύματα και τον ουρανό..
Περνώντας από τον Ατλαντικό.. στον Ειρηνικό ωκεανό..
Προορισμός ..COSTA RICA.. NICARAGUA..EL SALVADOR..GUATEMALA .
Προορισμοί που δεν είχα φανταστεί..
Χαμόσπιτα με έντονα χρώματα βαμμένα και παλάτια εναλλάσσονταν αριθμητικά ασύμμετρα..
Παιδιά στη ζητιανιά...
Κοπέλες που εκπορνεύονταν για ένα σαπούνι ένα μήλο και ένα πεντοδόλαρο.. αγορά της μιας στιγμής στο ξεπούλημα της ανθρώπινης έκπτωσης..
Το κανάλι του ΠΑΝΑΜΑ στα μάτια μου ονειρικό...
Εδώ είμαστε στη λίμνη...
Περιμένοντας τη λάντζα..
οι φωτογραφίες της εποχής δυστυχώς ξεθώριασαν σαν τη μνήμη....
ενός κοριτσιού που παραμεγάλωσε!
Εμειναν εικόνες ανεξίτηλα γραμμένες ..
Ήδη από το 1501, οι άνθρωποι ονειρεύονταν μια γέφυρα νερού που να ενώνει τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικό, μέσα από τον ισθμό του Παναμά. Η προσπάθεια διάνοιξης της διώρυγας είχε αρχίσει απ' τα πολύ παλιά χρόνια. Πολλοί επιχείρησαν την εκτέλεση του έργου, αλλά οι εδαφικές ανωμαλίες, η διαφορά της σταθμης μεταξύ των δύο Ωκεανών και της παλίρροιας καθώς ο κίτρινος πυρετός έκαναν την κατασκευή προβληματική, αν όχι αδύνατη. Το1859, τελείωσε η σιδηροδρομική γραμμή που διέσχιζε τον Ισθμό, αφού στοίχισε όμως πολλές απογοητεύσεις, κόπους και έξοδα. Φαινόταν, λοιπόν, πως τα πλοία θα συνέχιζαν να κάνουν το γύρο του Κέιπ Χορν, διαπλέοντας 8.000 μίλια παραπάνω.
Το 1904 η αμερικανική κυβέρνηση εξαγόρασε τα γαλλικά δικαιώματα και μια στενή λωρίδα γης, που είχε μήκος 50 μίλια και πλάτος 10 (η Ζώνη της Διώρυγας). Ο αρχίατρος Ουίλιαμ Κρόουφορντ Γκόργκας ανέλαβε να απαλλάξει τη Ζώνη της Διώρυγας από τις ακαθαρσίες και τις αρρώστιες, τηνελονοσία και τον κίτρινο πυρετό, εξαιτίας των οποίων πέθαναν πολλοί εργάτες. Δημιουργήθηκε μια Επιτροπή για τη Διώρυγα, με πλήρη μηχανικά και διοικητικά δικαιώματα και η κατασκευή της άρχισε. Ο πρώτος αρχιμηχανικός Τζον Ουάλας παραιτήθηκε ύστερα από ένα χρόνο και ο διάδοχός του Τζον Στίβενς αποσύρθηκε το 1907.
Ο Πρόεδρος των Η.Π.Α. Θεόδωρος Ρούσβελτ αντιλαμβανόταν πως αν επρόκειτο να κατασκευαστεί μία Διώρυγα του Παναμά, δεν έπρεπε να επαναληφθούν τα λάθη που είχαν διαπράξει οι Γάλλοι. Το 1907, η Επιτροπή Διώρυγας ανετέθη στο στράτευμα και ο συνταγματάρχης Τζορτζ Ουάσινγκτον Γκέταλς ανέλαβε τη διοίκηση. Το κανάλι δε θα γινόταν ένας κρίκος που θα ένωνε απ' ευθείας τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό, όπως είχαν σχεδιάσει οι Γάλλοι, αλλά ένας υδάτινος διάδρομος, φραγμένος από ξηρά, κατασκευασμένος στη ψηλή ράχη του ισθμού.
Τελικά, το έργο ολοκληρώθηκε. Στις 26 Σεπτεμβρίου 1913, άνοιξαν τα φράγματα της λίμνης και το νερό εισχώρησε στο κανάλι. Άνοιξαν οι υδατοφράχτες και τα νερά του Ατλαντικού γέμισαν την πρώτη σύρτη. Πυκνά πλήθη από υπερήφανους εργάτες μαζί με τις οικογένειές τους ζητωκραύγασαν καθώς το πρώτο πλοίο, το ρυμουλκό "Γκέιταν", σημαιοστολισμένο μπήκε σφυρίζοντας μέσα στο φράγμα. Οι μηχανικοί και οι επίσημοι βρίσκονταν επάνω στο ρυμουλκό.
Ύστερα από ένα χρόνο, στις 15 Αυγούστου του 1914 η Διώρυγα παραδόθηκε στη διεθνή ναυσιπλοΐα. Μέχρι το 2000 βρισκόταν κάτω από την οικονομική εκμετάλλευση των ΗΠΑ.
Στρατιωτικά σήμερα η διώρυγα του Παναμά συνεχίζει να θεωρείται ουδέτερη θάλασσα.
Υ/Γ. Οι τρεις πρώτες φωτογραφίες
αφιερωμένες στο φίλο Δημήτρη.
Τι όμορφες εικόνες Αντιγόνη μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην μεγάλωσες εσύ!
Και πολυταξιδεμένη η Γιαγιά μας, εκτός των άλλων... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήόνειρο ζωής της μητέρας μου να διασχίσει τα κανάλια του Παναμά! Θέλω να της το κάνω δώρο κάποια στιγμή! Εύχομαι να το καταφέρω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιγονάκι, παλι κοπλιμαν ψαρεύεις? Οχι, για πεισμα δεν θα σου πω κανένα. Ειδες ο καπετάνιος σου τι αναμνήσεις σου έχτισε? Σ'αγαπώ πολύ το ξέρεις τώρα πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι φωτογραφίες της εποχής έχουν τη δική τους -κερδισμένη , ιδιαίτερη αν και λίγο κουρασμένη-γοητεία...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι άλλα ταξίδια όμορφα εύχομαι
ψυχής...
Αναμνήσεις ωραίες...που ξεθώριασαν στο χαρτί αλλά στέκουν ζωντανες ακόμα στην μνήμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυταξιδεμενη μου καπετάνισσα!
Τώρα τέτοια ταξιδια μόνο μέσω διαδικτύου θα κάνουμε παρεούλα!
Εσύ πρόλαβες και είδες και Παναμάδες,και Βενεζουέλες και Κόστα Ρίκες....
Εμείς? Αντε μέχρι τις Κυκλάδες το πολύ θα φτανουμε και αυτό με το ζόρι! χαχαχχαχαχαχαχχαχααχα
To τριαντάρι, δεν το φοβάμαι. Αγάντα. Τον Περτικαλί ¨Ηλιο, που μας πήγαινε θαρρώ Αίγινα, θαρρώ Τήνο...ε, σκάφη... και μετά πήραν καινούργιο και το ξαναβάπτισαν έτσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαξίδια του νου και της ζωής !
μάκια !
Πόσο όμορφα ταξίδια έχεις κάνει Αντιγόνη μας:)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' ότι διαβάζω κοριτσάκι ήσουν και έμεινες:))πολλά φιλιά!!
Ομορφα τα ταξίδια Αντιγόνη μου, νοσταλγικές οι αναμνήσεις που τα συνοδεύουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά πολλά, καλή σου εβδομάδα!
Χρόνος δεν υπάρχει. Γεμάτη ζωή ή μισή υπάρχει. Και η δική σου, χριστέ μου πόσες εικόνες έχει...Απίστευτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ευχαριστούμε για τη μοιρασιά γιαγιάκα, πραγματικά...;)
ΠΡΟΣ GAMATH SOS!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΜΩΡΟ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ?
ΣΤΕΙΛΕ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!! (σε μένα όχι σ αυτό)
ΒΑΛΕ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!!!!!!!! (σ αυτό όχι σε μένα...εγώ τρώω)
***********************************
ελπίζω γιαγιά μου εσένα να σου θύμισε το ταξίδι σου!!!και η άλλη να κατάλαβε!
Φιλια
A! καλή βδομάδα γιαγιά μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜνήμες πολύτιμες Αντιγόνη ! Έχεις ένα βιβλίο στο μυαλό σου αν και εφ όσον θέλεις να μοιραστείς κάτι από αυτές τις αναμνήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το αποφασίσεις ποτέ... θα το ρουφήξουμε !
Αλλά και τα ψίχουλα που μας πετάς... ωραία είναι !
Πω πω! Έχεις πάει εκεί πέρα! Πήγες Νικαράγουα και Ελ Σαλβαδόρ; Μπράβο Γιαγιά Αντιγόνη! Φοβερό μου ακούγεται ένα τόσο μακρινό ταξίδι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσες θάλασσες έχουν δει τα ματάκια σου,πόσα φουρτουνιασμένα νερά;να είσαι πάντα καλά να μας ταξιδεύεις,γλυκιά μου Αντιγόνη σε φιλώ..
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σου γιαγια κοσμογυρισμένη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαγιά Αντιγόνη καλησπερα, αραγε ποσες φορες θα σε εχω κοιταξει, εκει στα '72, οταν το ταξιδι στο ΝΗΣΙ ΜΑΣ, ητανε............εκστρατεια, ο ενας πανω στον αλλο, ανακατα, βαλιτσες, τσαντες, κοφινια, ανθρωποι, ειδικα τις χειμωνιατικες αργιες, πατεις με πατως σε, αλλα το ΝΗΣΙ, φαινοταν στα ματια ολων μας, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλια απο το ανδριωτικο κατινακι...
Πλούσια σε αναμνήσεις ..μανούλα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήπλούσια σε συναισθήματα...
ανοιχτοχέρα ...πλούσια!!!!
φιλιά....
το ξέρεις ότι ο πατέρας ήταν ναυτικός έτσι ?
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω χιλιάδες ασπρόμαυρες με καραβια εποχής
να σαι καλα Αντιγόνη μου
άντε να βρεθούμε
Εγώ θα σταματήσω στις 3 φωτό των πλοίων που έκανα με την τρελλοπαρέα τις κυριακάτικες εκδρομές με την παρέα σε Αργοσαρωνικό, φορτωμένοι ολή τη νεανική τρέλλα της δεκαετίας του '70....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως ανοίγει το μυαλό όταν ταξιδεύεις...χωρίς αυτές τις εμπειρίες θα ήσουν άλλη Αντιγόνη μου...ευτυχώς για μας έχεις μαζεμένες πολλές απ'αυτές που σε κάνουν αυτό που αγαπάμε...Να σου πω βέβαια,πως μετά την προηγούμενη ανάρτηση(που βγήκες ζωντανή...),ο Παναμάς ωχριά...Μαζί με το θαυμασμό μου (που τον έχεις εδώ και καιρό),σου στέλνω και τα φιλιά μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα έταξε και σε πήγε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παζλ των εικόνων που έχεις στο μυαλό και στην καρδιά σου, πρέπει να είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό!
Καλή εβδομάδα!
Όσοι έχουν ταξιδιάρη ναυτικό στην οικογένεια ξέρουν για τι μιλάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κιτρινισμένες φωτογραφίες είναι σαν εικόνες Αντιγόνη μου.
Είναι εικόνες ζωής!!!
Γιαγιά Αντιγόνη είσαι σπουδαία.
Γεια σου Αντιγόνη μου!!! κράτα καλά τα πλούτη σου, αυτά τα πολύτιμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φωτογραφίες μπορεί να ξεθωριάζουν, οι αναμνήσεις ποτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ταξιδέψει πολύ στην ζωή μου,κι έχω δεί πολλά μέρη, αλλά τέτοια ταξίδια 'ναυτικά', σαν τα δικά σου, ανάμεσα σε θάλασσα και ουρανό, σίγουρα θα μένουν ανεξίτηλα στην μνήμη ακόμα κι αν κιτρινίσουν οι φωτογραφίες. Καλά ταξίδια τώρα νά'χουν τα παιδιά σου Αντιγόνη !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου 'ταξε ταξίδια μακρινά και στα χάρισε.. όμορφες εικόνες με άρωμα από τη ζωή της Αντιγόνης μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά Αντιγόνη μου.
Καλημέρα!
Καταπληκτικό!Με ταξίδεψε, πόσα όνειρα μαζί, πόση ομορφιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα γιαγιά Αντιγόνη!
Πολυταταξιδεμένη μας υπέροχες οι αναμνήσεις που κρατάς στην καρδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να θολώνουν οι φωτό απ'το καιρό αλλά οι θύμισες πιστεύω μένουν πάντα ζωντανές και μας κρατάν όρθιους σ'αυτή τη ζωή.
Πόσα έχεις περάσει κανάλια και γέφυρες μόνο εσύ ξέρεις!
Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή μέρα!
Δεν έχεις σταματήσει να ταξιδεύεις Αντιγονάκι με τον Καπετάνιο σου, κι αυτό σε κάνει τόόόσο γοητευτική στα μάτια μας, γιατί η αγάπη σου περισσεύει ακόμα κι οταν μιλάς για τον Παναμά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην δική μου την αγάπη την έχεις ολάκερη.
Δεν εχω κανει τα ταξιδια που εχεις κανει εσυ,αλλα ακομα θυμαμαι τα καραβια που πηγαιναμε τα καλοκαιρια στο νησι,Μαρινελλα,Καναρης, Φιλιππας και αρκετα αλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ωραιότερο ταξίδι είναι εκείνο της ζωής σου Αντιγόνη μου !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την περιγραφή και την καταγραφή των αναμνήσεών σου , θα την ζήλευε και ο Καββαδίας... Ούτε επαγγελματίας να είσουνα….
Να είσαι πάντα καλά καπετάνισσα αλλά και σεμνή εργάτρια της γραφής και του λόγου
Με την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου πάντα
Αντιγόνη έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Μα για τι ταξίδια μας μιλάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι εμπειρίες ζωής!
Ο τρόπος που το παρουσίασες αλλά και οι ιστορικές αναφορές που παρέθεσες έκαναν την ανάρτηση αυτή ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και αποτέλεσε για μένα τουλάχιστον μια πολύ ευχάριστη έκπληξη.
Οι ξεθωριασμένες φωτογραφίες είναι για μένα οι πιο υπέροχες!
Ειλικρινά με χάρηκα πολύ που είδες αυτούς τους μακρινούς κόσμους. Θα έχεις πολλά να μας πεις.
Αφου δεν μπορούμε να ταξιδεψουμε σε ομορφα ταξίδια μαγικά...ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ μου...να εισαι καλα που μας έβαλες επάνω στα φτερά των αναμνήσεων σου και μας έκανες κοινωνούς των ταξιδιών σου ...περιτό να σου πώ ποσο τυχερή εισαι που τα έχεις ζήσει όλα αυτά...σου το λέει αυτό μια τοξοτίνα....φιλια πολλα και ταξιδιαρικα....
ΑπάντησηΔιαγραφήόμορφα μας ταξίδεψες γιαγιά αντιγόνη μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλά φιλάκια
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!
ΚΥΜΑΤΑ ΣΑΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ...ΠΡΩΤΟΣ ΜΗΧ. ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ....
ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΑΝ...ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ....ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑ...
ΑΝΤΕ...ΣΕ ΦΙΛΩ! ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ....ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΡΘΙΑ!!!!!!!!!!!
Άλλος έφευγε, άλλος ερχόταν εκείνη την εποχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν είναι γραφτό, γίνεται η και συνάντηση.
Ευχαριστούμε τον Δημήτρη που σου έδωσε τις φωτογραφίες με τα καράβια, στα οποία η τρελοπαρέα φόρτωνε την ξενιασιά της και .... όργωνε τον Αργοσαρωνικό.
Όσο για τις δικές σου φωτογραφίες, όσο και να ξεθωριάσουν, πάντα θα ξύπνούν τις ολοζώντανες αναμνήσεις σου, πολυταξιδεμένη μου.
Γλυκά φιλιά και μεγάλη αγκαλιά
Γιαγιά Αντιγόνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραίες όμορφες αναμνήσεις
Κάποτε με βαπόρι τζενεραλάδικο 5.000 τόνων έκανα την γραμμή αυτή,
Από Καναδά, Μπόστον, Παναμά, περνούσαμε το κανάλι για Κολομβια Εκουαδόρ, Περού, Χιλη και τανάπαλιν,
μερικές φορές προς Νικαράγουα Κόστα Ρίκα ελ Σαλβαδορ.
Μια ζωή γεμάτη περιπέτειες γεμάτη νιάτα και σφρίγος
Χαιρετώ
Γαβριήλ
Ταξίδι σημαίνει μόρφωση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα!