Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Τα λέμε και πάλι....

Το παρών ιστολόγιον που λέει και η Goog(la) θα σιωπήσει για λίγο.

Ε, τρία χρόνια ασταμάτητα μιλάει και μπλα...μπλα...
σας ζάλισε. 

Είναι που έχουμε και γενική επισκευή στο ταβάνι που στάζει ...
Να ξεχορταριάσουμε το χωράφι...
Να ασπρίσουμε τις μάντρες...
Κάποιες σελίδες κενές που θέλουν επειγόντως γέμισμα....

Μόνο οι ΤΡΑΜΠΑΛΕΣ  θα παραμείνουν σταθερά στη θέση τους...


                                                   SpIrto web Radio





                                                                      





48 σχόλια:

  1. Που πας; Όχι, θέλω να μάθω: ΠΟΥ ΠΑΣ;
    Σεβαστή η απόφαση (αν και καθόλου δεν μου αρέσει να χάνω -έστω και πρόσκαιρα- μπλογκοφίλους μου). Θέλει και το σπορ τη ρέγουλά του και το χρόνο του. Ελπίζω να μας φεύγεις για καλό και εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα (όταν και εφόσον το θελήσεις)!

    Πολλά πολλά (ΠΟΛΛΑ) φιλιά! Δεν κουνάω μαντήλι, γιατί θα με πιάσουν και τα ζουμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΜ!!!ΓΛΥΚΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ.....!!!
    ευχομαι...
    .να εχεις..
    .πεσει...
    με τα....χιχι!
    μουτρα...
    στο να γραφεις...
    .καινουργιο..βιβλιο....
    .ΝΑΙ???
    ΟΧΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕς???

    Και.....οταν...
    μου το...επιτρεπουν
    οι....καταστασεις....
    θα ερχομαι...
    .για να παιξουμε..
    .τραμπαλα...
    και να μου λες ωραιες...ιστοριες...
    .με τον μοναδικο σου τροπο!!!

    να εισαι...καλα...γλυκια μου!!!

    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα μείνω στο "τα λέμε και πάλι"
    Ξέρεις πως ποτέ δεν ζαλίζει ο άνθρωπος ο αληθινός.
    Θα γίνουν οι δουλειές:-) θα ηρεμήσουν τα πνεύματα και θα είσαι και πάλι εδώ.
    Ωραίες και οι τραμπάλες, πολύ ωραίες, αλλά και το μπλοκάκι έχει την ζεστασιά του.

    Σε αγαπάμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aντιγονάκι μου ας είναι για καλό και πάρε όσο χρόνο θέλεις!
    όλοι χρειαζόμαστε κάπου κάπου το διάλειμμά μας από ότι κι αν κάνουμε! Φτάνει να γυρίσεις κάποια στιγμή ανανεωμένη, ορεξάτη για να μας αντέχεις και να έχεις να μας πεις πολλά πολλά καινούργια δικά σου !
    Σε φιλώ πολύ και να προσέχεις τον εαυτό σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μένω στην τελευταία φωτογραφία και σε περιμένω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ θα είμαι προσμένοντας!
    Να είσαι καλά...θα σε "βλέπω" στις τραμπάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ Αντιγόνη δεν σου σχολιάζω, αλλά σε διαβάζω πάντα.
    Να είσαι καλά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμείς να χαθούμε δεν πρόκειται!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλέπω φωτογραφίες απο μέρη εξωτικά. Αεροπλάνα, βαπόρια. Μην ξεχάσεις να πάρεις μαγιό μαζί σου εεεεεεεεεε.
    Φιλάκια αν είμαστε καλά, εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μισό...μισό λέμε καλεεεεεεεεέ...κάτσε να δω καλά...
    αυτό είναι το αεροπλάνο μουυυυυυυυυυυ;;;;;;;;;
    ιιιιιιιιιιιιιιιιι αυτό είναι!!!!!!...του λείπει βεβαια μια λεπτομέρεια αλλα αυτό είναι!
    λοιπόν το αεροπλάνο αυτό κάνει μια μονο διαδρομή ξέρε το!

    θα μας λείψεις αλλα αφού είναι για να γεμίσουν σελίδες ας είναι...εδώ θα είμαστε να σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα περιμένουμε να γυρίσεις σύντομα!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελπίζω το συνεργείο να ναι γρήγορο μην πέσεις σε τίποτα ντεμπελχανάδες την βάψαμε.....
    να σου πω για τους τοίχους μιλάμε ε....όχι για τίποτα άλλο.....χαχαχχαα
    αντιγό γλυκεια μου σε περιμένω εδώ.....

    ρε μαστορα κάμε γρήγορα άντε νυχτώσαμε.....ματς και μουτς....
    στην τραμπάλα σου εσύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα τα λεμε στη τραμπαλα σου.

    Σε φιλώ. Και σε αγαπω.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω θα συμφωνησω με τον ανωνυμο απολυτα όμως
    και γενικα δε το χω με τους ανωνυμους χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά το ταβάνι μην ξεχάσεις να κάνεις και απομόνωση στην ταράτσα,θα σωθείς καρατσεκαρισμενο !!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να εισαι καλα στα ταξιδια του μυαλου και τα πραγματικα και να γυρισεις με ομορφες εμπειριες για να τις μοιραστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μεσα από αυτό εδώ το μπλογκ οι αναγνωστες σου
    γνωρισαν και αγαπησαν την γιαγια Αντιγονη
    Κι εσυ τους προδιδεις για την νεα ραδιοφωνικη μοδα
    Μην ξεχνας ότι οσα φυσαει ο αερας τα παιρνει η ληθη
    Μονο τα γραπτα μενουν κι εσυ ανηκεις εδώ
    Δεν μπορω να πω ότι ερχομουν συχνα
    αλλα κάθε φορα διαβαζα με προσοχη τις ιστοριες σου
    Για τα ζιζανια εχεις δικιο
    Αλλα πρωτα ξεριζωσε αυτά που εχουν φυτρωσει ολογυρα
    Και σε εμποδιζουν να δεις τα αληθινα λουλουδια
    Όπως και ναναι καλη συνεχεια
    Φιλικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως δεν σταματάει για λίγο εξ'αιτίας του ραδιοφώνου!
      Πρέπει να τελειώσω το βιβλίο που επιβάλετε.
      Αν είναι δυνατόν να αφήσω τα γραπτά μου!
      Αγαπώ αυτό τα πάρε δώσε!
      Σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να το επισημάνω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Οτι συνεχίζεις και το 2ο είναι χαρούμενο νέο για μας
    που σ'αγαπάμε και θέλουμε τ'αποτυπώματά σου!
    Πάρε όσο χρόνο θέλεις!

    Θα προσπαθήσω να σ'ακούσω...

    Φιλιά αδύνατα λόγω ανάρρωσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανοιγω την σελίδα σου... διαβαζω......... το παρόν... ιστολόγιο ...θα σιωπήσει.........και παει η ψυχή μου στην κούλουρη....και διαβαζω παρακατω.....ΓΙΑ ΛΙΓΟ......και ήρθε στην θέση της χι..χι... ........να λείψεις Αντιγονακι μου όσο θες.....θα σε περιμενουμε ... ουτως ή άλλως..
    το ξερεις..!!!!!! φιλακια για όσο λείψεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ό,τι προστάζει η ψυχή σου να κάνεις
    αλλά μην ξανασκεφτείς αυτό το μας ζάλισες γιατί θα σου στείλλω ένα στόλο καλλικαντζάρους να μη σ'αφήνουν να κοιμηθείς αν δεν κάνεις έστω μια τόση δα κούτσικη ανάρτηση που και που . Ε δε σ'έχω για τόσο...άσπλαχνη να μας παρατήσεις έτσι σύξυλους ντίπ !!!
    Καλές διαδρομές καραβάκι ,με γλυκό αεράκι την αγάπη που κέρδισες μοιράζοντας την ομορφιά της ψυχής σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σε συγχωρω γιατί είσαι μια βουλιμική βιβλιογράφος !!! ( αν υπάρχει αυτή η έκφραση ) και επειδή σε λίγο θα κρατάμε αγκαλιά το καινουριο σου βιβλίο αλλοιώς κακομοίρα μου αχχχχχ φιλιά φιλιά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλή ξεκούραση με τις ...επισκευές !!!
    ε, στο κάτω-κατω, υπάρχει και το facebook ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάποιος μια φορά μου είπε "Πάρε το χρόνο σου" και εννοούσε "Σκασίλα μου για σένα"
    Εγώ δεν θα σου δώσω άπλετο χρόνο....
    Θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω το συντομότερο....
    Μη μας ξεχάσεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντιγονη μου, κανε οτι σου λεει η ψυχουλα σου..τι ψυχουλα δηλαδη,ΨΥΧΑΡΑ.
    Νασαι καλα σε οποιο δρομο κι αν βαδισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα μας λείψεις λογοτέχνη μου!!Αφού όμως είναι για καλό, θα σε περιμένουμε πάλι πίσω, με το καινούργιο σου αριστούργημα!!! Θα τα λέμε στο Σπίρτο, όσο προλαβαίνουμε...καλή σου επιτυχία γλυκιά μας Αντιγόνη!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαγιάκα τώρα που ήρθα φευγεις;; Δεν πειράζει, αρκεί να είσαι καλά και να δημιουργεις. Θα μας λείψεις όμως. Πολυ. Σε φιλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι.."ακουω"..Φευγεις;;
    Και πας στο ραδιο;;
    Και γραφεις και καινουργιο βιβλιο;;

    Κι εμεις οι..ΚΟΥΦΟΙ;;;

    Τι θα κανουμε κερια μας;;

    Θαρρεις πως..Εχουμε λεφτα για ακουστικα,και καλωδια;;;

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ...!!
    Μια αναρτηση το μηνα θα κανεις,υποχρεωτικα..!!
    Α μα πια μ αυτα τα ραδια...Μου πηραν τις καλυτεροτερες φιλες..Την Κουλιτα και σενα...Και μπερδευομαι με τα καλωδια και τα ρημαδια τα αυτια μου..
    Αντε να μην πω καμμια κουβεντα και με δαυτα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαχαιρη μου,
      ειναι τιμη μου αυτο που εγραψες...
      Δεν την αφηνω να παει πουθενα..δε μπορει χωρις εμας.
      θα επιστρεψει γρηγορα,ειμαι σιγουρη.

      Διαγραφή
  28. A bientot ,λοιπόν !!!
    Κα μέχρι να επιστρέψεις εβδομαδιαίο ραντεβού στα ερτζιανά !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια
    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία με το νέο βιβλίο. Να έχεις ένα καλό ταξίδι, με ούριο άνεμο, εκεί στον μαγικό ωκεανό της λογοτεχνιας. Περιμένουμε το νεο σου πόνημα, σαν επιστροφή ξενητεμένου, που θα μας παρει κι εμας μαζι του ταξιδι. Φιλιά. Η Αννα απο την Παρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο Αντιγόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ελα να μπούμε σε αυτοκίνητα, καράβια, αεροπλάνα.... σσσσςςςςς μη τους πεις που πάμε χιχιχι! Φιλάκια

    υγ θα σε δω στο πλοίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εδώ θα είμαι να σε περιμένω και όποτε μπορώ θα σε επισκέπτομαι στην τραμπάλα σου! Λείπεις ήδη όπως βλέπεις..

    Καλό βράδυ Αντιγόνη μας και να είσαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλάκια σου στέλνω Αντιγόνη μου και πολλά χαμόγελα εκεί που θα είσαι εύχομαι.
    Να’σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να έχεις ένα υπέροχο μήνα...... Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε να γυρίσεις!!! Με καινούριες σελίδες γεμάτες με την όμορφη γραφή σου!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ακόμα....αργείς πολύ θα σε μαλώσω......γκρρρρ....θα τα πούμε στις τραμπάλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τελευαταίος και καταδακρυσμένος ήρθα!
    Ξέρω πως είναι. Σου εύχομαι ολόψυχα να όσα έχεις στόχο να κάνεις να γίνουν όπως τα θέλεις. Η εκτίμηση μου είναι δεδομένη καθώς και η επιθυμία μου να ξαναδώ την φρεσκάδα σου σε κείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή ανανέωση και όπως λέει και το τραγούδϊ " ο παλιός είναι αλλιώς ο νέος έίναι ωραίος¨":):).Θέλω να σου πω πως χάρηκα που σε γνώρισα διαδυκτιακά και να ξέρεις πως η εκτίμηση μου είναι απεριόριστη στη πένα σου καθώς και στη σπιρτάδα της Γιαγιάς Αντιγόνης. Καλή συνέχεια στα όνειρά σου και μια μεγάλη αγκαλιά με ένα πολύ καρδιακό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ...Καλά γεννητούρια!
    Εδώ θα είμαστε!

    Φιλιά στον Λιμένα!!!
    Υιώτα
    αστοριανή. ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αντιγόνη,τη μαθαίνω κλείνεις το μπλοκάκι?
    Θα μας λειψουν βέβαια,τα ανεκτίματα
    δημοσιεύματα σου.
    Εχουμε όμως,την τραμπάλα,που ακούμε την
    εκφραστική φωνή σου,και την διαβάζουμε
    μαζί...δύο σε ένα!
    Ενώ εδώ μόνο διάβασμα,από τα δύο προτιμώ
    αυτό, διάβασμα με άκουσμα μαζί!
    Πες μου δεν είμαι τυχερή σε σχέση με τους
    άλλους φίλους,που μόνο θα σε ακούν?
    Εχουμε και το FB,και το κυριότερο το
    καινούριο σου βιβλίο,το περιμένω με
    ανηπομονησία...
    Ζήτησα,από δυο βιβλιοπωλεία της Θεσσαλονίκης
    να μου φέρουν δύο βιβλία σου για να τα κάνω
    δώρο,όμως δεν γίνεται μου λένε,γιατί ενώ
    κάτι άλλα που παρήγγηλα ήρθαν και τα δικάσου όχι?
    Σε φιλώ...
    Υ .Γ.Τώρα σα να λέμε παίρνεις σύνταξη από αυτή
    σου τη δραστηριότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ok.. περιμένω... περιμένουμε.. τραμπάλες λοιπόν... τι να κάνουμε!!... τράμπα τραμπαλίζομαι.. πέφτω.. και .. ακούω ΑΝτιγόνη!! μάκια από ΠΕΙΡΑΙΑ!! για ΠΕΙΡΑΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι έγινε λέει;!!!!!
    Ό,τι έπαθα με τον αγαπημένο μου Χριστόφορο, το ίδιο παθαίνω και τώρα. Κεραμίδα!!!
    Σεβαστή βέβαια η απόφασή σου Αντιγόνη μου, αλλά εύχομαι, να μην την πήρες, εξαιτίας της δήλωσής σου στην προηγούμενη ανάρτηση. Μπα, δε νομίζω, είσαι αντράκι εσύ, δε θα έκανες κανενός ζηλόφθονου και "μικρού" ανθρώπου, τέτοιο χατήρι.
    Και δεν προλαβαίνω και τις τραμπάλες!!! Πάλι καλά που υπάρχουν και άλλοι τρόποι επικοινωνίας.
    Φιλιά πολλά Αντιγόνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να είσαι καλά, θα καταφέρω να σε ακούσω στο ράδιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή