Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ανακατέματα και νεύρα..

Οσο τα χρόνια περνούν και οι αγκαλιές αδειάζουν και τα χέρια λύνονται τυπικά, δεν σημαίνει πως μπορώ να επεμβαίνω στη ζωή σου…
Δεν έχω λόγο να σου δείχνω το «σωστό» ..έπρεπε να το είχα κάνει στα μέχρι τα δέκα σου το πολύ!


Αυτό το «έχουν δει εμένα τα μάτια μου» δεν σε κάνει τρελό;

«Βρε με τέτοιο καιρό θα βγεις έξω χωρίς μπουφάν;» 
Εδώ θέλεις να την στείλεις στα τάρταρα!


«Η Α… μου φαίνεται κάπως, εμένα δεν μου πέφτει λόγος αλλάααα» 106 υπονοούμενα!


«Πολιτικό γάμοοοο, θα πεθάνεις τον πατέρα σου!» 
Εδώ την έχεις βάλει στη σακούλα και έχεις σφίξει τα κορδόνια!


«Και τα σεμεδάκια, τις κουρτίνες που έπλεκε η γιαγιά και τις βγήκαν τα μάτια άχρηστα;»
.. εδώ φαντάζεσαι τα κοφτά στην φλόγα του τζακιού!


«Τι θα πει μίνιμαλ διακόσμηση καλέεεεε να μην έχεις κάδρα και το σπίτι γήπεδο;» 
Εδώ σταυροκοπιέσαι και βρίζεις την τύχη σου!


«Ωραίο το φουστάνι σου, αλλά σε ανοίγει κάτω!» 
Εδώ θέλεις να ανοίξεις το ψυγείο και να φας και τα ράφια!


«Πάλι θα μαζευτούν στο σπίτι σου για το ποδόσφαιρο; Αυτοί δεν έχουν δικό τους;». 
Εδώ την στέλνεις στο Καραισκάκη χωρίς εισιτήριο να πουλάει βρώμικα!


«Τη θειά σου ούτε ένα τηλέφωνο δεν την πήρες! Όταν σε χαρτζιλίκωνε ήταν καλά;». 
Εδώ αλλάζεις δωμάτιο που δεν έχει αιχμηρά αντικείμενα!


«Από την πείρα μου στα λέω, όλα τα ξέρετε πια.. δεν ακούτε και τους μεγάλους λες να θέλω το κακό σου;»
Κλείσε τα αυτιά σου.. άσε να λέμε.. την ζωή την περνάμε από σκουριασμένες κρησάρες.. 
Τις κρυφές σκέψεις τις έχω διαβάσει στα μάτια σου…
Αν ξεπεράσω κάθε όριο κλείσε με στη σακούλα!

Υ/Γ1  Η ουρά μου δεν είναι απέξω! Μια κλασική (ΧΑ) οικογένεια είμαστε…
Υ/Γ 2 Μην αρχίσετε να με βρίζετε… σας παρακαλώ θα πάρουν αέρα…
Υ/Γ3 Οποιος δεν έχει ακούσει τίποτα από όλα αυτά να το πει να ζηλέψω την τύχη του,
αν πάλι έχεις να προσθέσεις κάτι κάνε το θα με ανακουφίσεις….

99 σχόλια:

  1. Μπαααααααααααααα
    δεν εχω να προσθεσω τιποτα...και τα εχω ακουσει, μα και τα εχω πει ολα...δυστυχως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα!χα! τι να σε βρισω; αφου και εγω το ιδιο ειμαι. και η πλακα ειναι οτι τοτε που τα ακουγα εγω ελεγα απο μεσα μου: σιγα μην κανω εγω αυτα στα παιδια μου.....μωρε φτυστη εγιναααα!

    Αστα να πανε Αντιγονη μου η ζωη μας κυκλους κανει χα!χα!
    Δεστο το θεμα με χιουμορ γιατι δεν μας βλεπω καλα και που εισαι; σσσσ! μην μας ακουσουν τα σκασμενα και μας βγουνε απο πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαααχαχαχαααα με παίθανες !!!!
    έχω να πω οτι παίρνω τηλέφωνο τις φιλενάδες που είχαν παιδιά πριν απο μένα και προσπαθώ να τις κάνω να ξεχάσουν αυτά που έλεγα πριν αποκτήσω κι εγώ.......

    Ψυχραιμίααααααα και πολύ χιούμορ
    (άρα δεν σε φοβάμαι) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια και η ίδια κασέτα ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαα
    Έτσι,έτσι και άλλα πολλά.
    Πέθανα με τα σεμεδάκια!
    Αλήθεια, της λέω, εσύ γιατί δεν τα ''φοράς'' στο σπίτι σου και τα κρατάς για μένα; Μου τα φυλάει κληρονομιά κατάλαβες;
    Το πιο κλασικό πλέον τώρα που είμαι στα 30:
    Εεεε δεν μπορειιιί.. Μήπως διαλέγεις πολύ και ο ένας σου ξυνίζει- ο άλλος σου βρωμάει;
    -Εδώ νιώθω λες και μιλάμε για λαχανικά και όχι για άντρες.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εξηγείται αλλιώς, γραμμένα όλα στο DNA μας είναι. τα ακούσαμε από τους προηγούμενους θα τα πούμε στους επόμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα βρε Αντιγονη...
    Αμα δεν τους πεις να παρουνε μπουφαν...Θα βγουνε με τα θερινα εξω,
    Στο κρυο...Θα κρυωσουνε και θα βηχουνε...
    Βγαζουνε στηθια εξω...
    Μεσες εξω...
    Ποδια εξω...
    Τωρα θα μου πεις...Και που φωναζεις...Ακουει κανεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΑΧΑΧΑΧΑ Αντιγόνη μου πρέπει να ξέρεις τη μάνα μου και να το κρύβεις. Όλα όσα έγραψες κι άλλα τόσα τα ξεστομίζει κατά καιρούς. Είναι ας πούμε το τροπάρι της :)))
    Εσένα πάλι δυσκολεύομαι να σε φανταστώ να λες τέτοια. Δεν είσαι μάνα που προκαλεί ενοχές στα παιδιά της νομίζω.
    Αλλά κι αν το'χεις κάνει καμιά φορά δεν μπειράζει όλοι μας το κάνουμε, είναι ανθρωπινο!
    Σ'αγαπώ πολύ πολύ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωωωωω είσαι και εσύ κλασσική μαμά!!!!! Όσο και αν θυμώνουμε με αυτές τις φράσεις η αλήθεια είναι ότι θυμώνουμε πιο πολύ με τον εαυτό μας γιατί αρχίζουμε και σας μοιάζουμε!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι σίγουρη οτι δίνουν κασσέτα στο μαιευτήριο κατα την έξοδο. χαχαχα πόοοσες φορές θα τα ακούσω όλα αυτά μέχρι να αρχίσω να τα λέω κι εγώ.
    Σε φιλώ καλή μου Γιαγιά Αντιγόνη.
    χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Βρε δεν σου έχω πει χίλιες φορές να μην πατάς ξυπόλητη;".... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ και βαχ και όσο δεν ήθελα να μοιάσω στη μάνα μου!!!!!!!!!!!
    και η κόρη μου να μου λέει: "μα όλα τα ξέρεις, πως τα ξέρεις"? λες κι εγώ φύτρωσα ξαφνικά μαμά.
    Δεν λέω ποτέ :"σου τα έλεγα εγώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς στιγμήν μπερδεύτηκα, νόμιζα ότι έγραφε η μαμά μου, μα ακριβώς τα ίδια α πα πα...
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ....αυτο το...΄΄στο ελεγα εγω΄΄΄
    ποσες φορες το εχω ακουσει...αλλα και ποσες φορες το εχω πει η ρουφιανα!!!!!!

    .....ασε......
    φιλαρες γλυκια μου αστεραρα!!!!!!!!!!!!
    να μου εισαι καλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο βλαστημάγαμε οταν τ ακούγαμε και πόσο τα λέμε σήμερα σαν νάχουμε καταπιεί μαγνητόφωνο ...
    Μαζί σου ΟΛΕΣ όπως βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριάνθη:
    Ψυχραιμία έχω.. τη γλώσσα δαγκώνω...αλλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρίκη Ματαλλιωτάκη:
    Ρίκη μου το ξέρω ..κρατιέμαι..αλλά υποκύπτω η αμαρτωλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πουαντερι:
    Οταν ήταν μικρά, έδεινα υποσχέσεις πως δεν θα γίνω με ΤΙΠΟΤΑ το ίδιο, έχοντας ακόμα τις φωνές της μάνας μου στα αυτιά..

    Με χιούμορ το βλέπω, άλλωστε τώρα δεν με "παίρνει"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ξωτικό:
    Είναι φοβερή παγίδα!
    Οταν μεγαλώσουν τα παιδιά θα γελάτε!
    Ξέρεις πόσα κουσούρια μου λέμε;
    Με κοροϊδεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. marilise:
    Σιγά μην άλλαζα κασέτα! Την είχα ακούσει τόσες φορές που μου πέρασε παρά τις προσπάθειες.. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάνα:
    Προσπαθώ να το σβήσω αλλά δεν βρίσκω γόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μαχαιρης:
    Δεν πιστεύω να δίνεις συμβουλές και εσύ;
    Η κλασική μάνα φτάνει!
    Τα πρήξαμε τα παιδιά και δεν φοράνε τα μπουφαν τα άτιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. DaizyCrazy:
    Μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτά αλλά όσο μέναμε μαζί τις..αταξίες μου τις έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. stauvroulazerva:
    Θέλει προσπάθεια.. το πολέμησα πολύ.
    Τώρα είναι αρκετά μεγάλοι και δεν ανακατεύομαι αλλά βασανίστηκαν δεόντως στα..χέρια μου.
    Δεν νομίζω να υπάρχουν τα ιδανικά.. κανονικοί άνθρωποι είμαστε..
    Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μουα:
    Ε, για την κασέτα δεν το είχα σκεφτεί!
    Λες;
    Πρόσεχε όσο είναι νωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω έχω....

    " Ε ! καλά δε θα κάνεις δικά σου παιδιά;;; Τότε θα δεις τη γλύκα!"

    Έκανα και την είδα!!!

    Καλώς σε βρήκα γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ ΑΛΩΝΙ:
    Τερατάκι μου!!!!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εχουν μεγαλωσει γενιες και γενιες...χαχαχαχαχαχαχα... καλη συνεχειααααααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άστα να πάνε να χαθούνε Αντιγόνη! Πόσες φορές έχω πει στον εαυτό μου: Μαίρη, μη μιλάς, κουτά είναι να βγούνε έξω χωρίς μπουφάν; Ε, κάποιες φορές το καταφέρνω, άλλες πάλι γίνομαι χειρότερη κι απ' τη μητέρα μου! Και δεν το θέλω βρε παιδί μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Aντιγόνη μου,
    και τα άκουσα και τα είπα, τι να λέμε τώρα...
    Πάλι καλά που τα λεμε και γελάμε μετα, εγώ με τη μαμά μου, τα παιδιά μου με μένα, ευτυχώς!

    Ελα, να συμπληρώσω κάτι που έλεγε η μαμά μου, όταν δεν κεντούσαμε την προίκα μας γιατί διαβαζαμε,τρεχαμε με τα πολιτικά, πού καιρός για κέντημα..., μας ελεγε λοιπόν: "να δω εγω τι θα στρώνετε στα σπίτια σας αυριο-μεθαύριο, ριζοσπαστη;"

    Και να μη σου τι είπα εγώ τις προάλλες και τα παιδιά μου ακόμα γελάνε το λεει η μικρή στο μεγάλο και σκανε στα γελια, άστα...

    Πολλά πολλά φιλιά Αντιγόνη μου γλυκειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παναγιώτα:
    Το τελευταίο είναι οδυνηρό όποιος και να το πει..πόσο μάλλον ο γονιός...
    Να είσαι καλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Lilium:
    Εσύ τερατάκι μην κοροιδεύεις γιατί έχει ο καιρός γυρίσματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μaria:
    Οποιος πει δεν έχω πει τίποτα.. θα γελάσω!!!
    Οσο στρωμένη και να είναι η ζωή δεν είναι και ατσαλάκωτη!

    Φιλιά στα μικρά μας!!!
    Της Φαίδρας της χαμογελώ όποτε βλέπω τη ζωγραφιά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαρά:
    Το ιδανικό προφιλ είναι για τους πολιτικάντηδες...
    εμείς αγαπάμε και γελάμε ΚΑΙ με τα λάθη μας!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καπετάνισσα:
    Καλώς την!
    Πρίμα- Πλώρα...
    Σε ακολουθώ...

    Φιλιά και σε καλωσορίζουμε στην παρέα τρυφερή καπετάνισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαίρη:
    Και τώρα που δεν μένουμε μαζί σαν έρχονται όλο και κάτι πάει να ξεφύγει αλλά..δαγκώνω τη γλώσσα..
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλημέρα:
    ΧΑΧΑ Τέλεια η μαμά Αναστασία μου!

    Σου έστειλα mail, την Δευτέρα, δεν ξέρω αν το είδες..
    Τα τραγούδια και οι καλεσμένοι σου υπέροχα!!!
    Συγκινήθηκα γιατί είχα καιρό να τα ακούσω...

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να πω για το αβυσσαλεο που ξεφουρνισε η μαδερ μου οταν ειχα χασει 20 κιλα και ειχε να με δει 6 μηνες;
    "Με αυτο που φορας, δεν σου φαινεται;"
    (γινεσαι μητροκτονα, η οχι;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχω άλλη μια ατάκα να προσθέσω που την έχω ακούσει ν φορές: "ας πρόσεχες τις επιλογές σου". Κολλάει παντού, είναι ατάκα πασπαρτού και κάθε μα ΚΑΘΕ φορά που την ακούς θες ή να πετάξεις στη μανούλα ό,τι βρίσκεται κοντά σου ή να γυρίσεις πλάτη στη μανούλα και μούρη στον τοίχο και να βαρέσεις το κεφαλάκι σου μέχρι να ματώσει... True story...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευτυχως εχω ακουσει προς το παρον τα μισα! χαχαχα!

    Μαρουλοφιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όχι!
    Γιαγιά Αντιγόνη, καλή μου,
    Είμαι αμετανόητη. Τα λέω και τα ξαναλέω, έτσι ακριβώς, όπως τ’ άκουσα κι όπως εξακολουθώ και στα πενήντα μου ακόμα να τ’ ακούω.
    ( Πραγματική ευτυχία, ομολογουμένως αυτό.)
    Και θα τα λέω και θα τα ξαναλέω, μακάρι παππούδες να γίνουνε.
    Θα μου πεις τώρα και που τα λέω ποιος μ’ ακούει;
    Εντάξει! Εγώ μια φορά κρατάω την παράδοση.
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γιαγια Αντιγονη καλησπερα, ''ξερεις τι εχω κανει εγω για εσας''?
    Και ελεγα οταν μου τα ελεγαν οτι δεν θα πω τοσο σπουδαια λογια...
    Φιλια απο το κατινακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οι Ελληνίδες μάνες είναι σαν να βγαίνουν από καρμπόν!
    Έχω ακούσει τα περισσότερα και εγώ...
    Και ακόμα δεν ήρθε η ώρα μου να τα πω... και ελπίζω να μην τα πω όταν έρθει η ώρα φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αντιγόνη,τελικά όλοι τα έχουμε ακούσει,μα και ξεστομίσει.
    Τώρα λίγο βάζω νεράκι στο κρασί μου και παύω-μεγάλωσαν και είναι υπεύθυνες πια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ωχ, σαν να διάβασα τα μελλούμενα:))

    Είμαι σίγουρη πως με τα παιδιά σου έχεις πολύ ξεχωριστή σχέση.
    Οι διαφορές θα ήταν περίεργο αν δεν υπήρχαν.. δεν λέω περισσότερα, όταν τα περάσω τα ξαναλέμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλο λέω δεν θα ξαναμιλήσω. Ενήλικες είναι. Ας πάρουν τη ζωή στα χέρια τους... Αλλά δεν μπορώ, με αναγκάζουν...
    Η μαμά μου έλεγε "Θεέ μου δίνε μου υπομονή"...
    Εγώ λέω " Χαρά του γονιού να κάνει ένα παιδί αντίγραφο δικό του"
    Συμπέρασμα: είμαστε ευτυχείς αλλά δεν το έχουμε καταλάβει!!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημερούδια!

    Απαπα, λες και κολλάει το μυαλό, κολλάει και το στόμα! Αυτό με το μπουφάν, την ζακέτα;
    Έτσι θα βγεις έξω; Δεν έβαλες κάτι επάνω σου;
    Εμ τι να βάλω, καμιά βελέντζα, καμιά φλοκάτη; Αύγουστος είναι! (λέμε τώρα...)
    Ενώ εγώ, τύπος και υπογραμμός! Απλά της δίνω το μπουφάν...αμίλητη! Η λέω συμπαθητικά, πάρε και το μπουφανάκι σου... και το καημένο το φοράει, χωρίς κουβέντα! Είναι μικρό ακόμα ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όσο μένατε μαζί λογικό κι αναμενόμενο.
    Εγώ όμως έχω φύγει απ'το σπίτι στα 18 είμαι 34 κι ακόμα τα ακούω....! :)

    Καλημερούδια Αντιγονάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΑ ΜΕ ΖΗΛΕΥΕΙΣ.
    ΕΙΜΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ !
    ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΑΥΤΑ.
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ !!

    Επίσης είμαι ευτυχής γιατί δεν έκανα παιδιά. Να το φωνάξω, ή το έχετε εμπεδώσει πιά?


    Κάποιο λόγο έχουν τα παιδιά σας και θέλουν να μένουν μόνας τους!!!


    καλημέρα Αντιγόνη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και στις καλύτερες οικογένειες συμβαίνουν αυτά! Χαχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. An-Lu:
    Γίνεσαι κοριτσάκι μου γίνεσαι!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. προσθέτω προς ανακούφιση:

    " να δω πότε θα βάλεις μυαλό..."
    ( άσε με μανούλα - καλή της ώρα - όταν θα " βάλω " μυαλό θα πει οτι μπήκα στα καλούπια...οτι ζω όπως θέλει ο κόσμος...οτι κάνω οτι θέλει ο κόσμος...οτι σταμάτησα να γελάω δυνατά όποτε κάτι μου φανεί αστείο...οτι σταμάτησα να ταξιδεύω για να γνωρίσω το κόσμο...
    οτι γέρασα...)

    την αγάπη μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. zoe.k:
    χαχα αυτές οι "επιλογές" που αφορούν τα πάντα!
    Μακρυά από τους τοίχους σε παρακαλώ!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Marouli:
    Αντε και στα ..υπόλοιπα...
    Τι λέω η τρελή;
    Σε φιλώ μικρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Sταυρούλα:
    Να κρατάς τις παραδόσεις!!!!
    Κράτα γερά!!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. dimitris:
    Πως μου ξέφυγε το πιο σπουδαίο και εκνευριστικό!
    Φιλιά στο κορίτσι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Dimos El Grec:
    Την αμαρτία μας τη λέμε άρα σαν ομολογούμενη συχωρέστε μας!
    Και στα ..δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. eleni:
    Και εγώ τώρα τσιμουδιά!!!
    Γι'αυτό περνάμε και καλά.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Margo:
    Μια τρελή οικογένεια να ομολογήσω είμαστε!
    Εχουμε βρει τους κωδικούς του "βλέμματος" και έχουμε την ησυχία μας.
    Μη σου πω πως οι όροι είναι αντεστραμμένοι!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τable Rouge:
    Το συμπέρασμα σου μου άρεσε πολύ!
    Μια οπτική που αξίζει να την υιοθετήσουμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Lily:
    Σε βρίσκω πολύ διακριτική και μου αρέσεις!
    Η φλοκάτη δεν παίζετε!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. DaizyCraizy:
    Κοριτσάκι μου ούτε από μακριά δεν γλίτωσες; Υπομονή..
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΖΟΥΖΟΎΝΑ:
    Τυχερούλα είσαι!
    Η μάνα σου;
    Με τέτοια ζουζούνα τι τραβάει;

    Για τα παιδιά το έχω εμπεδώσει, γιατί το ζω με την Αγγελική!

    Φιλιά κοριτσάρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Kitsos-Mitsos:
    Βόλτες κάνει η ζωή, ανακυκλώνεται και πάει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. SpirToKoYto:
    Πέρα από τα αστεία αυτό που λες είναι σοφό!
    Μείνε όπως είσαι!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Οι μαμάδες τα λένε γιατί πιστεύουν ότι έτσι κάνουν καλό στα παιδιά τους. Στην ουσία όμως, είναι ο έλεγχος που θέλουν ν'ασκούν επάνω τους, από φόβο μην τους φύγουν και μείνουν οι ίδιες πίσω.
    Ψυχραιμία, μαμάδες!!! Τα παιδιά σας ξέρουν το σωστό και δεν είναι ανάγκη να τους υπενθυμίζετε ότι μόνο εσείς το ξέρετε...
    Υ.Γ. Τα γράφω αυτά, για να μην τα ξεχνώ κι εγώ η ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αντιγόνηηηηηηηηηηη...
    πες μου οτι δεν μεγάλωσα και λέω σοφά πράγματα...λολ

    φιλιά αγαπημένη μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Όλες οι μαναδες και γιαγιαδες καρμπον!

    Αλλα τι να κανουμε; Με τη πρωτη θυμωνουμε, με τη δευτερη γελάμε, με τη τριτη συνηθιζουμε και με τη τεταρτη μια αγκαλια κι ενα φιλί!

    :)

    φιλιά

    ΥΓ Γιαγια πολύ τρεξιμο εχω, θα στα πω απο Παρασκευη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. «Βρε με τέτοιο καιρό θα βγεις έξω χωρίς μπουφάν;»
    :)))
    Το ξέρεις πως αγγίζεις παιδικά τραύματα έ;

    Αντιγόνη μου,έξοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Sofia Voikou;
    Ενδόμυχα ελοχεύει αυτός ο φόβος αλλά μη τους το μαρτυρήσουμε!
    Να είσαι καλά Σοφία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. SpirToKoYto:
    Αμάν!!!! Αμέσως να με παρεξηγήσεις!!!!
    Είπα ότι μεγάλωσες;;;;;

    Πουλάκι μου είσαι μικρή ακόμα, να δες, σου δίνω μια αγκαλιά και σου λέω παραμύθια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. (Cou Coula)
    Φαντάζομαι το τρέξιμο γιατί δεν σε "βλέπω" γενικώς...
    Να σου δώσω φιλιά και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. agrambeli:
    Ειλικρινά δεν είχα σκοπό να σου θυμίσω τραυματικές στιγμές...
    Να σου δώσω ένα φιλάκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πόσα πράγματα επαναλαμβάνονται...τη μανούλα μου πολλά μου θυμίζουν!
    Είμαι βέβαιη ότι το ίδιο θα λένε και τα παιδάκια μου!
    Σε φιλώ γλυκιά γιαγιά Αντιγόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Να δούμε και τη θετική πλευρά όλων αυτών που πραγματικά είναι για να σε τρελάνουν;; Θέτουν τα όρια.....μετριάζουν τις απολυτότητες, συμβιβάζουν τα άκρα....όταν βέβαια είναι σε λογικά πλαίσια οι παρατηρήσεις και όταν και οι δυο πλευρές είναι έτοιμες να κάνουν αμοιβαία υποχωρήσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πέρνα από το blog να παίξουμε παιχνιδάκι για να μάθεις να μας πετάς στη μούρη όσα κάνουμε στα βλαστάρια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ολα ανακυκλώνονται, όπως λέμε...
    Εκεί που είσαι ήμουνα, κι εκεί που είμαι θάρθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. σχέδον όλα τα έχω ακούσει γλυκιά μου γιαγιούλα.. και όχι μία και δύο...

    δεν τα έχω πει ακόμα.. αλλά νομίζω ότι στο ίδιο μονοπάτι βαδίζουμε όλοι!!!

    καληνύχτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Χαχαχα... καλό Γιαγιούλα..πολύ καλό.
    Μάλλον όλες οι μανούλες πρέπει να αποστηθίζουν τις ''10 εντολές της σωστής μάνας'' και μετά να κάνουν παιδιά..χιχι.

    Αχ.. δεν βαριέσαι.. πλάκα έχουν κι αυτά. Η ζωή κύκλους κάνει.
    Κι εγώ μια απο τα ίδια (ως σωστή οικογένεια βεβαιως).. ότι έλεγε η μάνα μου (κι έφριζα) αρχίζω να τα λεω κι εγώ..

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ...το ξέρω πόσο μας αγαπάς.
    "Όχι δεν ξέρεις, όταν κάνεις παιδιά θα καταλάβεις πόσο"

    Το θυμάμαι που το έλεγε.
    Τώρα ξέρω ότι είχε δίκιο.
    Με συγκίνησες πάλι.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. οταν πηγαινα σχολιο στο ιδιαιτερο με τη φιλολογο (που σημειωτεον ηταν και φιλολογος της μαμας μου)ειχα πεσει απειρες φορες μπροστα σε σκηνικο με το γιο της ο οποιοος ηταν ετοιμος να βγει και εκεινη του ελεγε "παναγιωτη αν δε φορεσεις το μπουφαν σου θα παθω εγκεφαλικο τωρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. http://trupokarudos.blogspot.com/2010/10/blog-post_30.html

    παιδιά διαβάστε αυτό σας παρακαλώ και υπογραψτε όλοι για να σωθεί μια ζωή ένα νέο κορίτσι. Είναι κρίμα να χαθεί έτσι απλά. Είναι ζωή. Ένας μικρός Άγγελος που το θελουμε κοντά μας.

    Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. http://trupokarudos.blogspot.com/2010/11/25.html

    εδώ μπορείτε παιδιά να ψηφίσετε για αυτό το Άγγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χα χα τι μου λες τώρα,τα έχουμε ακούσει, και ναι τα έχουμε πει σίγουρα..
    Την ευχή σου θέλω, ξέρω την έχω,όλα καλά!! όταν με το καλό επιστρέψω την βόλτα θα στην κάνω να είσαι σίγουρη, πάρε μόνο δερμάτινο μπουφάν και μπότες!!!
    τα φιλιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 50fm:
    Είναι αυτό που έλεγε μια παλιά διαφήμιση "από γενιά σε γενιά"..
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανεράιδα:
    Οταν οι αγκαλιές είναι ανοιχτές όλα γίνονται σαν αστείο...
    Πολύ ωραίο το σχόλιο σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Λίλα:
    Πέρασα κοριτσάκι μου όπως είδες..
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Frezia:
    Αχ, καλή μου τους ετοιμάζω τι τραβάει και η άλλη πλευρά!
    Πολλά φιλιά και θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. "ζαχαρούλα":
    Θυμήσου το "ακόμη"!!
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Marion:
    Ξέρεις τι μου άρεσε πιο πολύ;
    Που δεν το ..παίζουμε τέλειες!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Thalassenia:
    Συγκινητικά και σοφά λόγια!
    Φυλαχτό..πολύτιμο!
    Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ransofix:
    ΧΑΧΑ Ο χρονικός προσδιορισμός μου άρεσε!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΦΟΥΛΗ:

    ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ!!!
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!
    ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ!!

    Το δερμάτινο το παράγγειλα μέσω..ιντερνετ!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Μικρή που ήμουν και τα άκουγα όλα αυτά....ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι μου!!!
    Τώρα που τα λέω και εγώ στο παιδί μου κοιτάω που και που από πίσω μου μην έρθει κανένα βάζο στο κεφάλι......χιχιχιχιχιχιχι
    Σε φιλώ γιαγιάκα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. xaxaxax τα εχω ακούσει όλα μέχρι και 1000 φορές! Ακόμα δεν βρέθηκα στη θέση να τα πω κι εγώ αλλά ...ελπίζω να μην κάνω τα ίδια!

    φιλάκια γιαγιάκα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. χαχαχαχ!!!!!!!!!!αυτα τα ακουγα κι εγω και τακουω ακομα........προσπαθω να μην επαναλαμβανωμαι, αλλα.....την νεα μοδα των εφηβων αγοριων δεν την καταλαβαινω: 2 νουμερα μεγαλητερο τζην παντελονι ζωσμενω (τροπος του λεγην) στα μπουτια..........μπωρω να μην του πω?: βαλε ζωνη, θα το χασεις το παντελονι σου, ή παλυ ξεχασες να βαλεις ζωνη σου?...εμ δεν μπωρω!?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή