Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

"Έτσι, όσο και τόσο διαφορετικά"


                                                                                  
Τον έπαινε αγκαλιά τον αρκούδο της..
 Κάτω από τα σεντόνια ίσα να βγαίνει το κεφάλι του.




Και άρχιζε να τη διήγηση από την αρχή της μέρας.. Τα ακατάστατα τετράδια που ο δάσκαλος τη μάλωνε..
Οι ζωγραφισμένες σελίδες στο πλαίσιο των βιβλίων.. Το χαστούκι που έδωσε στην κολλητή της που την έλεγε χοντρή. Τα σταθερά όνειρα για το μετά…
-Θα γίνω ηθοποιός και εσύ θα είσαι το γούρι μου! Όταν θα υποκλίνομαι στη σκηνή εσένα θα έχω αγκαλιά! Μη τους ακούς που με κοροϊδεύουν.. με θέλουν δασκάλα αλλά μη με μαρτυρήσεις δεν θα γίνω ποτέ!
-Και η γιαγιά με λέει τεμπέλα.. δεν μου αρέσει το κέντημα..
ούτε το ξεσκονόπανο..
ο Αντρέας με σφαλιαρίζει για να κλαίω αλλά δεν του κάνω το χατίρι!
 Βαριέμαι να μιλάω.. είναι κακό;
Σαν να σηκωνόταν από μόνος να της απαντήσει….

Όχι; Για αυτό σ’αγαπάω….
Τι θα πει είμαι βουρλισμένο; Κάτι κοροιδευτικό θα είναι ..σκασίλα μου!

...............

Ο χρόνος καβαλούσε ο ένας τον άλλο..   
Δέκα πέντε χρόνια τώρα στο ίδιο σημείο ενός γραφείου ανήλιαγου με τη λάμπα να φωτίζει τα πλήκτρα του υπολογιστή.
-Αρκούδε μου πνίγομαι!!!
 Τρεις και μισή κτυπούσε την κάρτα. Στο σπίτι η φασαρία και δες ειρωνεία είχε «αγαπήσει» τα ξεσκονόπανα.. τις κατσαρόλες.. τη μελέτη των παιδιών.. ακόμα και τον Παναγιώτη που άραζε στην πολυθρόνα απέναντι από τα δελτία ειδήσεων..
Και βαριόταν να μιλάει τελευταία..
Εβγαζε το φίλο της και του έλεγε να υποκλιθεί στην ανία της…..
Η αυλαία είχε πέσει...


      Για τη Βερόνικα και το Λογοτεχνικό Σάββατο.                                   
 

32 σχόλια:

  1. είπαμε...χρεώνουν...δεν μπορώ να σκεφτώ!!!!XA! και τι να πω άλλωστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιγόνη μου, στο ένα χέρι κρατώ την βεντάλια και κάνω αέρα και με το άλλο στο πληκτρολόγιο σου γράφω πόσο πολύ μου αρέσουν τα γραπτά σου.
    σου στέλνω καυτά!!!!!!!!!! φιλιά χιχιχι
    (δεν φαντάζομαι να παρεξηγηθούμε στην ηλικία μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ζωή προδιαγεγραμμένη... όνειρα αθώα και γι' αυτό απατηλά...
    η μόνη σταθερά ο φίλος... άψυχος ή έμψυχος, ποιος δίνει σημασία...

    σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντιγόνη, στο έχω ξαναπεί....ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Ο τρόπος που μας εκθέτεις τα προσωπικά σου βιώματα είναι ανεπανάληπτος. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καθε ενας εχει ενα "αρκουδο" η κατι αλλο που μα ξερει πιο πολυ, που νιωθει την μοναξια μας πιο πολυ απο τον καθενα , μπορει να μην ειναι αρκουδος μπορει να ειναι κατι αλλο.
    αντικειμενα αψυχα με ψυχη,
    Το τραγικο ειναι οτι αυτα μενουν , μπορει ν αντεξουν στο χρονο, εμεις φευγουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πόσο μακριά είναι μερικοί άνθρωποι από τα όνειρά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στην αρχή της διήγησης σκεφτόμουν ''αυτή θα γίνει σπουδαία και τρανή ''...απογοητεύτηκα ,όπως η ηρωίδα σου...
    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στα όνειρα όλοι πάμε περίφημα, η πραγματικότητα όμως μας γειώνει για τα καλά, ευτυχώς που υπάρχει πάντα κι ένας "αρκούδος" για συμπαράσταση, σε φιλώ - πολύ όμορφη η συμμετοχή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχεις τον τρόπο να κελαηδάει το πληκτρολόγιό σου!! φιλιά Αντιγόνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα μανούλα....πόσο ανάγκη έχουμε κάποιον να μας ακούει μόνο...και να κουνάει το κεφάλι....
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom domingo! Boa semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόση αλήθεια σε λίγες λέξεις....σε μια ζωή!

    Φιλιά Αντιγόνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ax αυτός ο αρκούδος που ακόμα στοιχειώνει τα ονειρά μου!
    Αν με ρωτήσεις για ότι με έχει πονέσει περισσότερο στην ζωή μου,
    ένα από τα πιο μεγάλα ήταν που μου πετάξαν τον αρκούδο μου
    γιατί ΄΄μεγάλωσα΄΄ και δεν έπρεπε να κοιμάμαι και να παίζω πια με αυτόν!
    Με συγκίνησε η ιστορία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά φιλιά και ευχές για μια καλή και δροσερή εβδομάδα για να....εκδράμουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικό!!!
    Πόσες ζωές άγγιξε.. λίγοι αυτοί που ακολουθούν το όνειρό τους και φαίνονται, ξεχειλίζουν από ευτυχία!

    Φιλιά πολλά Αντιγονάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο !!!!
    Καλή εβδομάδα Αντιγόνη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου, φίλη μου!

    Στα γρήγορα, και θα τα πούμε πάλι...
    Φιλάκια,
    Υιώτα,
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη αυλαία γιά τα χαμένα όνειρα.

    Φιλιά

    Σ΄αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμένα μου χει μείνει απωθημένο το κομμωτήριο του μικρού μου πόνυ που δεν απέκτησα ποτέ. Άσχετο.

    Καλη βδομάδα και πολλά φιλάκια Αντιγόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ax αυτά τα αρκουδάκια πόσα έχουν ακούσει!

    Πολύ καλό Αντιγόνη μου
    Φιλάκια από το κυριολεκτικά παγωμένο Σάντον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανεκπλήρωτα όνειρα και μια ζωή που δεν την εκφράζει και γι'αυτό σιωπά. Ο αρκούδος της το μόνο πλάσμα που ξέρει και νιώθει τα όνειρά της...
    Τί όμορφο και πόσο αληθινό!
    Καλησπέρα!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελικά τα όνειρα τα κυνηγάς ή σε κυνηγάνε,αυτή η απορία μου μάλλον δεν θα απαντηθεί ποτέ,έτσι δεν είναι αρκουδάκι;
    Καλό ζεστό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η σκέψη σου μαζί σου είναι!
    Σήμερα το κεράκι στον Αι-Στέφανο για σένα που έχασες τη βόλτα!
    Του χρόνου θα τ'ανάψεις εσύ στο ίδιο σημείο να'σαι σίγουρη!

    Τα γλυκά μου θαλασσινά φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιαγιά Αντιγόνη μου, αγκαλιές θαλασσινές!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο γιαγιά Αντιγόνη!...Να περνάς όμορφα σου εύχομαι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ, Αντιγόνη! Νομίζω ότι το αρκουδάκι μου... είναι μέσα στο μυαλό μου, ο μοναδικός που τα ξέρει όλα.

    Τα όνειρα είναι ανεξάρτητα από μένα...

    Φιλιά πολλά, πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι όσοι δεν είχανε (αρκουδακι) Αντιγονακι μου γιατί οι συνθήκες δεν το επέτρεπαν ..το έφιαξαν στην φαντασία τους..και το έχουν πάντα κοντα τους να του λένεεεεεε...μεχρι να τελειώσουν τα λόγια...πολύ όμορφο....και καθημερινό.....να εισαι πάντα καλά σου στελνω πολλα δροσερα φιλακια..για συντροφιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ! αυτά τα μαδημένα και σπανίως καθαρά αρκουδάκια ή κουνελάκια ή σκυλάκια... πόσες αγκαλίτσες δέχτηκαν και πάντοτε θα δέχονται!
    Δεν είχα κανένα ζωάκι, είχα ένα τεράστιο πανί που το έλεγα ΤΟΤΟ και το έσερνα πίσω μου καθώς πιπίλαγα το δάκτυλο μου!
    Πολύ τρυφερό κείμενο...άξιο μιας τρυφερή Αντιγόνης!
    ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τελειο!!!!!!!!
    Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑΓΙΑΚΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ, ο αρκούδος της κόρης μου (του ρίχνω μια κρυφή ματιά με τύψεις γιατί στις τελευταίες εκκαθαρίσεις και μετακομίσεις, σκέφτηκα να τον δώσουμε, αλλά η αγαπημένη του κόντεψε να με φάει). Αυτό μου 8ύμισε ο δικός σου αρκούδος, και το σεντονάκι με τα τριαντάφυλλα. Η αυλαία είναι για να ξανασηκωθεί για την επόμενη παράσταση. Πού ξέρεις μπορεί να έχει μεγαλύτερη επιτυχία!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μπράβο ρε Γιαγιά.

    υγ, τοσο καιρό δεν έβλεπα οτι μπορώ να αφήσω σχόλια . νόμισα οτι τα είχες κλειστά! Χριστέ μου....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή