Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Για πάντα μαζί!

Πότε γνωριστήκαμε;
Δεν θυμάμαι ημερομηνίες, ίσως γιατί δεν με συμφέρει….
Να μη σταθώ και στην δική σου ηλικία και μου θυμώσεις..
Τα μάτια σου στο πρώτο αντίκρισμα, ήταν φωτεινά, τα μαλλιά σου
πυκνά, μακριά είχαν πέσει στο πρόσωπο σου, με κοιτούσες..
Μου χαμογέλασες…
Με χάιδεψες…
Αυτό μου έφτασε να σ’ αγαπήσω..
Με ακουμπούσες, σαν ήσουν χαρούμενη και αυτό μου έφτανε.
Στα ζόρια, με κουνούσες, με στριφογύριζες, να ξυπνήσω,
να κάνω κάτι να σε σώσω..
Μπλέχτηκα στα δάκρυα, στις χαρές, στα νταντέματα, στις ονειροπολήσεις
στους δρόμους της φαντασίας, της απόγνωσης, του πόνου, στα σοκάκια που έψαχνες τα «πώς» και τα «γιατί».
Φοβόμουν μη με ξεχάσεις σε άλλους έρωτες μπλεγμένη…
Μόνο η χούφτα σου, μπορούσε να με ζεστάνει, να με δροσίσει,
να μη με κάνει να κουράζομαι που είμαστε μαζί..
«Κάθε μέρα , άλλη μέρα» μου λες ακόμα..
Σιγουρεύτηκα πως θα είμαστε πάντα μαζί!
Στους μικρούς αποχαιρετισμούς δεν με άφησες στο σκοτάδι… που φοβάμαι.
Είμαι το μικρό, δαχτυλίδι περασμένο στο δάχτυλο και γερνάμε μαζί.
Θα γράφω πάνω μου πάντα τα αρχικά
των δυο βαφτιστικών ονομάτων σου
Κ/Α…

73 σχόλια:

  1. Καλώς μας όριζες Αντιγόνη....


    Τρυφερή αναρτηση ... τυχερη η άτιμη ....

    Ελπίζω να το ξέρει!!

    Φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύτιμη η αγάπη σου... πολύτιμη κι η παρουσία σου -μας έλειψες, το ξέρεις;

    Καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με ρομαντική διάθεση γύρισες γιαγια Αντιγόνη. Καλώς όρισες. Έτσι.... να κρατάς τις καρδιές μας ζεστές και να ξυπνάς όμορφες αναμνήσεις. Φιλιά, Άννα από Καστοριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ βρε παιδί μου,έχω μια έφεση να ξεχνώ το χρόνο που πέρασε...
    μόνο τα μικρά που μου θυμίζουν τα
    " για πάντα μαζί " θυμάμαι...-:))

    την αγάπη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aντιγονάκι μου καλώς μας ήρθες.είδες πόσο σε κρατάει με αναμνήσεις δεμένη; η βέρα σου είναι; φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχερή! Κι εκείνη κι εσύ Αντιγόνη μου,
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρυφερή ιστορία σαν την γιαγιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νερένια:
    Καλώς σας βρήκα!
    Μου έλειψε η επικοινωνία.
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πουαντερι:
    Υποψιάζομαι πως σε κατάλαβα.
    Φιλιά στα παιδιά και σε εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντρουσίλα:
    Και σε εμένα πολύ!
    Θα περάσω για κουβεντούλα...
    Την αγάπη μου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΝΑ:
    Κοριτσάκι μου, σου στέλνω φιλιά να δώσεις και στην νεράιδα σου, μη το ξεχάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SpIrToKoYto:
    Αυτά μας δένουν τα ασήμαντα και σημαντικά.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. fortounata:
    Είναι ένα δαχτυλίδι που μου χάρισε ο πατέρας μου σαν πήγα πρώτη φορά στο γυμνάσιο.
    Χάραξε τα δυο βαφτιστικά μου ονόματα.

    φιλιά και την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημέρα:
    Αναστασία μου,σου στέλνω φιλιά και εύχομαι να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. bear:
    Να περνάς καλά και μη ξεχνάς το δώρο που σου ζήτησα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εσύ παιδί μου δεν είσαι γιαγια, σου αλλάζω το όνομα και σε βαφτίζω "Τρυφερή Αντιγόνη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιαγιούλα να σε χαίρεται !!!

    Είναι πολύ πολύ πολύ τυχερή που σε έχει!!

    Καλώς σε βρήκαμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς μας ήλθες γιαγιά γυριστρούλα!
    Και αναρωτιόμουν, ρε σε ποιόν να έμοιασε ο σουβλατζής;
    Τώρα ξέρω, το μήλο κάτω από την ……..γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς μας ήρθες!!τόσα χρόνια κολλημένη πάνω σου, που να πάει τώρα!! φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλως ηρθες! πολυ τρυφερη αναρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέτοιο δέσιμο με ένα δαχτυλίδι μόνο από ανθρώπους γεμάτους τρυφερότητα και ανθρωπιά σαν εσένα μπορεί να το περιμένει κανείς... Αφού ήταν δώρο του πατεράκου σου το καταλαβαίνω... Απόλυτα... Με πόσο μοναδικό τρόπο δίνεις ζωή και φωνή ακόμα και στα άψυχα...!!! Μόνο εσύ το καταφέρνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέτοιο δέσιμο με ένα δαχτυλίδι μόνο από ανθρώπους γεμάτους τρυφερότητα και ανθρωπιά σαν εσένα μπορεί να το περιμένει κανείς... Αφού ήταν δώρο του πατεράκου σου το καταλαβαίνω... Απόλυτα... Με πόσο μοναδικό τρόπο δίνεις ζωή και φωνή ακόμα και στα άψυχα...!!! Μόνο εσύ το καταφέρνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aν είχε φωνή και σου μιλούσε θα μπορούσε να πει τα πράγματα απο την δική της σκοπιά!!! Τα χάδια που έδωσες πόσο τρυφερά.... Τα φαγητά που έφτιαξες τόσο νόστιμα.... Τα γλυκά που προσφέρεις, λουκούμια.... Η αγκαλιά που δίνεις απλόχερα, αγαλίαση... και ποιος ξέρει τι ιστορίες θα έβγαιναν απο το μπαουλάκι του χρόνου της.... Γλυκές και πικρές, ευχάριστες και δυσάρεστες, όμορφες και άσχημες, τρυφερές και άγριες... πόσο θα ήθελα να τις ακούσω.....
    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ξέρεις πόσα πράγματα μπορεί να σου θυμίσει ένα δαχτυλίδι? Απίστευτα πολλά και απίστευτα πολύτιμα. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντιγόνη μου, στ' αλήθεια κάθε μέρα είναι μια καινούργια μέρα κι εμείς ονειρευόμαστε και ελπίζουμε, συνομιλούμε με τους αγαπημένους παρόντες και απόντες, δεν έχει σημασία.
    Το σημαντικό είναι να μην ξεχνάμε, να κρατάμε τα δώρα που μας έστειλε η ζωή και να στέλνουμε την αγάπη μας σε κείνους.
    ΄Ετσι, όπως εσύ σε τούτο το σημείωμα...
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Την αγάπη μου και την καλησπέρα μου.
    Τρυφερότατο κείμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς τηνε κι ας άργησες
    κι ας έκανες και κόπο
    ήρθες και μας ομόρφυνες
    τον άσχημό μας τόπο

    όχι και τόσο άσχημο δηλαδή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλως την Αντιγονη μας...
    Τρυφερη, οπως παντα...
    Ξερεις...Εχεις το ταλεντο να μας κανεις και μας καλυτερους, και να μας δινεις θαρρος...
    Μηπως, εσυ εισαι το καλυτερο φαρμακο για την κριση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λίλα:
    Σου έχει τύχει να θέλεις να πεις ευχαριστώ και να μη βρίσκεις λόγια;
    Αυτό μου έκανες!
    Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελευθερία:
    Εσύ μικρό και τριανταφυλλένιο μου που γεμίζεις χαρά και νιάτα τον τόπο, ξέρεις πόσο σ΄αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. karfoma:
    Τώρα αν σου πω ότι θα ξαναφύγω, πόσο θα με κράξεις;
    Αυτή τη φορά θα πάρω και το λαπτοπ γιατί χάνω τις επαφές και δεν το θέλω!
    Τι πάλι γελάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΟΥΛΗ:
    Ευχαριστώ κοριτσάκι μου.
    Πολύ μου λείψατε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. apinkdreamer:
    Καλώς σας βρήκα!
    Μου λείψατε!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Drmakspy:
    Σπύρο μου, πάντα τρυφερός!
    Να είσαι καλά και έχεις την αγάπη μου ασήμαντη ίσως, αλλά αληθινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Maria Z:
    Ολα αυτά δεμένα χρόνια τώρα...
    Βρήκαν χώρο εδώ μέσα και ξεδιπλώνονται.. για αυτό σας ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και λοιπόν;
    Και εσύ μου έλειψες κοριτσάκι μου!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Pink-Fish:
    Ολα τα μικρά και ασήμαντα με συνοδεύουν.
    Αυτά χαράζουν την πορεία μου.

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. to alataki:
    Ο λόγος σου έχει μεγάλη σημασία για εμένα. Νομίζω το ξέρεις....
    Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. meril:
    Σ' αυτόν το τόπο χρωστάω πολλά!
    Που μου κρατάτε συντροφιά, που μοιράζομαι τις σκέψεις σας...
    Που με κάνετε να γελώ, να συγκινούμαι...

    Ευχαριστώ έχω μόνο να σας πω...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μαχαιρης:
    Την κρίση πολεμώ και εύχομαι να γίνει ανάμνηση κακή όπως τόσα που περάσαμε...
    Να έχεις καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αντιγονάκι μας, καλώς μας ήλθες!!! Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου, μας είχαν λείψει αυτά τα ωραία σου!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ναι! ναι! οι τοιχοι ακουνε μονο τις σκεψεις μου, κανεις δεν ειναι εδω οταν μου ερχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μας είχεμ λείψει η τρυφερότητά σου Αντιγόνη.
    Καλώς ώρισες και καλό Σαββατοκύριακο.
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλησπερα γιαγιακα! Καιρο ειχα να σε επισκεφθω.. μου ελειψες.. Ωραια ιστορια, πολυ τρυφερη, πολυ γλυκεια αλλα το: για παντα μαζι ισχυει? στις μερες μας μου φαινεται αδυνατον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γυρισατε;;;;;;;


    Μας λείψατε κυρία μου!!!

    Αλλά αν περνάς καλά να ξαναφυγεις αμεσα!

    Τι τρυφερό πλάσμα εισαι ....

    φιλιά πολλά

    και στην Αγγελικουλα παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλώς όρισες Αντιγονάκι. Πολύ τρυφερή η αγάπη του μπαμπά. Πολύτιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. anthivolon:
    Και εσείς μου λείψατε κοριτσάκι μου!

    Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πουαντερι:
    Εκεί στην αγαπημένη σου μεριά στο μπαλκόνι, μου ψιθύριζες αυτά που μπορούσα να καταλάβω για σένα..
    Πολλή αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Naturedigital:
    Ευχαριστώ Κωστή.
    Η Χίος σου είναι απίστευτη!
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Marouli:
    Καλημέρα γλυκό μου μαρουλάκι.
    Το "για πάντα" ισχύει για τα άψυχα..
    Στα ..άλλα έχουμε πήγαινε-έλα..

    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Coula:
    Με ναζιάρικη φωνή, θα σου πω γυρίσαμε...

    Και συγχύστηκα που σε έψαχνα!
    Τρόμαξα η γυναίκα!

    Η Αγγελική χαμογέλασε το πρωί, που πίναμε καφέ και σου στέλνει φιλιά..

    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Coffemug:
    Αυτά τα μικρά και ασήμαντα που μας συντροφεύουν...
    Καλό Σ/Κ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kihli;
    Καλημέρα καλό Σ/Κ και να έχεις την ευχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αντιγονη μου με ακουει;
    Δεν ποναει τοσο το γεγονος οσο ο χρονος.
    Η απουσια του μεγαλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. πουαντερι:
    Γλυκιά μου είμαι σίγουρη πως σε ακούει..
    Οταν του μιλάς, όταν του χαμογελάς,
    όταν του λες για τα παιδιά, φουσκώνει από χαρά...
    Ετσι το νοιώθω, έτσι στο μεταφέρω..
    Πάντα σε σκέφτομαι να το ξέρεις πως μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλώς μας ήρθες γιαγιά Αντιγόνη!
    Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου,σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα γιαγιά Αντιγόνη !!
    Πάντα τρυφερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τι όμορφα λόγια!!!
    Καλό Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι όμορφα λόγια!!!
    Καλό Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Έχετε δωράκι για το ωραίο σας μπλογκάκι !!
    Για περάστε.. για περαστε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αχ, τί τρυφερό ποστ!!!
    καλημέρα από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ένα κείμενο γεμάτο ρομαντισμό, αγάπη, τρυφερότητα,ομορφιά....
    ...συγκίνηση!!!!
    Καλώς επανήλθες Αντιγόνη μου!!!!!
    Με συγκίνησες...
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. irini:
    Κοριτσάκι μου, πολλά φιλιά και την ευχή μου να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ:
    Χαίρομαι που ξενασμίγουμε..
    Φιλιά και να περνάμε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. rena:
    Γλυκιά μου Ρένα ευχαριστώ.
    Φιλιά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Artanis;
    Μια ζεστή καλημέρα από το καλοκαιράκι που μας καίει ακόμα.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Eva F:
    Καλημέρα Εύα μου.
    Το κέρασμα των κερασιών σου ήταν ότι πρέπει για την σημερινή ζέστη.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τη γλυκιά ανάρτηση!!!!!!!

    Καλημέρα και καλώς ήλθα στο blog σου Αντιγόνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή