Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Η "κουλτούρα" τριαντάρησε.

 Εννοώ αυτή που ξεπήδησε από το πουθενά. Όταν αρχές του ’80 οι άνδρες σήκωναν τα μανίκια του σακακιού, άφηναν ξεκούμπωτα τα πουκαμισάκια να φανεί το δασύτριχο στέρνο, που το στόλιζαν με Φα-κα (ντόρο), ρολόι Rolex μαϊμού και ύφος «εδώ ο παίδαρος ο Μέγας».


Οι γυναίκες έριχναν τις αλεπούδες πάνω στις βάτες  του μισού μέτρου και το σατέν στην ημερήσια κίνηση, από πουρνό-πουρνό. Δεκάδες αλυσιδάκια χρυσά, σετάκια για τις επίσημες εμφανίσεις στις μεγάλες πίστες πρώτο τραπέζι.


Κάπου ανάμεσα στον κοντό με την γραβάτα και στις βιντεοταινίες της σαχλαμάρας, ξεφύτρωσε το είδος που πρόβαλε την αντίσταση του στα χαζά.


Η κουλτούρα με την έννοια του ακραίου.
Με βροντώδη τρόπο, με στόμφο, με απαξία στους μη αντιλαμβανόμενους το νέο κύμα της βαθειάς κουλτουρο- γέννησης.
Οσο πιο δυσνόητο τόσο πιο θαυμαστό!
Ωρες άκουγες συζητήσεις ή διάβαζες άρθρα με πλατειάσεις Πειραιά-Κηφισιά.
Τα λεξικά να κατεβαίνουν με μανία και να ψάχνουν τα συνώνυμα του «κουραμπιέ».  
Πόση ώρα να στολίσεις μια προτασούλα; Και να ανοίγουν οι χάνοι το στόμα θαυμάζοντας τα ακαταλαβίστικα.


Ταινίες που άφηναν πάντα ερωτηματικά.. Καυγάδες.. αναλύσεις.. γνέψε ψηλά και αγνάντευε
Στη λογοτεχνία αν δεν είχες εντρυφήσει τουλάχιστον στον Ιταλο Καλβίνο ήσουν για κράξιμο.
Το δυσνόητο ισοδύναμο του μεγαλειώδους!


Κάπου εκεί χώθηκε και το φεμινιστικό κίνημα και του άλλαξαν τον αδόξαστο.
Ανέβηκε στις βιβλιοθήκες η Σιμόν ντε Μποβουάρ, να «δένει» με τα  άπαντα του Λουντέμη αγορασμένα με δόσεις, ως που φάνηκε τόσο συντηρητική, μπροστά στη Μαρί Καρτινάλ.
 Και δώσανε το καρότσι με το μωρό στον σύζυγο να το σεργιανήσει στη γειτονιά. που μέχρι τότε το μόνο που ήξερε ήταν να φτιάχνει το ρουμπινέ και πολύ ήταν!
Όταν πέσεις απότομα στο κρύο νερό δε θα σκούξεις;
Όταν σου δώσουν προνόμια που δεν είχες σκεφτεί, δεν θα κάνεις ακρότητες;


Η Επίδαυρος βογκούσε από την πρωτοπορία και τσιμουδιά!
Το τι φουστανέλα φόρεσε ο Προμηθέας που να γυρίζει στη ρόδα και να λες τώρα θα του φανεί το σώβρακο.
Και να παίρνεις το δρόμο της επιστροφής και από τους καυγάδες να λες δεν την γλυτώνω την Κακιά Σκάλα, Βαγγελίστρα μου!!!!


Γιατί ο ένθερμος υποστηριχτής της νέο αναπτυχθείσας άποψης δεν σήκωνε συζήτηση!
Αχ ρε Νταλάρα κόψιμο που είχες πάθει!


Αντε να δεις και κομμάτι σύγχρονη ζωγραφική, μη σε πουν και υποανάπτυκτο…
Στην Εθνική Πινακοθήκη μόστραραν έργα Γερμανών σύγχρονων ζωγράφων.
Ενας πίνακας ισα με τον τοίχο του καθιστικού ντυμένος με μπεζ ταπετσαρία και από κάτω να αναφέρει ως τίτλο: «Ο έμπορος που πηγαίνει στην πόλη να αγοράσει κρασί»
Και να στέκεται δίπλα σου, ο άλλος με ύφος περισπούδαστο, λες και είχε αναγνωρίσει τον έμπορο μες την στόφα του Χυτήρογλου.
Θα θυμάμαι πάντα την γελοιογραφία του ΚΥΡ. Είχε τον γνωστό απορημένο, να διαβάζει και να λέει:
«Πόσο μ…..ς είμαι;»
Κάπου εκεί στην προσπάθεια να φανούμε αντάξιοι του καινούργιου…
μήπως άρχισε η μυωπία για τα κοντινά;

υ/γ για τα ακραία φαινόμενα μιλάω…
μην αρχίσετε να βρίζεται, το ξέρω ..μεμονωμένες περιπτώσεις….



73 σχόλια:

  1. Καλά Αντιγονούλα έγραψες!!!!
    Αυτούς πια τους πίνακες τι να σου πω, πονοκέφαλο που μου έφεραν!!!
    Ρε να σκέφτομαι και γω η δόλια, να ψάχνω να βρω΄το σημείο που μου διαφεύγει και δεν το βλέπω...τίποτα!
    Στουρνάρι!!!χαχαχαχαχαχαχα! Φαντασία μηδέν...
    Αχ βρε Αντιγονούλα μου, τι ωραία που μας τα λες!
    Φιλάκια-αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τώρα ψάχνεις άντρα να ξέρει να φτιάχνει και το ρουμπινέ άμα χαλάσει κι αυτοί φοβούνται μη σπάσουν κανα νύχι, που το φτιαξαν τις προάλλες στι μανικιουρίστα...
    (Υπερβάλλω...ή όχι;)

    Καλό βράδυ γιαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία δεκαετία και βάλε περιέγραψες σε δέκα γραμμές.
    Όλοι είμαστε μέσα σε αυτά που γράφεις.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κουλτουρα Αντιγόνη μου ειναι σαν την μαρμελάδα : όσο περισσότερη βαζεις όλο και περισσότερο αηδιάζεις!!!!!! Καλό Σ/Κ από ΘΕΟΦΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Το δυσνόητο ισοδύναμο του μεγαλειώδους!",μ' αυτή τη φράση Αντιγόνη μου τα είπες όλα.Ευτυχώς που τριαντάρησε κι εδώ και κάμποσα χρόνια έχει ξεπεραστεί.
    Να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ φιλοσοφημένη ανάρτηση , μέ πολλές αλήθειες , καί δέ θά έλεγα ακραία φαινόμενα ..
    Γιά μιά ακόμα φορά "ζωγράφισες" μέ τήν πένα σου . Μπράβο!!
    Τήν Καλημέρα μου καί
    Φιλάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα γιαγια Αντιγονη, οπως ελεγαν ''παλια'' κουλτουρα να φυγουμε, φιλια και πιασε τα ζεστα.....απο το κατινακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όπως τα λές Αντιγονάκι μου,τώρα που είναι η κουλτούρα;θυμάμαι μια καθηγήτρια που έλεγε-να φοβάσαι τους νεόπλουτους.φιλιά,καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τότε που η νεόπλουτη ακουσε στο Ηρώδειο την Κάρμεν του Μπιζέ και αναφώνησε ως γνησιότατη βλαχάρα:-Αχ,καλέ,το Αζαξ Ούλτρα!:))

    (Θυμάσαι τη σχετική διαφήμιση;Ως μουσική επένδυση ειχε χρησιμοποιηθεί απόσπασμα από την Κάρμεν....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kariatada62:
    Καλημέρα!
    Δεν το περίμενα από σένα!
    Μου τρέχεις στα μουσεία και τι να καταλάβεις από τέχνη; Καλά στα λέει το Μαμούνι!
    Το σκηνικό με τον πίνακα είναι αληθινό!
    Σε φιλώ καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. AnD:
    Οφείλω, να τους υπερασπιστώ, γιατί τα δεδομένα άλλαξαν και τρέχουν να προφτάσουν με το καρώτο μπροστά!
    Να τους αναγνωρίσω πως συμμετέχουν στο μεγάλωμα των παιδιών με χρόνο περιορισμένο!
    Πολλά φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thalassenia:
    Ολοι μαζί κρατούσαμε την κορδέλα από το γαιτανάκι κοριτσάκι μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΘΕΟΦΑΝΩ:
    Πολύ καλό!!!
    Οι κεραίες συναντώνται!!!!
    Φιλιά από τον παγωμένο Πειραιά!
    Καλό Σ/Κυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζείδωρον:
    Ευτυχώς που πέρασε η εφηβεία της και έβαλε μυαλό!

    Καλημέρα να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Alma Limbre:
    Ε, είπα να μη το γενικεύσω, από ..αβρότητα και σεβασμό στις εξαιρέσεις!
    Πολλά φιλιά καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. dimitris:
    ΧΑΧΑ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Τα φιλιά μου στο κορίτσι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. FORTOUNATA:
    Η παραζάλη της εποχής μπέρδεψε το γνήσιο, μέσα στις καδένες...
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tι εγινε κοριτσα;;
    Τονε "νοσταλγησαμε" τον "μπρουταλ"
    αντρουκλα;;;
    Με το σταυρουδακι το βαφτιστικο, μπλεγμενο στο δασυτριχο το στερνο;;;
    Τι να κανουμε κι εμεις τα κακομοιρα τα αγορακια;;;
    Μας[τους] εχετε ζαλισει με τα πηγαιν ελα σας...Μπαφιασαμε πια...
    Η μια θελει τον σιδερα της γειτωνιας, να τονε σερνει στις οπερες, να χορτασει στριγγλιες...
    Η αλλη, παιρνει τον...αμοιρο απο το γραφειο, και τονε βαζει να χτισει
    περιστερωνα στην ταρατσα...
    Η μια τονε γουσταρει δασυτριχο και ποντικαλτζη...[και να τα οχταωρα στα γυμναστηρια με τα βαρακια] και η...επομενη...Τονε στελνει "αδιαβαστο" να πληρωσει, για αποτριχωση στις μασχαλες και στα ποδια...
    Αποφασιστε κοριτσα...
    Και τα δυο δε γινονται...
    Η ο Μητσος ο σιδερας με τα χοντροχερα, και τα μυρωδατα ποδια..
    Η...Ο Ρουλης ο κοπιουτερας, με τα αρωματα, τα γυαλακια και τη χωριστρουλα στη μεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. VAD:
    Κορυφαίο!!!!

    Φυσικά και την θυμάμαι τη διαφήμιση!!
    Καλημέρα με το πρώτο χιονόνερο από τον ..ορεινό Πειραιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ..μεμονωμένες περιπτώσεις….
    Ε! οχι και μεμονωμενες γιαγια μου!!!
    ΑΑΑΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    Με πέθανες πρωί πρωί με τη τσίπλα στο μάτι!
    κόντεψα να πνιγώ με το καφέ!!
    Διάβαζα και τα σχόλια... :-)
    Φιλωωωωωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απόλυτα ακριβής η περιγραφή σου για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
    Και τα λέμε και γελάμε μάλιστα..
    Μόνο που τώρα τα πράγματα ,στο θέμα τέχνη έχουν αγριέψει πολύ και αναρωτιέμαι ,μετά από 20 χρόνια,πως θα περιγράφουμε το σήμερα..
    Να θυμίσω μόνο εκείνο τον "καλλιτέχνη"
    που είχε δέσει ένα σκύλο νηστικό και τον άφησε να πεθάνει από πείνα!!
    Ή εκείνον που είχε βάλει μια οθόνη σε ένα βάθρο,η οποία έδειχνε μια κυρία να αυνανίζεται... εναγωνίως!!!
    Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα και όλα αυτά που περιγράφεις θα φαντάζουν παιδικά..
    Την καλημέρα μας Γιαγιάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω ότι περιγράφεις τέλεια το σνομπισμός των μετριοφρόνων, αγαπητή φιλενάδα!

    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο με πολλές βροχές, δήλωσε η τηλεόραση... τότε θα έχουμε ήλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν οι βιβλιοθήκες γέμισαν προκειμένου να φανούν αντάξιοι του καινούργιου και τα μάτια έβλεπαν "κρεμασμένα τοπία" κι όχι έργα τέχνης, φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν και το ίδιο εύκολα να θεωρήσουν την Σιμόν ντε Μποβουάρ λίγο κατώτερη της Μαρί Καρντινάλ, και της διάρκειας ενός βιβλίου ψυχανάλυσής της.

    Η κουλτούρα δεν έχει ούτε ηλικία, ούτε οπαδούς.

    Και δεν είναι μόδα, τα "χρώματα" των ποιητών και των λογοτεχνών, σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζουν με τα χρωματα του χαλιού.

    Καλησπέρα γιαγια Αντιγόνη
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σωστά τα λες Αντιγόνη!
    Άψογη περιγραφή της εποχής!
    Το ακαταλαβίστικο σε ενέτασσε αμέσως στην τάξη των διανοούμενων.
    Θυμάμαι μια τέτοια ταινί είχαμε δει τότε με τον άντρα μου-ζευγαράκι τότε.Βγαίνοντας από την αίθουσα άκουγες"υπέροχο,μοναδικό"-σκύβει ο καλός μου και με ρωτά¨:"κατάλαβες τίποτα;"Μη μου πεις να ξανάρθουμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nαι... ναι καλέ,τότε που πηγαίναμε στο Σινεμά να δούμε το woodstock,
    από την ομώνυμη,συναυλία στην Αμερική
    για να ξέρουμε να μηλάμε στην παρέα,
    μήπως και μας πουν ανημέρωτες...
    Χα,χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαγια

    υπεροχη αναρτησουλα! Αχου μωρό μου πως τα γραφεις ετσι περιποιημένα και νοικοκυρεμένα!

    θα συμφωνήσω με Θεοφανώ περί κουλτούρας και θα ομολογήσω πως εσκασα στα γελια με σχόλιο απο Μαχαίρη!

    Αφηνω γλυκό φιλί και ξέρω πως είχες τη σοφία που χρειαζόταν για να διαχειριστείς σωστά την κουλτούρα που ερχόταν και που τελικά με σωστή δόση την μετέτρεψες σε πολιτισμό, επι της ουσίας!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάντα και κάθε εποχή είχε και θα έχει τις υπερβολές της που ευτυχώς υπάρχουν για να τις θυμόμαστε και να σκάει το χαμόγελο!
    Να΄σαι καλά Αντιγονάκη μου μ έκανες και χαμογέλασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μαχαιρης:
    Μωρέ θα μαζέψω τα σχόλια σου να κάνω ανάρτηση!
    Μη κοροϊδεύεις!
    Ετοιμα είναι!!!!!

    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕlenaG:
    Με προσοχή οι γουλιές πουλάκι μου!

    Περιμένω mail.

    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καπετάνιος:
    Μέτά είκοσι χρόνια αν δεν με έχει καλέσει ο Παντοδύναμος εις τας αγκάλας του, θα σου γράψω για το σήμερα.
    Μη το κάνω από τώρα και παρεξηγηθώ!

    Τους χαιρετισμούς μου στην Καπετάνισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Veronica:
    Κοριτσάκι μου, εδώ κάνει πολύ κρύο!
    Εφτασε ο χειμώνας, όχι όμως στις καρδιές μας!
    Σου στέλνω φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τί μου θυμίζεις τώρα πάλι Αντιγόνη....
    Μια ολόκληρη γενια μεγάλωσε μέσα σ' αυτό το κλίμα....

    Μετά τα ταγάρια και τις μακρυές φούστες.. και από τις ολονύκτιες πολιτικές συζητήσεις στα πηγαδάκια πέριξ της πλατείας Ομονοίας, ακολούθησε αυτή η εποχή...

    Θυμάσαι τον Λάκη τον εισαγόμενο..;

    ..Αντε να δούμε τώρα τι καινούρια μόδα θα μας έρθει...

    Τώρα την μετά ΔΝΤ εποχή..
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βασσια:
    Τα πράγματα είχαν αυτή την οπτική δυστυχώς.
    Την δεκαετία εκείνη την θεωρώ από τις χειρότερες.
    Δυστυχώς τα χρώματα (γενικώς) έπρεπε να δένουν με το χαλί.

    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. eleni:
    ΧΑΧΑΧΑ ίδια σκηνή σε άλλες ηλικίες βέβαια εμείς.

    Σε φιλώ, την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Frezia:
    Πες ποιος δεν είχε δει την ταινία!!
    Θα ήταν λάθος ασυγχώρητο!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Coula:
    Κοριτσάρα μου του μαχαίρη του την έχω φυλαγμένη!!
    Εχω τα σχόλια μαζεμένα!!
    Από μόνα τους κάνουν ιστορίες!

    ΠΟΛΛΆ ΦΙΛΆΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. η τρελή:
    Κοριτσάκι δεν πιστεύω να την έζησες από "μέσα"!!!
    Για τις επόμενες θα έχεις να λες!
    Πολλά φιλάκια καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Naturedigital:
    Τον θυμάμαι Κωστή.
    Οπως και άλλα πολλά!!!
    Για το τώρα δυσκολεύομαι....
    Το βλέπω μέσα από θολό τζάμι..

    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το έστειλα γιαγιά...
    νομίζω!!!ελπίζω!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αντιγονη μας...
    Αμα γελατε...Εχω πετυχει το απολυτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπερα γιαγια..
    Αν και εδω που τα λεμε,
    τοσο "γιαγια" δεν εισαι;)
    Ασχετως ποσο ομορφα
    "παραμυθιαζεις" τον κοσμο.
    Σε διαβαζω καμποσο καιρο τωρα,
    και βλεπω οτι εχεις γινει..ο μαιντανος.. στην μπλογκοσφαιρα.
    Οσο ομως αυτα που γραφεις,
    ειναι απλα..μπαχαρικα..στην οποια επικοινωνια,
    δεν κανουν ζημια.
    Οταν ομως προσπαθεις να περασεις καποια "μηνυματα",
    οταν επαναφερεις η; καταρριπτεις αξιες μιας αλλης εποχης,
    (την οποια εσυ δεν εζησες)
    τοτε με βρισκεις αντιθετο,
    και σχολιαζω για να..συνελθεις;)
    Θα μπορουσε να ειμαι εγγονι σου;)
    Θα μπορουσε να ειμαι κι εγω ενας της..κουλτουρας..που τριανταρησε.
    Κι επειδη αυτη η γενια κατα την γνωμη σου δεν ειχε οραμα και ιδανικα,
    επειδη μαλλον αν ησουν σε θεση να γινεις μητερα,
    θα εκανες..εκτρωση,
    δεξου τωρα και μια συνεπεια.
    Ομολογω οτι ειμαι αυτης της γενιας,
    και οτι το μονο που μπορεσα να γινω,
    ειναι ενας ζιγκολο.
    Και σε αντιθεση με την οποια κριση σε αλλα "επαγγελματα",
    εγω δεν εχω κριση.
    Για τον λογο αυτον,
    ευχαριστως θα σε πηδαγα.
    Ετσι για να θυμηθεις (εκτος των αλλων παλιων),
    και τι ειναι το γαμησι.
    Βλεπεις στην ηλικια σου..μερικα ξεχνιουνται ευκολα.
    Και δεν φταιει μονο η.. Αλτσχαιμερ.
    Σοβαρα τωρα..
    Συνεχισε να εισαι..η γιαγια.
    Συνεχισε να κανεις ..διατριβη..
    στις παλιες Ελληνικες ασπρομαυρες κινηματογραφικες ταινιες,
    για να εισαι..στο κλιμα.
    Τις μεταφερεις υπεροχα στο μπλογκ σου.
    Παραμυθιαζεις υπεροχα.
    Αλλα ενα να ξερεις.
    Μονο τους ασχετους.
    Γιατι ενα ειδικο οπως εμενα,
    δεν θα το μπορεσεις ποτε.
    Η μεγαλυτερη αποδειξη ειναι,
    (για αυτο που δεν "εισαι")
    ειναι το λεξιλογιο που χρησιμοποιεις στις απντησεις σου στα σχολια.
    Οσο προοδευτικη για την "ηλικια" σου και να ησουν,
    θα ηταν διαφορετικο.
    Αυτα,και μαλλον θα τα ξαναπουμε;)
    Και ισως και επωνυμα αν το ζητησεις.
    Καλο Σαββατοκυριακο,
    και να προσεχεις απο καμια..πνευμονια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κουλτούρα είναι ο τρόπος που ζεις κι αντιμετωπίζεις όλα όσα συμβαίνουν γύρω σου, κρατώντας χαμηλούς τόνους σεμνότητας και ταπεινότητας, ακόμη κι αν έχεις καταπιεί όλο τον Πάπυρο Λαρούς. Όταν έχεις το πνεύμα σου ανοιχτό και ξέρεις ν`ακούς και να σέβεσαι την γνώμη και τις απόψεις των άλλων. Γηράσκω αεί πολλά διδασκόμενος. Γενική στάση ζωής.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ειλικρινά περιμένω πως και πως να διαβάσω για δεκαετία του 90 και για το 2000-2010 pleeeeeeeeeeeease!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τheodosia:
    Καλημέρα!!
    Το ουσιαστικό σε δυο προτάσεις!!
    Το έχεις αποδείξει σαν στάση και σαν προσπάθεια.. αναφέρομαι στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο!!!
    Καλημέρα σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και λοιπόν;
    Καλημέρα κοριτσάκι μου!!!!!
    Θα το προσπαθήσω στο υπόσχομαι!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμε...

    Λίγος λόγος μου πέφτει , τόσο για τις απόψεις της γιαγιάς(δικαίωμα του καθένα είναι να γράφει ότι θέλει, αν δε σου αρέσει μη διαβάζεις!) , όσο και για τις δικές σου (λίγο με νοιαζει αν συμφωνείς ή όχι με τα γραφόμενα!)

    Αυτό που με θέτει εκτός εαυτού όμως είναι η γλώσσα σου! Μπορεί να είσαι εγγόνι ή παιδί της γιαγιάς Αντιγόνης! Έτσι θα μιλούσες στη μάνα ή στη γιαγιά σου; Αν απαντήσεις όχι , θα σου ' λεγα τότε μάζεψε το βρώμικο στοματάκι σου, πάρε τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία!
    Σε αυτή έχουμε τον καλό το γλάρο που μαζεύει τα σκουπίδια!
    Αν απαντήσεις ναι, θα σου λεγα ότι τελικά μάλλον το ζιγκολίκι δεν το απέφυγες οπότε μη καμαρώνεις!

    Αν λοιπόν θες να λέγεσαι άνδρας, τότε , αν μη τι άλλο να μιλάς επώνυμα και όχι του τύπου Γιάννης από τα Γιάννενα , αλλά όνομα και επώνυμο αληθινά!

    Ξέρω πως θα σε δω στο μπλογκ μου να πουλάς τρέλα και μαγκιά αλλά εγω είμαι πιο τρελή και στο δικό μου μπλογκ η γλώσσα θα είναι καραβίσια!
    Όποιος έχει τα κότσια να γράφει τέτοιες αηδίες σαν τις δικές σου , να έχει τα κότσια να μην κρύβεται πίσω από την ανωνυμία!

    Καλημέρα γιαγιά , και συγνώμη για την παρέμβαση ... αλλά είδα ότι τον "πήδηξες" και δεν άντεξα!!!

    Πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. πουαντερι:
    Καλημέρα κοριτσάκι μου!!!
    Μη ξεχνάς τα φιλιά στα παιδιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καπετάνισσα:
    Καλημέρα!
    Για να με κάνει κάποιος να θυμώσω θέλει μεγάλη προσπάθεια.
    Αυτό είναι στάση ζωής για να μην χαλάω τη ..ζαχαρένια μου!
    Σε ευχαριστώ για όσα αναφέρεις και εύχομαι να μη βρεθεί στην πλώρη σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γεια σου Μπουμπουλίνα μου με τα ωραία σου.....
    ΥΓ:Βρε ,καλείς υποκείμενα στο καράβι μας χωρίς να με ρωτήσεις;;;;αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπρε καρδιά μου... τι υποκείμενα και αντικείμενα;;

    Αφού δεν κάθεται ο GiP στην Κίτσα , τι να κάνω ;;; Ας δώσουμε το κατιτίς στο παλικάρι....

    (Για μένα το κάνω μη νομίζεις... με απείλησε η αθεόφοβη ότι θα ρίξει τα μάτια της πάνω σου!!)

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καπετάνιε μου, σχώρα με άλλα κρατάς το ματσακόνι και δεν σε φοβάμαι!!!

    Καπετάνισσα μη φοβάσαι!
    Είναι παθιασμένος μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι μου θύμησες τώρα; Εκείνη την εποχή ήμουν στην εφηβεία.... Πολλές φορές έμεινα με το στόμα ανοιχτό, γιατί δεν καταλάβαινα ούτε την αφηρημένη τέχνη(εξακολουθώ να μην την καταλαβαίνω), ούτε γιατί ντε και καλά έπρεπε να φοράμε τις βάτες τόσο μεγάλες... (παρεπιπτώντος δεν είχα αφήσει βάτα για βάτα στα φουστάνια και τις μπλούζες μου, τις ξείλωνα, γιατί δεν τις χώνευα).
    Αλλά και εκείνο το χαρακτηριστικό που λέγαμε τα κορίτσια..... «Εγώ, αν δεν κάνει δουλειές στο σπίτι ο άντρας που θα παντρευτώ, θα τον χωρίσω!!!»..... και για κακή μας τύχη οι περισσότερες το εφάρμοσαν αυτό...μετέπειτα....
    Καλή εβδομάδα, γιαγιά Αντιγόνη!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπερα..καλησπερα..
    σε ολον τον καλο κοσμο εδω που με διαβασε και απαντησε..
    Καλησπερα Καπετάνισσα..
    Να προσεχεις τα υφαλα,διοτι δεν κινδινευει μονο το σκαρι σου,
    αλλα και ο κωλος σου.
    Εγω βρε αγαμητο μουνι,
    αφησα ενα σχολιο στην..γιαγια.
    Εσυ γιατι ..ζηλεψες;
    Και στο σχολιο που αφησα,
    εθιξα κατι συγκεκριμενο..
    Και σαφεστατα ειπα,
    πως αν χρειαστει,
    θα σταθω και επο/ω/νυμα σε αυτο που λεω.
    Αρκει να γινεται κι εσεις επω/ο/νυμοι.
    Αντε και γαμησου λοιπον..
    Αν και τετοια ευχη δεν επρεπε να σου χαρισω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    αισθάνομαι άσχημα που η σελίδα της γιαγιας φιλοξενεί τέτοια σχόλια αλλά δεν πειράζει.... μέσα στη ζωή είναι όλα...

    Αγαπητέ μου , που την γλώσσα την εχεις μόνο για βρισιές ... να ξέρεις υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να την χρησιμοποιήσεις .... αλλά τι λέω; Εσύ βλέπεις μια γυναίκα , η οποία είναι εντελώς χορτασμένη, και την λες αγάμητη .... άρα μάλλον επί του συγκεκριμένου είσαι εντελώς άσχετος... Άρα μάλλον πάνω σε αυτό δεν μπορώ να συζητήσω κάτι , το κακό είναι πως με τόσο χαμηλό επίπεδο , δεν μπορώ να συζητήσω τίποτα.
    Αν ήσουν ελάχιστα έξυπνος , θα καταλάβαινες πως δεν κομπλάρω με τέτοιου είδους γλώσσα, ίσα ίσα που μπορώ να ανοίξω το βατραχοστομά μου (καπετάνισσα είμαι ) και να σε λούσω από πάνω μέχρι κάτω.

    Αλλά δεν είμαι στο σπίτι μου και δεν είσαι καλεσμένος μου, την επόμενη φορά λοιπόν που θα αποφασίσεις να μιλήσεις πλύσου καλά... θα σου χρειαστει!

    Η ευχή σου πραγματοποιηθηκε πριν την δω... βλέπεις εμείς οι αγάμητες έχουμε ένστικτο.... κάνουμε πριν μας πουν ότι μας πουν...

    Άντε να κελαηδήσεις τώρα σε άλλα κλαδάκια , είναι κυριακή μεσημέρι και ίσως κάποια να σου κάτσει....

    Τα φιλιά μου για ένα υπέροχο κυριακάτικο απόγευμα!

    Όσο για την ανωνυμία ... εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ποια είμαι... εσύ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καπετάνισσά μου ,κυρά μου όμορφη ,σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Που σαι ρε...Αντρειωμενε...
    Εσυ με το πουλακι στο σβερκο...
    Ζιγκολαρακι...
    Οτα τελειωσεις με την καπετανισσα...
    Περνα κι απ το σιδερα, μια βολτουλα..
    Αν σου εχει μεινει καννα ψαχνακι ασπρο,και παχυ...
    Ελα μαναρακι μου...Ελα στ αμονι να σε ζεστανω..Θα ισιωσει και η καμπουριτσα
    σου βρε...
    Ελα παιδαρε...Σε γουσταρω με χιλια...Μη μ αφησεις και ζηλευω...
    Οσο για το επωνυμο...Μεσα ειμαι
    Δωσε και στο γερο χαρα αγορι μου...
    Θα μεινω και απλυτος και αξυριστος, για σενα μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όλα αυτά που περιγράφεις Αντιγόνη μου ήταν γεμάτα δήθεν χωρίς ουσία. Γι'αυτό και κούραζαν τον κόσμο. Ήταν για τους λίγους γιατί οι πολλοί δεν μπορούσαν τόση υποκρισία.
    Όταν κάνεις αληθινή τέχνη την κάνεις για τους πολλούς όχι για 2-3 φίλους, γνωστούς.
    Η κουλτούρα κι η παιδεία είναι για τον κόσμο όχι για τα σαλόνια και τα πηγαδάκια.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προς ολα τα μουνοπανα και κωλους εδω μεσα..
    Αφησα ενα σχολιο σε ενα μπλογκ,
    και αφορουσε..την γιαγια.
    Και ειπα ορθα κοφτα,
    πως δεν εχω προβλημα να το διατυπωσω και με το ονομα μου,
    αν η "γιαγια" μου απαντησει επωνυμα.
    Αλλα αυτη,δεν μου απαντησε ουτε καν ανωνυμα!
    Εσεις,τι θελετε λοιπον;
    Αντε και γαμηθειτε.
    Αρκετα ασχοληθηκα προσωρινα μαζι σας.
    Θα επανελθω οταν η ιστοσιολογος σας..αντικαταστησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Σωστα το εγραψα το..ιστοσιολογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αγαπητέ ανώνυμε,

    απορώ τι πρόβλημα έχεις με τα μουνόπανα! Από ένα τέτοιο βγήκες και συ ...εκτός και είσαι παιδί του πατέρα σου και βγήκες από κώλο άρα κωλόπαιδο....

    Με χαρά θα περιμένω να ασχοληθείς με μας τις αγάμητες .... ίσως ήρθε η ώρα να πάρεις κανα μάθημα.... εννοώ πως κάνεις σεξ και 1674 τρόποι να το ευχαριστηθείς....

    Εύχομαι την επόμενη φορά να έχεις , τουλάχιστον, μεγαλύτερη φαντασία...

    Έτσι για να μάθουμε και καμιά καινούρια λέξη....

    Τα φιλιά μας στον ακατοίκητο εγκέφαλο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ρε συ φιλενάδα ανώνυμη ,δεν κατάλαβες
    καλά και για αυτό έχεις πρόβλημα...
    Δεν άφησες ένα απλό σχόλιο σε ένα απλό μπλογκ.
    Την γιαγιά την αγαπάμε τόσο που δεν
    έβρισες εκείνη αλλά όλους μας.
    Άποψή μου είναι πως χρειάζεσαι επειγόντως καζανάκι μιας και το μυαλό σου είναι γεμάτο σκατά.
    Όμως επειδή σε καταλαβαίνω απόλυτα
    και ξέρω πως δεν έχεις άλλο τρόπο ύπαρξης ,συνέχισε την περιήγησή σου στα μπλογκ ,βρίζοντας και λερώνοντας ,και το βράδυ πέσε να κοιμηθείς ήσυχος και σίγουρος για το πόσο άντρας είσαι.... χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ Καπετάνισσα

    Καπετάνισσα ..
    ξεπερασες ακομα και το γελοιο.
    Σε ποιο επιπεδο θες αντιπαραθεση;
    Κατσε στα αυγα του "δικου" σου,
    και σταματα να απαντας για λογαριασμο της "γιαγιας".
    Εκτος κι αν εχεις καποια σχεση;)
    Θα σας ξετιναξω συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αχ... Αγαπητε μου ανώνυμε...

    δεν με πρόλαβες ... μόλις σηκώθηκα από τα αυγάτου... ίσως γιατι περίνει κάτι κοτούλες σαν και σενα να τα κλωσίσουν ... σκέφτομαι μήπως και σου αρεσει και πως να σε ξεκολλήσω μετά...

    Και στο ξετίναγμα δεύτερος έρχεσαι ... μόλις τέλειωσα τη γενική... σκόνη δεν υπαρχει ουτε για δείγμα.... τώρα αν βρούμε τίποτα σκουλίκια τα πετάμε στη θάλασσα ... είμαστε και οικολόγοι βλέπεις ....


    χαχαχαχαχα .... πολύ χάζι σε κάνω μα την παναγία....

    Τίποτα πιο έξυπνο έχει το μενού;;;

    Έλα περιμένω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καπετάνισσα σιγά μη βάλω να κάτσει αυτός ο βρωμο@@λος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γιατι βρε καλό μου;

    Ψυχικό άγιες μέρες που είναι!

    Που να περιμένει τον αγιο βασίλη;;;


    αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μην επιμένεις λέμε!!!
    Και επίσης ο Άγιος Βασίλης υπάρχει και θα έρθει...τέλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Βρε που να τα προλάβει όλα ;;;;;;


    Το παιδί σε έχει ανάγκη... αυγά ονειρεύεται...


    (γιαγια βάλε τα υπογλώσσια στην άκρη και απόλαυσε το !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χμμ!!!Ξέρεις σκέφτομαι μήπως έτσι
    καταφέρει να βρει τον πραγματικό εαυτό του....
    Λοιπόν θα το κάνω για ανθρωπιστικούς λόγους και μόνο!!!!!αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αυτα ειναι!!!

    Οικολογος, ανθρωπιστής!!

    Τι παλικάρι εχω εγω!!!!!!


    χαχαχαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Υπέροχη όπως πάντα!
    Με τόσες ωραίες και απλές εικόνες αποτύπωσες μια ολόκληρη εποχή!

    Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος

    Σαν πολλά μας τα είπες. Με φέρανε εδώ μέσα να σε διβάσω μα δεν μπόρεσα να διαβάσω όλα τα πόστ σου. Λόγω ότι μόλις έφαγα και κοντεύω να κάνω εμτό με τη πάρτη σου.
    Τράβα στο αγύριστο και αν θέλεις να ρίξεις η λάσπη σου κάντην τουλάχιστον με ένα nickname. Αν θέλεις κάτι να μου πεις προσωπικά θα με βρείς εδώ. http://gaurakos.blogspot.com/p/blog-page.html Απαξιώ να σου ξανα απαντήσω, αλλά θα σου κάνω την τιμή. Η όποια απάντηση σου σε αυτό το χώρο θα αγνοηθεί επειδεικτικά από μεριά μου. Ο χώρος είναι ξένος και δεν προτίθεμαι σε αντιπαράθεση εδώ. Σας παρακαλώ και όλους τους υπόλοιπους μην του δίνεται σημασία και μην του απαντάτε. Δίνετε αξία σε ένα σκατό. ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αντιγονη στο υψος σου !!!!!
    κατι ανωνυμοι που δεν εχουν την παλικαρια να γραψουν εστω με το ψευδονυμο τους ΔΕΝ τους ακουμε ,τους αγνοουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή