Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Ψάξε : Τι είδα;

Μου έδειξε η Αγγελική τις πεταλούδες.
Η πρώτη σκέψη πήγε στις βαλσαμωμένες πεταλούδες που έφερναν οι ναυτικοί από την Ιαπωνία το πάλαι ποτέ!
Ανατρίχιασα! Τις είχα δει σε πολλά σπίτια ναυτικών κρεμασμένες σε τοίχους και μια ζάλη την έπαθα.
Πόση ώρα με είχε να προσπαθώ δεν θα σας πω.. 
Μήπως ήταν τεστ για το... "Αλτσχάιμαν"που λέει μια γνωστή μας;
Οταν ξεδίπλωσε η εικόνα είδα τις πεταλούδες να πετούν!!!!
Με κίνηση να έχουν διπλώσει τα φτερά έτοιμα να κάνουν την επόμενη κίνηση ..να πετάξουν...
Σαν τα όνειρα .. σαν αυτό που περιμένεις και το νομίζεις στατικό .
Οι απαντήσεις σας όλες υπέροχες!
Το βρήκε η...
Οι περιγραφές σας φανταστικές!!!!
Το "κόλπο" είναι να σταθείς σε μια μικρή τελεία με υπομονή αρχίζει να ξεδιπλώνεται και να ανοίγει..να παίρνει κίνηση...
Σαν τους στόχους που νομίζεις πως ακίνητοι θα μείνουν...
Οχι όταν εστιάσεις θα το βρεις.
Αισιόδοξο μου φάνηκε!!!


10 σχόλια:

  1. Γιαγιακούλα εγγονούλα σου είναι η Ginger;; χαχαχα
    Σε φιλώ γιαγιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα που δεν πρόλαβα πριν αποκαλύψεις γιαγιά την λύση...διάβασα όλα τα σχόλια και συμφωνώ μαζί σου όλοι είναι υπέροχοι.Μετά από πολύ ώρα χάζεμα κατάφερα να δω λίγη κίνηση πράγματι είναι φανταστικό!!1ΜΠΡΑΒΟ στην Ginger που το βρήκε μπράβο και σένα που μας το εδειξες!!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο πραγματικά αλλά όσο εξακολουθώ να το κοιτώ βλέπω πουλάκια να πετάνε...Μάλλον χρειάζομαι οφθαλμίατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όντως πολύ αισιόδοξο να πετούν οι πεταλούδες!
    τρέχω πίσω να τις δω γιατί την πρώτη φορά δεν τις πέτυχα :)
    φιλάκια Αντιγονάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαγια οσο και να εστιασω βουρκώνω και το μονο που παιζει ειναι τα ματια μου!

    Κριμα...δεν ειμαι εγω για τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντιγόνη μου,αδύνατον να εστιάσω,γι΄αυτό και δεν άφησα σχόλιο.
    Περίμενα την αποκάλυψη,πήγα να ξανακοιτάξω,αδύνατο,με ζαλίζουν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα! Γιά όποιον αναρωτήθηκε, είμαι πολύ μεγάλη σε ηλικία γιά να είχα γιαγιά την Αντιγόνη. Χωρίς να θέλω να μειώσω καμμιά απ'τις δύο γιαγιούλες που είχα, θα ήθελα να είχε υπάρξει στη ζωή μου μιά γιαγιά σαν την Αντιγόνη. Μάλλον το πείσμα μου βοήθησε και το Ελληνικό Καφεδάκι. Εεεε ρε Λουμίδη τι κάνεις.

    * * *

    Αντιγόνη μου καλή, δεν φαντάζεσαι πόσες φορές στη διάρκεια της ημέρας επέστρεψα στη φωτογραφία και βυθίστηκα μέσα της. Μου άρεσε τόσο αυτό που έβλεπα και είναι τόσο εντυπωσιακό σε σχέση με την επίπεδη πρώτη όψη της εικόνας. Ευχαριστώ γιά την ευκαιρία.

    Καλό βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν σε πρόλαβα Αντιγόνη μου..και έτσι εκ του ασφαλούς..θα σου σχολιάσω..σαν την πεταλούδα και οι ψυχή..οι σκέψεις μαζεύονται αναδιπλώνονται και ξανοίγονται..ΥΠΕΡΟΧΟ!!να μην σου πω ότι είχαμε και την ίδια σκέψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν παίζω!!!!
    Σίγουρα η Ginger κάτι μας έκανε χθες
    για να μην μπορούμε να το δούμε και να το βρει μονο αυτή...δεν εξηγείται αλλιώς...
    τώρα μόλις ξαναπήγα και το είδα αμέσως!
    Το παιχνίδι ήταν σικέ! ...διαμαρτύρομαι!!!Χι!Χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xa xa,

    Αντιγόνη να δεις τι έπαθα! Έβαλα το λάπτοπ στα πόδια μου για να παρατηρήσω την εικόνα, κι όπως εστίαζα με πήρε ο ύπνος!!!!!

    Άτιμα παυσίπονα!! χα χα

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή