Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Η γιαγιά εκπαιδεύεται...


Όταν ξεκίνησα να ανοίξω την πόρτα αυτού του σπιτιού το έκανα για να διηγηθώ κομμάτια που είχαν περάσει από την ζωή μου.
Να κεράσω γλυκό του κουταλιού με λικέρ και νεράκι δροσερό σαν καλωσόρισμα…
Μια γυναίκα μέτριας μάθησης, δίχως πτυχία κρεμασμένα με αναλλοίωτη όμως τη δίψα για «εκπαίδευση» ίσως αυτό το «δια βίου μάθησης» ίσχυε προτού να γίνει τίτλος.


Συνάντησα νέους ανθρώπους που ντρεπόμουν να απαντήσω…

Ένοιωθα λίγη.. δεν είναι κακό να το λες..

Σιγά σιγά το θάρρος μου το δίνατε εσείς.

Αν αρχίσω τις αναφορές θα είναι τόσες που κάποιους θα λησμονήσω και δεν το θέλω.
Γέλασα, δάκρυσα, ήρθαν μυρωδιές από κουζίνες, εργόχειρα, κατασκευές, ζωγραφική, που στάθηκαν αφορμή να ξαναρχίσω να ασχολούμαι με ότι είχα αφήσει πίσω και το αγαπούσα πολύ.. Με εικόνες ταξίδεψα.. με τις θάλασσες σας κολύμπησα.. στα ταξίδια δίπλα.. στις φωτογραφίες που απολαμβάνω.. ενημερώνομαι, προβληματίζομαι, μαθαίνω.. αναπολώ… κάπου εκεί έξω υπάρχει ένα μαγικό μοίρασμα.. εξομολογήθηκα πληγές  και με χάιδεψαν.. ανακουφίστηκα.. μοιράστηκα στιγμές.. με ανθρώπους που δεν έχουν δικές τους σελίδες και σαν να είναι δίπλα μου τις νοιώθω.. τηλέφωνα ..δωράκια.. γράμματα..
Είναι απλό; Εύκολο;
ΟΧΙ.
Είναι απλά δυνατό!
Σαν έτσι που μου έρχεται αυτό το Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω 

73 σχόλια:

  1. H γιαγιά εκπαιδεύει εμάς, πάντα με το γλυκό της τρόπο, με τα καλά της λόγια, πάντα αφήνει το σημάδι της...
    Εγώ σε ευχαριστώ για όλα αυτά και για πολλά περισσότερα... για τα μέχρι ώρας και για τα επόμενα!!
    Αγκαλιά ... μεγάλη... και μια ευχή ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΣΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαγιά Αντιγόνη, μια χαρά εκπαιδεύεσαι και μας βάζεις τα.. "γυαλιά"!!!! Τα φιλιά μου για καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κέρασε με ένα καφε..
    εχω πολλά να σου πω...
    και έτσι μου ρχεται να...
    σε φιλησω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά μου Αντιγόνη,είσαι θησαυρός!
    Τα χάδια σου και η ζεστή αγκαλιά σου δεν διδάσκονται παρά μόνο καλλιεργούνται από δυνατές αρωματικές ψυχές σαν τη δική σου!
    Η γραφή σου και η ανοιχτή ματιά σου φωλιά γίνονται για μένα!
    Μαθαίνουμε όλοι στην πορεία της ζωής, αλλά λίγοι έχουν την ικανότητα να το επικοινωνούν και να το μοιράζονται όπως εσύ!
    Καλό μήνα!
    Νιώθω νε πάρω μια αγκαλιά και να σε ευχαριστήσω για ό,τι μου προσφέρεις!
    Φιλιά και ευχές για υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "γλυκό του κουταλιού με λικέρ και νεράκι δροσερό σαν καλωσόρισμα…"
    το πρώτο κέρασμα του χρόνου κι είναι γλυκό...πολύ γλυκό!!... κι είναι τρυφερό!!...κι είναι από τα βάθη της καρδιάς σου γλυκιά μου Γιαγιά Αντιγόνη...γι΄αυτό και είναι τόσο ευπρόσδεκτο... κι εγώ θέλω να το πάρω μαζί μου και να στολίσω μ΄αυτό το δικό μου μπλογκοσπιτάκι, μου επιτρέπεις...
    σ΄ευχαριστώ που με τρατάρισες την γλύκα της καρδιάς σου!!!...
    και σε ευχαριστώ κι εγώ που μας μοίρασες απλόχερα τις σκέψεις σου, τις εντυπώσεις σου και τους συλλογισμούς σου και μας πλούτισες με ανθρώπινα συναισθήματα... μας εκπαιδεύεις κι εμάς μαζί με σένα το ίδιο κοντά σου... και μας μαγεύεις με τις αποχρώσεις της ψυχούλας σου!!!
    πολλά τρυφερά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εσυ μας εκπαιδευεις γιαγια.να συνεχισεις ετσι!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eγώ είμαι πολύ πολύ καινούριος στην παρέα σας, μα μια σοφη γιαγιά πόσο μπορεί να εκπαιδευθεί? Μάλλον να μας εκπαιδεύσει πρέπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σουπερ γιαγια οταν λες νεους τι εννοεις? γιατι εγω απο τη γραφη σου τη γλυκαδα σου και το χιουμορ σε κοβω για νεοτερη απο πολλους
    ξερεις κατι? εδω σαυτον τον μπλογκο πλανητη υπαρχουν οι καλυτεροι εξωγηινοι και εγω εχω χαρει που σας εχω ανακαλυψει πολυ
    ασε που γλυτωσα το τρελλαδικο
    την καλημερα
    ειναι ωραια η βροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν η γιαγιά εκπαιδεύεται, το σίγουρο είναι ότι εκπαιδεύει εμάς και μέσα από τα λόγια της, την γραφή της, μας κάνει καλύτερους...

    Εμείς σ' ευχαριστούμε γιαγιά, για όλα!!!

    Πολλά, γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπημένη Αντιγόνη, η μόρφωση πιστεύω έχει μιά πολύ ευρύτερη έννοια πέρα από το αποτέλεσμα μερικών ετών σε κάποιο Πανεπιστήμιο που όπως έχει αποδειχθεί δεν είναι πάντα ικανά να μορφώσουν πολλούς συνανθρώπους μας. Εγώ πίσω απ'τα κείμενά σου βλέπω μεγάλη μόρφωση τουλάχιστον όπως την καταλαβαίνω εγώ. Αλλά να'ταν μόνο η μόρφωση! Εχω δεί έναν δυνατό άνθρωπο που τα'χει βάλει με δυσκολίες ζωής και ακόμα τα βάζει με τις αντιξοότητες της ώριμης ηλικίας και κάθε μέρα βγαίνει παλικάρι. Γνώρισα κι αγάπησα ήδη πολλούς bloggers αλλά στην κορυφή αυτών που εκτιμώ και νιώθω μεγάλο σεβασμό είναι το αστέρι σου. Εύχομαι ο Θεός να σου δείνει άπλετα όμορφα χρόνια γεμάτα υγεία. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμείς σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥΥΥΥΥ Αντιγόνη, για όλα αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας και μας κάνεις να ταξιδέυουμε σ άλλες εποχές πιο αθώες, πιο αληθινές,πιο ελικρινείς, σε αισθήματα που οταν τα ξεστόμιζες ίσχυαν, σε ανθρώπινες φιγούρες που όλοι έχουμε αντίστοιχες, σε εμπειρίες που όλοι έχουμε βιώσει.
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σου Χρονιά και παντα να μαθαινεις καινουργια και συναρπαστικα πραγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ σ'ευχαριστώ γιαγιά που μου έχεις ομορφύνει την ζωή, με το γράψιμό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή μου....Αντιγόνη...
    Εμεις...σε ευχαριστούμε...για τα μαθήματα που μας δίνεις...και το κουράγιο..για να συνεχισουμε...
    και σε ...παρακαλω...
    πες μου....
    μάθε με ...
    μέσα απο την σοφία που κρύβεις...
    πως.....να ξαναβρώ...
    και που...
    την ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΜΟΥ..
    .απέναντι στους ...ΑΝΘΡΏΠΟΥς....!!!?????

    με εκτίμηση
    ......irida.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά με πλλά πολλά χαμόγελα γιαγιούλα.
    Η κονωνική μόρφωση παίζει ρόλο και οχι η πτυχιακή. Εσύ κατέχεις την μόρφωση των συναισθημάυων πολύ καλά και αυτό μας το αποδεικνύεις κάθε μέρα. Να σε έχει ο θεός πάντα καλά να μοιράζεις ετσι απλόχερα την εκπαίδευση σου στην καθημερινότητα που τόσο ανάγκη το έχουμε.
    φιλιά γιορτινά με μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πρωτο λουλουδι...Το καλυτερο και το πιο φωτεινο και δροσερο...
    Το δινω με χαρα...

    ΜΟΝΟ...

    Σε σενα...
    Ελαχιστος φορος...Για οσα μου δινεις...Με καθε αραδα...
    Καλη χρονια ΑΝΤΙΓΟΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την αγάπη μας γιαγιά Αντιγόνη.
    Σε ευχαριστούμε που ομορφαίνεις τη
    blogόσφαιρα και κερνάς γλυκά συναισθήματα τις καρδιές μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσύ, με τον δικό σου μοναδικό τρόπο μας ταξιδεύεις. Τ' ότι μαθαίνεις τον τρόπο να "βγάζεις προς τα έξω" αυτά π' έχεις μέσα σου, μέσω της νέας τεχνολογίας, είναι υπέροχο. Γινόμαστε όλοι μία παρέα γύρω σου, καθόμαστε κ σε ακούμε.
    Να είσαι καλά.
    Τον τελευταίο καιρό η καθημερινότητα ήταν ακόμη πιο φορτωμένη γι' αυτό σου εύχομαι τώρα τα Χρόνια μου Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ κι εγώ!

    το μοίρασμα είναι που μετράει και φτιάχνει Τεράστιες Παρέες!

    κι εγώ μέσα απο σένα ξαναζώ στιγμές του παρελθόντος..
    γνήσιες, ανθρώπινες και όμορφες..

    Καλή χρονιά με Υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Γιαγια Αντιγονη και σε ολους οσους διαβαζω εδω.
    Με αγαπη Σοφια.
    (Αποκλ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εύχομαι καλή μου μέσα απο την ψυχή μου αυτός ο χρόνος να είναι ο καλύτερος μέχρι τώρα της ζωή σου και να ζήσεις μόνο χαρές!!!!την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αχ Αντιγόνη μου,
    εισαι μια αγκαλιά ανοιχτή, ξερεις πόσες φορές με μια γλυκειά σου κουβέντα ήρθες ακριβώς τη στιγμή που πιο πολύ απ'όλα χρειαζόμουν εναν τετοιο λόγο; Πόση χαρα νιώθω που σε γνώρισα. Και πώς χαμογελάω όταν σε βλεπω στο σπίτι μου κι όταν με καλοδεχεσαι στο δικό σου...
    Πώς το έγραψες αυτό;"μετριας μαθησης, χωρίς πτυχία...". Σιγα μην κανουν τα πτυχία τους μορφωμένους ανθρώπους... Εσύ Αντιγόνη μου, γραφεις και μας αρπαζουν από την ψυχή τα κείμενά σου, τα δικά σου πτυχία εχουν αξία πιο μεγαλη από χίλια αλλα.
    Σε αγαπω και σε φιλώ.
    Καλή χρονιά! Ας είμαστε γερές, όλο και πιο δυνατές και όλα θα γίνουν, όπως πρεπει κι όπως αξίζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι οι γιαγιάδες είναι από τα πιο πολύτιμα πρόσωπα στη ζωή μας!
    Καλή χρονιά να 'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένη μου γιαγιά , γιά μένα ..τό " νεούδι" εδώ στήν Μπλογκόσφαιρα .. είσαι τό πιό πολύτιμο δώρο καί αυτό τό δώρο τό κρατάω καλά φυλαγμένο καί γι αυτό σέ ευχαριστώ ..
    Νά έχουμε μιά Καλή χρονιά . τήν Καλησπέρα μου .. καί πολλά ζεστά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι πιο σοφό,Αντιγονάκι μου, από την αγάπη και την τρυφερότητα που προσφέρεις;

    και τούτο πουθενά δεν σπουδάζεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρονια πολλα ειπαμε;
    Ε δεν πειραζει ας ξαναπουμε...

    ΥΓ Εγω να δεις ποσο χαιρομαι που σε συναντησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απ΄την καρδια μου μια ευχη στο νεο χρονο κανω: ο,τι αγαπας κι ο,τι ποθεις, αυτο και να σου φερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ τρυφερό και γλυκό το ποστάκι σου!
    Κατάθεση ψυχής αυθεντική κι ατόφια!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Καλή χρονιά να χεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πως να αντισταθώ σε γλυκό,λικέρ,και δροσερό νερό;ευχαριστώ για το κέρασμα και για πολλά άλλα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γιαγιά για αυτήν την πολύ ανθρώπινη επαφή, για τα όμορφα ταξίδια και τα μαθήματα ζωής που μας διηγησε και μοιράζεσαι μαζί μας και για την προσωπική επαφή.....εγώ θέλω να σου πω Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

    Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη και να συνεχίσεις να μας κρατάς παρέα...
    Ένα φιλί και μπόλικη αγάπη,
    Άννα,από Καστοριά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γιαγιά καλή χρονιά.
    να έχεις υγεία και να είσαι γερή σαν τον όλυμπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι να πω εγώ αγαπητή μου σου τα είπαν οι άλλοι.
    Αισθάνομαι πολύ τυχερή,που μπορώ να
    χαίρομαι τη φιλία σου, μέσα από τις
    υπέροχες αναρτήσεις σου...
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά,να γράφεις τα μοναδικά σου κείμενα!!!
    Σε φιλώ με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ γλυκιά, ανθρώπινη
    εξομολόγηση σου
    δείχνει τα συναισθήματα
    που έχει η ψυχή σου.

    Πυχία δεν αξίζουνε
    οι τίτλοι δεν μετρούνε
    βλέπεις τα "εγγονάκια σου"
    πόσο σε αγαπούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αντιγονάκι, εσύ λες ευχαριστώ?? Μα εμείς πρέπει να ευχαριστούμε εσένα για αυτό το άνοιγμα καρδιάς που γίνεται καθημερινά, τόσο γενναιόδωρα και τόσο ανθρώπινα.

    Καλά να είσαι και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γιαγια Αντιγονη καλησπερα, εισαι σαν το νησακι μας, μικρη, αλλα τοσο μεγαλη, το νησακι εχει φυστικιες, ελιες, συκιες, σκινα και γυρω-γυρω θαλασσα, εσυ εχεις την ματια σου σε ολους μας, το τετραδιο σου τους θησαυρους σου που μοιραζεσαι μαζι μας, και γυρω μας εναν ωκεανο απο αγαπη, την ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ...

    Τα συνηθισμενα φιλια απο το κατινακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρονια πολλα , καλη χρονια!!! Ευχομαι το 2011 να ειναι γεματο υγεια , χαρα , ευτυχια και χαρουμενες στιγμες !!!Eγω νομιζω πως μαλλον εσυ μας εκπαιδευεις...Να εισαι παντα καλα και να συνεχισεις ετσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συμφωνώ κι εγώ με τον τίτλο δια βίου εκπαίδευση δεν νομίζω ότι μπορώ να ζω χωρίς να εκπαιδεύομαι και να μαθαίνω
    γιατί για μένα αυτό είναι ζωή και μόνο με τέτοιους ανθρώπους μπορώ να επικοινωνώ που να ξέρουν να ζούν οι άλλοι δεν με καταλαβαίνουν ούτε και εγώ όμως αυτούς!
    Σε όλου αυτούς λοιπόν που ξέρουν να ζουν δίνω μια ευχή:
    Σου εύχομαι το 2011 να σου φέρει αυτό που θέλεις και δεν έχεις πάρει ακόμα από τη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ω!!!! Τι ωραία που ήρθε το γλυκάκι με το κρύο νεράκι σου! Μόλις έφτασα, βλέπεις οπότε το καλωσόρισμά σου με το γλυκό του κουταλιού ό, τι έπρεπε!
    Βρε Αντιγονούλα μου πώς γίνεται εσύ που δεν έχεις σπουδάσει να γράφεις με τρόπο που μιλάς κατ'ευθείαν στις καρδιές μας και άλλοι περισπούδαστοι να γράφουν και να μην τους καταλαβαίνει κανείς?
    Μάλλον δεν μετράν τα διπλώματα και τα παπλώματα στην πένα!
    Και συ στην πένα Αντιγόνη μου, κεντάς με ψιλό βελονάκι!Κοπανέλια κεντάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αντιγόνη μου εσύ σπούδασες στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της ζωής και μάλιστα εκείνων των χρόνων,που το πτυχίο του είναι ανεκτίμητης αξίας!
    Τιμή μου που συναντηθήκαμε κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα διδάχτηκα από σένα.Να είσαι καλά και να συνεχίσεις πάντα έτσι όπως είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Tώρα ποιός θα έπρεπε να ευχαριστήσει ποιόν , είναι ένα θέμα !
    Καλή χρονιά Αντιγόνη , να είσαι γερή και δυνατή και να σε έχουμε για πολύ καιρό ακόμη αναμεσά μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εισαι μοναδικη και μας εισαι πολυτιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ''γυναίκα μέτριας μάθησης'' ?
    Οχι εσύ Γιαγιά Αντιγόνη..θα σε μαλώσω.
    Μας δίνεις απίστευτο πλούτο μέσα από τα γραπτά σου. Εσύ μας εκπαιδεύεις..κι εμείς οι νεότεροι σχετικά χρειαζόμαστε καθοδήγηση και ωραίες αναμνήσεις.

    Να είσαι καλά Γιαγιούλα κι αυτή τη χρονιά να μας κρατάς παρέα και να μας αγκαλιάζεις.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εμείς σ'ευχαριστούμε για τη ζεστή φιλοξενία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σούπερ διαδικτυακή γιαγιά!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Λοιπόν που λες έχω καιρό να σου πω τα νέα μου!
    Και τωρα μη νομίζεις, είχα βγει εξω και γυρισα νωρις. Ηπια πολυ και ειμαι σε μια πολυ καλη διαθεση!

    Οι γιορτες γιαγιακα μου, περασαν αδιαφορα για μενα. Όχι γιατι δεν εφαγα πολύ, ούτε γιατί δεν χαρτόπαιξα, ούτε τίποτα. Και εφαγα και χαρτόπαιξα (χωρις λεφτά ή μαλλον με λεφτα της μονοπολης) απλά τα Χριστούγεννα ημουν σέκος στο κρεβατι, το τι μυξα φύσηξα δεν εχεις ιδεα! Βασικα ακομη φυσάω, πανω απο δεκα μερες κρατησε το συναχι! Μπα σε καλό μου! τόση μυξα. Τεσπα. Κατα τα μεσα της προηγουμενης εβδομαδας, ενα μεσημερι, ντυθηκα βαφτηκα και βγηκα έξω! Ειπα τελος, θα νικησω τη γριπη ή θα την απαξιωσω! Ελα ομως που ειχε πολυ κρυο και δε φορεσα το παλτό μου, και η γρίπη εγινε χειροτερη! Την παραμονη της πρωτοχρονιας ημουν με το ενα χερι το χαρτομαντηλο και με το αλλο εναλλαξ την τραπουλα με το ποτηρι με νορθ=ποτο τελειο.

    Δεν περασα οικογενειακα αυτες τις μερες, γιατι οι δικοι μου σκορπισαν στην Ελλαδα και δεν ειχα την καταλληλη υγεια για να τους ακολουθησω! και του αι βασιλιου ημουν να με κλαινε οι ρεγγες! Ολη μερα χωμενη στο κρεβατι μου, με το κωλοσυναχι και με την σκεψη σε ενα αδερφακι που χαθηκε νωρις και μου ελειπε παρα πολυ γιατι τετοια μερα γιορταζε!

    Πηγα και για ενα καφε και bloggαρα ολη μερα, αλλα η διαθεση ηταν γαματα και αφηστα! τεσπα! κυριακη σημερα καλυτερα! βγηκα για φαγητο με εναν φιλο και μετα για καφε. και το βραδυ τα ηπια με 3 φιλες παντρεμενες!

    και να ειμαι τωρα εδω, υπνο να μην εχω, συναχι να εχω ακομη, και να μου εχει ερθει και περιοδος οπερ σημαινει πως αυριο ολη μερα θα τη βγαλω ξαπλα με πονους σε μεση κοιλια και στηθος! Αι σιχτιρ, κατι τετοιες στιγμες ηθελα να εχω γεννηθει αγορι.

    αυτα τα νεα, ο αι βασιλης δεν μου εφερε τιποτα, ουτε οι δικοι μου, γιατι ηταν μακρια και ξεμεινα μονη μεσα στο κρυο σα το κοριτσακι με τα σπιρτα, αλλα εγω δεν ειχα ουτε σπίρτα. Καπου εχασα τον αναπτηρα μου ηταν και κλειστα τα μαγαζια και δε μπορουσα να αναψω κι ενα τσιγαρακι! τι να σου κανει!!! Καλυτερα...

    Αυτα, σε φιλω γλυκά και ευχομαι εσυ τουλαχιστον να τα περασες καλυτερα

    Καλη χρονια να εχουμε αγαπουλα μου τρελη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γιαγια Αντιγονη εμεις σε ευχαριστουμε που μοιραζεσαι μαζι μας στιγμες απο την ζωη σου...στιγμες πολυτιμες.Χαιρομαι πραγματικα που σε γνωρισα..και ευχομαι καποια στιγμη κ απο κοντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χαίρομε αφάνταστα που σε ανακάλυψα!!μακάρι πολλοί από μέσα εδώ να είχαν την δική σου μόρφωση ζωής...
    Απ'οτι είδα Αντιγόνη μου δεν έλαβες το σωστό γράμμα,η κάρτα σου είναι εδώ
    http://foulicats.blogspot.com/2010/12/blog-post_24.html, αλλά πρέπει να πατήσεις το λινκ που λέει το όνομα σου όχι το μπλοκ σου ,ένα γλυκό φιλί όπως αυτό σου δίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. αμφίδρομη είναι η σχέση γιαγιά Αντιγόνη. ότι λες ότι πήρες, αλλά τόσα έδωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γιαγιά Αντιγόνη πιστεύω ότι εκπαιδεύθηκες και εκπαιδεύεις!

    Γιατί η μάθηση, αν μη τι άλλο, αυτό είναι, μοίρασμα γνώσης και συναισθημάτων, που προέρχονται από αυτή.

    Μπορεί να σε συνάντησα επίσημα πρόσφατα, όμως, μπορώ να σε θαυμάζω!

    Καλημέρα σου
    Φιλιά
    :-)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μήπως υποτιμάς τον εαυτό σου; Η παιδεία του καθενός πηγάζει από την ψυχή του, και τη δικιά σου την ψυχή εγώ γεμάτη την βλέπω!!! :P

    Καλή χρονιά εύχομαι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλή Χρονιά γιαγιά μου!
    Νομίζω ότι όποιος μπαίνει στο "σπιτάκι" σου, παίρνει πολλά μαθήματα ζωής!
    Απλά θα δηλώσω για μια ακόμα φορά το θαυμασμό μου και το σεβασμό μου!
    Να'σαι γερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γηράσκομεν αεί εκπαιδευόμενοι:))
    Καλή Χρονιά,Γιαγιά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είναι πράγματικά δυνατό, όταν σκεφτούμε ότι όλοι εκεί έξω είναι άνθρωποι, όπως κι εμείς. Όλοι με τα προβλήματά τους, με τις αδυναμίες τους, με τις καλές τους στιγμές. 'Αλλος λιγότερο εγράμματος, άλλος περισσότερο, δεν έχει σημασία. Και δεν υπάρχει ντροπή σε ότι και να πούμε, αρκεί να βγαίνει απ' την καρδιά μας. Χαίρομαι που είμαστε πλέον φίλες. Να είσαι καλά γιαγιά Αντιγόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εμείς σε ευχαριστούμε γιαγιά Αντιγόνη!Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γιαγιά άργησα αλλά ήρθα για να διαβάσω ακόμη μια μαγική και συγκινητική σου ανάρτηση!!!! Να σου ευχηθώ καλή χρονιά με υγεία αγάπη κι ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου και φυσικά να σου ευχηθώ να μην σταματήσεις να δημιουργείς!!!!Εμείς μαθαίνουμε απο εσένα, τις αξίες τις χαμένες της ζωής που δυστηχώς μας κάνουν να ξεχνάμε!!! Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο εμένα και είναι ο,τι μικρότερο θα μπορούσα να πω!!!!

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλή χρονιά, πρώτα απ' όλα!
    Με ότι ποθεί η ψυχούλα σου.

    Μαρή να σε δω με το φτυχίο μπλόγκολογίας! αει....!!!
    τι σ' έπιασε κι ευχαριστείς πάλι?
    Αει συγκεντρώσου σε κανα λικερι, κι άσε τα λατρευτικά!

    Νέα χρονιά, νέα όνειρα, νέες ελπίδες, ολα τα καλά σ' όλους μας, με υγεία, χαρές και χαμόγελα να κυλίσει!

    σε ματσαμουκίζω η μελο...τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Νόνα μου!ετσι απλά μαζί με το ευχαριστώ μου!..και μια και εκπαιδευεσαι!σου αφιερώνω και ενα ποίημα του ΕΛΥΤΗ αυτό μου ήρθε στο νού όταν διάβαζα την ανάρτηση σου!...γιατί? δεν ξέρω..

    Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά
    κι αρχίζει τις μανούβρες "βίρα-μάινα"

    Τήν άγκυρα φουντάρει στις κουκουναργιές

    Φορτώνει φρέσκο αέρα κι απο τις δυο μεριές

    Ειναι απο μαύρη πέτρα κι είναι απ΄ όνειρο κι έχει λοστρόμο αθώο,ναύτη πονηρό

    Από τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς

    Ελα Χριστέ και κύριε λέω κι απορώ τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο

    Χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε χίλιους καπεταναίους τους αλλάξαμε

    Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε μπήκαμε μέσα σ'ολα και περάσαμε

    Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα παντοτινό τον Ηλιο τον ηλιάτορα!.

    Να εισαι καλά!και να περνάς καλά,πολλά θερμά φιλιά!..καί μη γελάς ..σου είπα δεν ξέρω!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γιαγιά μου γλυκιά και αγαπημένη
    εμείς ευχαριστούμε για ότι απλόχερα μας χαρίζεις...
    και η τιμή είναι όλη δικη μας
    γιατί το νιώθουμε πως μας αγαπάς όλους και τον κάθε ένα ξεχωριστά!
    Να ήξερες πως ένιωσα όταν διάβασα
    ...περιμένω mail!...
    κανένα πτυχίο αγάπη μου δεν μπορεί να διδάξει αυτό που μας δίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. εγω ευχαριστω.. τωρα βλεπω καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αντιγόνη μου δεν θέλω να σε λέω γιαγιά είσαι πιο νέα στην καρδιά από 1000άδες νέους ό,τι νοιώθεις εσύ το μεταδίδεις!
    Η ενέργειες είναι αμφίδρομες αγάπη,εκτίμηση χωρίς πτυχία και διπλώματα μια πάστα είμαστε όλοι και καταλαβαινόμαστε μια χαρά με τις καρδιές γεμάτες.

    Να'σαι γερή και δυνατή να σε χαιρόμαστε!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γλυκό Αντιγονάκι μου εμείς ευχαριστούμε που μας άνοιξες τόσο απλόχερα το σπίτι σου, που μοιράστηκες μαζί μας τα χαμόγελα, τις πίκρες, τις ιστορίες σου.

    Αχ αυτό το γλυκό που μας τράταρες είναι πανέμορφο, πεντάγλυκο και το νεράκι δροσερό μας γέμισε με γεύσεις και μυρωδιές και δροσιά σαν το μπλογκ σου!

    Σ'αγαπώ πολύ Αντιγόνη μου και χαίρομαι πάρα πολύ που υπάρχει αυτό το μαραφέτι που στάθηκε αφορμή να σε γνωρίσω!

    Φιλιά πολλά πολλά!
    Να σ'εχει ο Θεός καλά και να σε προσέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η ευγενική ψυχή, η καλή καρδιά κι ο γλυκός λόγος σου ομορφαίνουν την καθημερινότητά μου! Να είσαι πάντα καλά και να μας προσφέρεις από το περίσσευμα της αγάπης σου! Καλή κι ευτυχισμένη νέα χρονιά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γλυκειά γιαγιά Αντιγόνη , είμαι νέα σου γειτόνισσα.Είμαι όμως χαρούμενη που σε γνώρισα!Η δυνατή σου πένα και το απαύγασμα της πείρας σου με έχουν συναρπάσει!Βέβαια δεν θεωρώ ότι είσαι γιαγια με την απόλυτη έννοια της λέξης .Κατά πάσα πιθανότητα είσαι μία ώριμη κυρία!...και πιθανολογώ ότι είμαστε και συνομήλικες!!!Νάσαι καλά να μας κρατάς συντροφιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τα λουμπάγκα πως πάνε;;;

    Ελα να σηκωνομαστε σιγα σιγα

    ελα....κι εχει ακομη πολυ εκπαιδευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ξέχασα να σου πω! Ναι , έχει πολλά σχέδια, έχει και ανάγλυφα δηλαδή που σηκώνονται στις άκρες!! Δεν είναι και ακριβά!!! Καληνύχτα γιαγιά Αντιγόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εμείς σ`ευχαριστούμε για την γλυκιά σου παρουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εγώ νέος στο μπλόγκ σας...αλλά για το γλυκό του κουταλιού θα παραμείνω πιστός!!!!χαχαχαχαχαχαχαχχααχ!!!
    ''Είναι απλό; Εύκολο;
    ΟΧΙ.
    Είναι απλά δυνατό!''
    Είνια δυνατό...είναι μαγεία!!!
    Την Καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τώρα τι θες; Καλά λόγια; ΟΧΙ.
    Απλά σ'αγαπάμε και σ'ευχαριστούμε.
    Παππούς Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. γιαγιά μου,κι εγώ θα σ'ευχαριστήσω,όπως όλοι.που είσαι γλυκιά και ταυτόχρονα τολμηρή.γιατί θέλει τόλμη να κάνει κανείς αυτό που κάνεις.και να έχει και απήχηση.
    έχεις μια θέση στην καρδιά όλων μας,ελπίζω να το ξέρεις!!!καλή χρονιά αγαπημένη μου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Eμείς σ'ευχαριστούμε γιαγιά Αντιγόνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή