Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Πρωτομαγιά...



Καλό Μήνα..
Στο τώρα..
Στο αύριο..
Στο σημαδεμένο Πάντα!

26 σχόλια:

  1. Καλό μήνα αγαπημένη μου και Καλή Ανάσταση, πάντα καλά με τους αγαπημένους σου!

    Καλό Πάσχα, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Αντιγονάκι μου!
    Το μήνυμά σου αυτό τα λέει όλα...

    Φιλάκια πολλά κι αγκαλιά μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Γιαγιάκα....η Άνοιξη και το Καλοκαίρι να είναι πάντα μέσα μας.....γεμάτα φως, χρώματα και ΑΓΑΠΗ!!!!!
    Πάντα τέτοια μέρα αυτό το τραγούδι μου έρχεται στο μυαλό. Από τα αγαπημένα και από τους αγαπημένους τραγουδιστές!!!!
    Πολλά φιλιά, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!
    Άννα, από Καστοριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο σημαδεμένο Πάντα που περιμένει να διαβάσουμε τα σημάδια του...
    Να'σαι καλά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα και καλή Ανάσταση να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Αντιγονάκι μου, καλή Πρωτομαγιά!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα,Αντιγόνη!
    Να περνάς όμορφα-καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα Αντιγόνη μου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!
    Στο αίμα που χύθηκε κάποιες άλλες Πρωτομαγιές
    Στα τωρινά χαμένα δικαιώματά μας
    Στην απάθεια που μας δέρνει.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα να έχεις και καλό Πάσχα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο μηνα και Καλη Ανασταση, με αγαπημενους και φιλους παντα εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Μάη... θυμάσαι που σαν παιδιά τρέχαμε να πιάσουμε τον Μάη, για να μη μας κάψει ο ήλιος... τώρα τον "πιάνουμε" για να μη καούμε από άλλα...
    Εύχομαι να έχεις ένα ξεκούραστο και χαρούμενο Πάσχα!
    ΑΦιλάκια! :)))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Αντιγόνη μου!
    Καλή πρωτομαγιά!!!!
    Ερχεται το καλοκαιράκι...
    Σε γλυκοφιλώ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!
    Καλό Πάσχα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Αντιγόνη μου Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλό μηνα...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό Μήνα!
    Καλό Πάσχα κυρία Αντιγόνη.
    Τα σέβη μου.

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα και καλή Ανάσταση Γιαγιά Αντιγόνη!
    Καλά να περάσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα!!Καλή Ανάσταση σε όλη την οικογένειά σου!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ας ήταν να ξεσηκωνει τα πληθη ενα τραγουδι...Αντιγονακι μου...καλο σου μηνα και να εχεις ενα ομορφο ΠΑΣΧΑ και μια ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ... γενικώς... καλα να παιρνάς οπου και να εισαι.. φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Αντιγόνη μου! :)
    Πολλά γλυκά φιλάκια σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντιγόνη μου Καλο μήνα και καλή Ανάσταση για όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ ...αυτό το σημαδεμένο Πάντα ...........................
    Καλό μήνα , καλή Ανάσταση κι όλα να είναι ανθηρά :-)
    Φιλάκια
    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχ αυτο το σημαδεμενο παντα γιαγια μας\καλο μηνα και καλη ανασταση
    ολα μαζι \πως γινε αυτο ε? ε εγινε κι αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή